Web Analytics Made Easy - Statcounter

خبرگزاری میزان- رئیس اداره عقیدتی سیاسی ستاد ارتش گفت: انقلاب ما وارث کشوری ویران و خراب بوده و تا رساندن آن به این نقطه از بلوغ و بالندگی آن هم در فضایی مملو از جنگ، تحریم، کودتا، فتنه و آشوب، خود همتی بلند و عزمی راسخ را طلبیده است. گروه سیاسی خبرگزاری میزان؛ بیست و یکمین همایش از سلسله همایش‌های سیاسی یک روزه «رویش‌های انقلاب» ویژه سربازان و کارکنان وظیفه ستاد ارتش با حضور حجت الاسلام والمسلمین «حسین صنعت‌پور امیری»  در تالار همایش‌های مشکات این ستاد برگزار شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!



در این همایش رئیس اداره عقیدتی سیاسی ستاد ارتش به لزوم برگزاری جلسات آگاه‌سازی سیاسی برای جوانان و نسل‌های دوم و سوم انقلاب اسلامی تأکید کرد و افزود: غرب و ایادی آن‌ها به منظور غلبه بر جوانان ما و انحراف آن‌ها از مسیر انقلاب اسلامی و خون شهیدان به حربه‌های متعددی متوسل شده اند تا جایی که هم اکنون بالای ۱۶۰ شبکه ماهواره‌ای علیه انقلاب اسلامی و ارزش‌های دینی به نشر اکاذیب مشغول بوده و در حال ترویج سبک زندگی غربی و فروپاشی بنیاد خانواده اند.

وی در ادامه تصریح کرد: پررنگ نشان دادن فساد در کشور توسط رسانه‌های بیگانه با هدف تحریف افکار عمومی بوده و قصد دارند با این اقدام فریبکارانه، جوانان را از قطار انقلاب اسلامی جدا کنند و در این راه از هیچ گونه فریب و اقدامی دریغ نمی‌کنند. هر چند ما هم منکر برخی نواقص و مشکلات نیستیم، ولی باید حقیقت مسأله را بیان کرد. از جمله این که انقلاب ما وارث کشوری ویران و خراب بوده و تا رساندن آن به این نقطه از بلوغ و بالندگی آن هم در فضایی مملو از جنگ، تحریم، کودتا، فتنه و آشوب، خود همتی بلند و عزمی راسخ را طلبیده است.

وی همچنین تصریح کرد: در موفقیت انقلاب اسلامی ایران همین یک دلیل بس است که آمریکا همان دشمن ماست و چنانچه روزی برسد که آمریکا با ما خوب باشد باید بدانیم انقلاب از مسیر و اهدافش منحرف شده است.

رئیس اداره عقیدتی سیاسی ستاد ارتش در ادامه در خصوص اهمیت تشکیل خانواده و معیار‌های انتخاب همسر نکاتی را برای جوانان سرباز مطرح کرد.

گفتنی است، سلسله همایش‌های سیاسی یکروزه «رویش‌های انقلاب» بر اساس منویات فرماندهی معظم کل قوا مبنی بر استفاده از فرصت سربازی برای تربیت جوانان به همت اداره عقیدتی سیاسی ستاد ارتش و با هماهنگی سامانه فرماندهی آجا به مناسبت چهلمین سال پیروزی شکوهمند انقلاب اسلامی و با هدف آشنایی بیشتر کارکنان وظیفه با دستاورد‌های انقلاب، آشنایی با مسائل سیاسی روز منطقه و جهان، آسیب‌ها و تهدیدات فرهنگی، عرفان‌های نوظهور و سایر موضوعات مبتلابه نسل جوان تا پایان سال به صورت جلسات تفکیکی برای کارکنان وظیفه در مقاطع تحصیلی دیپلم تا کارشناسی و کارشناسی به بالا در تمامی یکان‌های تابعه ستاد ارتش برنامه ریزی شده و در حال برگزاری می‌باشد.

انتهای پیام/

منبع: خبرگزاری میزان

کلیدواژه: ارتش ستاد ارتش ارزش های دینی انقلاب اسلامی ایران

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mizan.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری میزان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۲۷۸۳۶۰۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ارزش‌های انقلاب اسلامی به شیوه‌های هنری بیان شود

معاون سیاسی استاندار ایلام با اشاره به نقش نهادهای فرهنگی‌ و هنری در شناسایی چهره‌های موثر و محبوب هنری و غیرهنری تاکید کرد: برای بیان ارزش‌های انقلاب اسلامی ایران به شیوه‌های هنری تلاش شود. - اخبار استانها -

معاون سیاسی استاندار ایلام، در مراسم تجلیل از هنرمندان و پیشکسوتان استان به مناسبت هفته هنر انقلاب اسلامی، ضمن تبریک این هفته گفت: نقش هدایت‌های مقام معظم رهبری در همه حوزه‌ها برجسته است که ناشی از دانش، اشراف، درایت و تعهد و ارتباط ایشان با خداوند است.

معاون سیاسی استاندار ایلام با بیان اینکه ملت ما (شهدا و رزمندگان و تمام اقشار) در فرمانبری از رهنمودهای مقام معظم رهبری نقش‌آفرین بوده و هستند، افزود: لازم است همه قدردان این شخصیت و نعمت بزرگ الهی باشیم.

حسنی با بیان اینکه در این زمان، هیچ شخصیت بزرگی در هیچ جای جهان مشابه مقام معظم رهبری وجود ندارد، گفت: یک شاعر زن هندی ( مسلط به زبان فارسی) در دیدار اخیر ایشان با شاعران، رهبر معظم انقلاب را رهبری منحصر به فرد در جهان که به حوزه فرهنگ و ادبیات اشراف دارد، عنوان کرد.

وی با بیان اینکه مقام معظم رهبری نقش هنر و هنرمند در زندگی و تحقق آرمان‌های انقلاب را ارزشمند می‌داند، گفت: امروز همه نگاه‌ها به سمت این جایگاه است.

معاون سیاسی استاندار ایلام در ادامه به پاسخ کشورمان به تجاوز اسرائیل به کنسولگری کشورمان در سوریه اشاره و عنوان کرد: زبان هنر، رساترین و عمیق‌ترین زبان است که مخاطب آن را می‌پذیرد.

حسنی با اشاره به بیانات مقام معظم رهبری مبنی بر اینکه هر انقلاب و نهضتی تا در قالب هنر ریخته نشود، شانس نفوذ ندارد، گفت: این مهم ارزش هنر و نقش هنرمندان را نشان می‌دهد.

معاون سیاسی استاندار ایلام به سرعت و قدرت تاثیر هنر اشاره و بیان کرد: هنر با طبیعت انسان سازگار و قدرت نفوذ آن در مخاطب بسیار تأثیرگذار است. مصداق بارز آن، روایت فتح شهید آوینی است که در جان و دل مخاطب رخنه می‌کند. شهید آوینی فضای هنری کشور را بعد از انقلاب به فضای معنوی و اخلاقی تبدیل کرد.

وی با بیان اینکه در استان ایلام هنرمندان شاخصی هستند که در سطح کشور خوش درخشیده‌اند، افزود: این هنرمندان برای استان افتخارآفرین بوده و نهادهای هنری ‌و فرهنگی باید در حمایت از این چهره‌ها اقدامات موثر داشته باشند.

حسنی همچنین با اشاره به عملیات وعده صادق تاکید کرد: جمهوری اسلامی ایران با این عملیات دفاعی، قواعد بازی نظامی در منطقه را به سود  خود تغییر و قدرت تهاجمی خود را به دنیا نشان داد و این حرکت سپاه مقتدر با حمایت و استقبال مردم همراه شد.

وی ادامه داد: اکنون هنرمندان با خلق آثار هنری و رسانه‌ها با نگارش مطالب شکیل حمایت قاطع خود از نیروهای مسلح را داشته باشند و عملیات روانی و تبلیغاتی دشمن را خنثی کنند.

معاون سیاسی استاندار ایلام با بیان اینکه نهادهای فرهنگی‌ و هنری در شناسایی چهره‌های موثر و محبوب در جامعه نقش مهمی ایفا می‌کنند، گفت: برای بیان ارزش‌های انقلاب اسلامی ایران به شیوه‌های هنری تلاش شود.

انتهای پیام/180/

دیگر خبرها

  • ترامپ: بایدن کشور ما را ویران کرده و بدترین رئیس جمهور تاریخ آمریکاست/ ما باید از شر بایدن خلاص شویم (فیلم)
  • ببینید | معاون دفتر عقیدتی سیاسی فرماندهی کل قوا: در عملیات تنبیهی دنبال کشته‌‌گرفتن نبودیم
  • پیروزی جبهه مقاومت و نابودی اسراییل پیام شفاف «وعده صادق» است
  • قدردانی قائم مقام وزارت صمت از امیر نامی رئیس ستاد بحران کل کشور
  • ۳۵ درصد مساکن روستایی آذربایجان‌غربی مقاوم است/تلاش برای رسیدن به میانگین کشوری
  • برگزاری اولین همایش کشوری نشان ارادت به اهل بیت (ع) در کاشان
  • ارزش‌های انقلاب اسلامی به شیوه‌های هنری بیان شود
  • رئیسی: ابتکارات یمن معادلات را به نفع غزه رقم می‌زند / یمن: عملیات وعده صادق تکرار انقلاب بود
  • رئیسی: ابتکارات یمن معادلات را به نفع غزه رقم می‌زند/ یمن: عملیات وعده صادق تکرار انقلاب بود
  • وعده رئیس ستاد ارتش اسرائیل به سربازان این رژیم | ویدئو