Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «جماران»
2024-04-23@07:27:47 GMT

بیش از 2 هکتار از اراضی ملی استان تهران رفع تصرف شد

تاریخ انتشار: ۲۸ بهمن ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۲۷۸۳۵۹۱

بیش از 2 هکتار از اراضی ملی استان تهران رفع تصرف شد

به گزارش ایرنا به نقل از پایگاه اطلاع رسانی اداره کل منابع طبیعی و آبخیزداری استان تهران سرهنگ جلیل انزابی زاده با اعلام این خبر افزود: این اراضی در اجرای دو حکم صادره از سوی مراجع قضائی با حضور عوامل یگان حفاظت منابع طبیعی استان تهران رفع تصرف و پس از تخریب بناها و دیوارکشی های ایجاد شده به دولت بازگردانده شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


وی ادامه داد: این اراضی در پلاک های سنگان امامزاده داود (ع) و لتمان کن در شمال غربی تهران آزادسازی شد.
فرمانده یگان حفاظت منابع طبیعی استان تهران، عرصه های ملی را جزو ثروت های همگانی دانست و تصریح کرد: از عموم مردم درخواست می شود همچون همیشه در حفظ این عرصه ها کوشا باشند و در صورت مشاهده هرگونه تخریب و تصرف مراتب را فوراً از طریق شماره 1504 به یگان حفاظت منابع طبیعی اطلاع دهند.
تهرام/7243//1348
انتهای پیام

منبع: جماران

کلیدواژه: جشنواره فجر قیمت گوشت 40 سالگی انقلاب بودجه 98 اداره کل منابع طبیعی و آبخیزداری استان تهران ثروت منابع طبیعی تصرف جشنواره فجر قیمت گوشت 40 سالگی انقلاب بودجه 98 امام خمینی س سید مصطفی خمینی سید احمد خمینی سید حسن خمینی انقلاب اسلامی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.jamaran.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «جماران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۲۷۸۳۵۹۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

رفع تصرف ۴ هزار متر مربع از اراضی ملی در شهرستان ساری

روابط عمومی اداره کل منابع طبیعی و آبخیزداری استان مازندران ساری اعلام کرد: در راستای حفاظت و صیانت از انفال، با اجرای یک فقره تبصره ذیل ماده ۵۵، رفع تصرف اراضی ملی به مساحت تقریبی ۴ هزار متر مربع واقع در منطقه قارنسرا، توسط سرجنگلبان و نیرو‌های حفاظتی منابع طبیعی ساری حوزه استحفاظی دودانگه و نیرو‌های شرکت چوب و کاغذ انجام شد.

هموطنان می‌توانند در صورت مشاهده وقوع هرگونه تخلف در حوزه منابع طبیعی از قبیل قطع و حمل چوب آلات جنگلی، برداشت و حمل گیاهان مرتعی، برداشت و حمل محمولات فرعی جنگلی (چلم، خزه، سرخس و...) تصرف و تخریب اراضی ملی و حریق در عرصه‌های جنگلی و مرتعی را با شماره‌های ۲۴ ساعته امداد جنگل و مرتع ۱۵۰۴ و ۱۳۹ در میان بگذارند.

باشگاه خبرنگاران جوان مازندران ساری

دیگر خبرها

  • رفع تصرف ۴ هزار متر مربع از اراضی ملی در شهرستان ساری
  • رفع تصرف پنج هکتار عرصه ملی شهرستان بویراحمد از سودجویان
  • رفع تصرف ۱۱ هزار و ۶۹۷ متر مربع زمین ملی استان
  • رفع تصرف اراضی ملی و دولتی در اندیمشک
  • جلوگیری از تصرف ۱۰۰ هکتار ‌اراضی دولتی در میرجاوه
  • پیشگیری از تصرف حدود ۱۰۰ هکتار از اراضی دولتی در شهرستان میرجاوه
  • آزاد سازی ۲۱۱ هکتار زمین ملی و دولتی در استان اصفهان
  • تشکیل ۱۳۳۳ پرونده تصرف غیرمجاز اراضی ملی و تخریب منابع طبیعی
  • رفع تصرف ۱۹۰ هکتار از اراضی ملی ساوه
  •  ۷۲۹ نفر به دلیل تخریب منابع طبیعی در کرمانشاه محکوم شدند