Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایرنا»
2024-04-18@08:15:31 GMT

زن سارق به 70 فقره کش روی اعتراف کرد

تاریخ انتشار: ۲۸ بهمن ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۲۷۸۳۵۷۶

زن سارق به 70 فقره کش روی اعتراف کرد

تهران- ایرنا- رئیس کلانتری قیامدشت از دستگیری یک خانم کش رو خبر داد و گفت: این سارق پس از دستگیری به 70 فقره کش روی با همکاری همدستش اعتراف کرد.

به گزارش عصر یکشنبه ایرنا از پایگاه اطلاع رسانی پلیس، سرهنگ ظاهر اسدی در این خصوص اظهار داشت: زنی طی تماس تلفنی با مرکز فوریت های پلیسی اظهار داشت که 2 خانم به مغازه اش به قصد خرید جوراب وارد شده اند ولی گوشی موبایلش را سرقت کرده اند که هنگام فرار یکی از سارقان با کمک مردم دستگیر شده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


وی بیان داشت: ماموران عملیات کلانتری برای بررسی موضوع به آدرس اعلامی اعزام که پس از حضور در محل مشاهده کردند، تعدادی افراد در محل تجمع و خانمی که اعلام کرده بود مالک مغازه است بیان کرد« این زن میانسال به همراه خانم جوان دیگری به بهانه خرید جوراب داخل مغازه ام شده اند، پس از گفت و گو به یکباره ابتدا زن جوان و سپس این خانم میانسال از مغازه خارج شده اند در این میان بلافاصله متوجه شدم که گوشی ام سرقت شده است. به دنبال آنها دویدم و با کمک همسایگان جلوی فرار این زن که مسن تر بود را گرفتیم»
اسدی عنوان کرد: متهم که پاسخ درستی به سوالات پلیس نمی داد به کلانتری منتقل و در همان تحقیقات اولیه مشخص شد که وی پرونده های مشابه دیگری نیز در این کلانتری دارد.
وی با اشاره به اینکه چهره متهم توسط مال باختگان سایر پرونده های مشابه موجود در کلانتری مورد شناسایی قرار گرفت، ادامه داد: متهم که چاره ای جز اعتراف نداشت به 70 فقره سرقت در محدوده این کلانتری و سایر کلانتری ها با همکاری همدستش اعتراف کرد.
رئیس کلانتری قیامدشت بیان داشت: چهره متهم دوم نیز مورد شناسایی قرار گرفته است و تحقیقات پلیسی در خصوص شناسایی مخفیگاه سارق دوم و دستگیری وی ادامه دارد.

** دستگیری سارق کارگاه های صنعتی در پردیس
فرمانده انتظامی شرق استان تهران گفت: با تلاش ماموران پلیس آگاهی شهرستان پردیس، سارق سابقه دار کارگاه های صنعتی با 32 فقره سرقت دستگیر شد.
سردار عبدالرضا ناظـــری در تشریح جزئیات این خبر بیان داشت: در پی وقوع چندین فقره سرقت از واحدهای تولیدی و کارگاه های صنعتی بخش جاجرود شهرستان پردیس، عملیات شناسایی و دستگیری سارق یا سارقان احتمالی در دستور کار ماموران پلیس آگاهی قرار گرفت.
وی افزود: ماموران پس از بررسی تمامی صحنه های سرقت، با پی جویی های فنی و پلیسی دریافتند، کلیه سرقت ها به صورت تخریب دیوار و توسط یک نفر و به یک شیوه و شگرد خاص بوده است.
ناظری انتظامی تصریح کرد: ماموران پس از تحقیقات تکمیلی، متهم سابقه دار را در مخفیگاهش شناسایی و پس از هماهنگی با مقام قضائی وی را در یک عملیات غافلگیرانه دستگیر و به پلیس آگاهی منتقل کردند.
فرمانده انتظامی شرق استان تهران اظهار داشت: متهم در تحقیقات و بازجویی های فنی پلیس، به 32 فقره سرقت با همدستی چهار مالخر اعتراف کرد که در این رابطه آنها نیز شناسایی، دستگیر و به مراجع قضائی معرفی شدند.

**دستگیری سارق حرفه ای در اسلامشهر
فرمانده انتظامی شهرستان اسلامشهر از دستگیری سارق با 22 فقره سرقت موتورسیکلت و گوشی قاپی خبر داد.
سرهنگ حسن آبادی با اعلام این خبر، گفت: در پی افزایش سرقت موتورسیکلت و گوشی قاپی در یکی از شهرک های شهرستان اسلامشهر، پیگیری موضوع در دستور کار پلیس آگاهی قرار گرفت.
فرمانده انتظامی شهرستان اسلامشهر بیان داشت: ماموران با اقدامات اولیه و بررسی سوابق مجرمان موفق شدند متهم را در شهرستان اسلامشهر شناسایی و دستگیر کنند.
وی افزود: متهم در بازجویی های انجام شده به 22 فقره سرقت موتورسیکلت و گوشی قاپی در شهرستان اسلامشهر اعتراف کرد.
فرمانده انتظامی شهرستان اسلامشهر خاطر نشان کرد: با شناسایی مال باختگان و دعوت از آنها، تحقیقات تکمیلی انجام و متهم به مرجع قضائی تحویل داده شد.
تهرام/8138//1348

منبع: ایرنا

کلیدواژه: اجتماعي زن سارق پليس

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۲۷۸۳۵۷۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پایان اخاذی‌های ۲ مأمور قلابی در پایتخت

دو مأمور قلابی که با بی‌سیم و دستبند از اتباع بیگانه اخاذی و سرقت می‌کردند از سوی پلیس دستگیر شدند.

به گزارش مشرق، سرهنگ علی قاسم‌پور، رئیس پلیس پیشگیری تهران بزرگ گفت: در پی وقوع چند فقره سرقت به شیوه غصب عنوان پلیس، دستگیری این سارقان در دستور کار تیم عملیاتی کلانتری ۱۲۸ تهران نو قرار گرفت. مأموران در تحقیقات و پی‌جویی انتظامی مشخصات ظاهری متهمان و محل عبور و مرور آنها را شناسایی کردند و مشخص شد شیوه این سارقان به این صورت بوده که با معرفی خود به عنوان پلیس از مال‌باختگان اقدام به اخاذی و سرقت می‌کردند؛ بنابراین تصویری از متهمان ترسیم شد و در اختیار تمامی تیم‌های گشت انتظامی کلانتری قرار گرفت. در نهایت با تلاش مأموران کلانتری و در گشتزنی‌های هدفمند روز دوشنبه این دو مأمور قلابی زمانی که قصد اخاذی از سه تبعه کشور همسایه را داشتند، شناسایی شدند که بلافاصله نسبت به دستگیری آنها اقدام شد.

رئیس پلیس پیشگیری تهران تصریح کرد: در بررسی اولیه از متهمان یک دستگاه بی‌سیم و دستبند و حکم مأموریت جعلی و مبلغ ۴۰ میلیون ریال وجه نقد که به تازگی اخاذی کرده بودند کشف و در تحقیقات اولیه به جرم خود و اخاذی از شهروندان با عنوان پلیس اعتراف کردند. تاکنون ۴ تن از مال‌باختگان شناسایی و در این خصوص پرونده قضایی تشکیل و متهمان در اختیار مقام قضایی قرار گرفتند.

سرهنگ قاسم‌پور در پایان به شهروندان توصیه کرد: مراقب افراد سودجو باشید و حتماً در موارد مشابه، کارت شناسایی و حکم مأموریت پلیس را مشاهده کنید و در صورت مواجهه با چنین مواردی سریعاً به پلیس ۱۱۰ اطلاع دهید.

منبع: روزنامه ایران

دیگر خبرها

  • کشف ۴ فقره سرقت احشام در قاین
  • دستگیری سارق زورگیر در تبریز
  • پایان اخاذی‌های ۲ مأمور قلابی در پایتخت
  • دستگیری متهم به سرقت وسایل منزل و لوازم داخل خودرودرنیشابور
  • کشف ۶ فقره سرقت در یزد
  • دستگیری سارق و کشف ۶ دستگاه خودرو مسروقه در بابل
  • دستگیری ۳ سارق احشام با ۹ فقره سرقت در اسفراین
  • کشف ۱۸ فقره سرقت در اجرای طرح امنیت محله محور در خدابنده
  • دستگیری سارق موتورسیکلت در طبس
  • دستبند پلیس اسفراین بر دستان سارقان احشام