Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «تسنیم»
2024-04-23@10:39:37 GMT

۱.۵ میلیارد ریال به ایتام استان بوشهر کمک شد

تاریخ انتشار: ۲۸ بهمن ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۲۷۸۳۶۵۰

۱.۵ میلیارد ریال به ایتام استان بوشهر کمک شد

مدیرکل کمیته امداد استان بوشهر با بیان اینکه ۱۲۵ حامی ایرانی مقیم خارج کشور از ایتام بوشهری حمایت می‌کنند گفت: یک میلیارد و ۵۰۰ میلیون ریال از طریق موسسه خیریه به ایتام تحت حمایت استان بوشهر کمک شد. ۲۸ بهمن ۱۳۹۷ - ۱۷:۵۸ استانها بوشهر نظرات - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از بوشهر،  احمد لطفی عصر امروز در نشست با کارگروه رسیدگی به ایتام نیازمند استان بوشهر با اشاره به اقدامات انجام شده در زمینه جذب حامیان مقیم خارج کشور در طرح اکرام ایتام و فرزندان محسنین این نهاد اظهار داشت: با توجه به اینکه بسیاری از هموطنان در کشورهای اروپایی و کشورهای حوزه خلیج فارس اقامت دارند مایلند به هموطنان خود در کشور کمک کنند که این کار از طریق جذب و عضویت حامیان در موسسه خیریه کافل‌الیتیم انجام می‌شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی با تاکید بر استفاده از خیران خارج از کشور در رسیدگی به ایتام استان افزود: کمیته امداد استان بوشهر تلاش دارد تا از طریق رابطان، معتمدان، افراد سرشناش و کسانی که فامیلی در خارج از کشور دارند ارتباط برقرار کند تا در نتیجه ایتام نیازمند از خدمات و کمک‌های نقدی و غیرنقدی این حامیان خارجی بهره‌مند شوند.

لطفی بیان کرد: در این زمینه تاکنون بسیاری از حامیان مقیم خارج از کشور با تماس از طریق شبکه‌های ارتباطی کمک‌های مادی و معنوی خود را به فرزندان نیازمند تحت حمایت کمیته امداد پرداخت کردند.

مدیرکل کمیته امداد استان بوشهر خاطرنشان کرد: در این رابطه 125 حامی مقیم خارج از کشور از طریق موسسه خیریه کافل الیتیم حمایت از 120 فرزند یتیم و غیریتیم نیازمند تحت حمایت کمیته امداد را در بوشهر بر عهده گرفتند و در طول سال کمک‌های خود را به آنها پرداخت می‌کنند.

وی از پرداخت 1.5 میلیارد ریال به ایتام استان بوشهر خبر داد و خاطرنشان کرد: این حامیان علاوه بر اینکه در نیمه نخست امسال یک میلیارد و 500 میلیون ریال از طریق موسسه خیریه کافل الیتیم به ایتام تحت حمایت استان کمک کردند، در زمینه ساخت مسکن، کمک‌های درمانی و جهیزیه نیز به مددجویان مساعدت کرده‌اند.

32 میلیارد ریال به ایتام استان بوشهر پرداخت شد 55 میلیارد ریال به ایتام استان بوشهر پرداخت شد خیران بوشهری 7 میلیارد تومان به ایتام منطقه کمک کردند

لطفی با تاکید بر اینکه کمیته امداد تمام تلاش خود را به کار بسته تا بتواند مروج کارهای نیک وخداپسندانه باشد، تصریح کرد: با تلاش‌های این نهاد شاهد هستیم که خیران خارج از کشور نیز برای همراهی با طرح‌های این نهاد اعلام آمادگی می‌کنند.

وی با بیان اینکه طرح اکرام ایتام به عنوان یک طرح موفق کمیته امداد با استقبال خوب حامیان همراه بوده است، افزود: در کمیته امداد استان بوشهر 7 هزار و 524 فرزند ایتام و محسنین در طول سال از حمایت‌های مالی و غیر مالی 8 هزار 672 حامی بهره مند می‌شوند.

انتهای پیام/ح

R41363/P/S6,53/CT11

منبع: تسنیم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۲۷۸۳۶۵۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

شرایط بهره‌مندی مددجویان از معافیت پرداخت هزینه آب، برق و گاز

حسین خدرویسی افزود: در سال گذشته ۴۰۰ هزار خانوار از معافیت پرداخت قبض آب برخوردار شدند و همچنین حدود ۴۳۵ هزار خانوار نیز از معافیت قبوض برق بهره‌مند شدند.

معاون حمایت و سلامت خانواده کمیته امداد اظهار کرد: براساس این گزارش ۶۳۰ هزار خانوار تحت حمایت نیز مشمول معافیت پرداخت هزینه گاز شدند.

خدرویسی تاکید کرد: در مجموع سال گذشته حدود ۱.۵ میلیون خانوار مددجو از پرداخت هزینه قبوض آب و برق و گاز معاف شدند.

وی گفت: ارزش ریالی معافیت‌های مددجویان از مددجو از پرداخت هزینه قبوض آب و برق و گاز بیش از هزار میلیارد تومان برآورده شده است.

معاون حمایت و سلامت خانواده کمیته امداد امام خمینی(ره) سال گذشته گفته بودگفت: براساس تصویب هیات وزیران و با اصلاح آئین‌نامه اجرایی، قبض آب مددجویان کمیته امداد تا سقف الگوی مصرف رایگان است.

خدرویسی افزود: به استناد تصویب‌نامه هیات وزیران ابلاغ شده از سوی معاون اول رئیس جمهور، قبض آب مددجویان تا سقف الگوی مصرف رایگان است.

وی ادامه داد: براین اساس قبض آب خانوارهای تحت پوشش کمیته امداد امام خمینی (ره) و سازمان بهزیستی کشور، با تخفیف ۱۰۰ درصد محاسبه می‌شود.

معاون حمایت و سلامت خانواده کمیته امداد با تاکید بر رعایت الگوی مصرف جهت بهره‌مندی از تخفیف یا معافیت از پرداخت هزینه‌های مصرف آب برای مددجویان، اظهار کرد: ضروری است مددجویان از طریق سامانه هوشمند امداد با استفاده یا مراجعه به دفتر پیشخوان دولت نسبت به ثبت شماره ۱۳ رقمی شناسه قبض خود اقدام کنند.

کمیته امدادبیش از ۲ میلیون و ۲۰۰ هزار خانوار را تحت پوشش دارد که از این تعداد یک و نیم میلیون خانوار شرایط برخوداری از امتیاز اشتراک رایگان دارند.

منبع: خبرگزاری ایرنا

دیگر خبرها

  • پرداخت ۱۴۶ هزار میلیارد ریال تسهیلات قرض الحسنه توسط بانک کشاورزی در سال ۱۴۰۲
  • احداث و تعمیر بیش از هزار واحد مسکونی مددجویی در البرز
  • خودکفایی ۲ هزار خانوارتحت حمایت کمیته امداد
  • احداث و تعمیر ۱۰۹۳ واحد مسکونی مددجویان در البرز
  • حمایت ۶۲ ایرانی ساکن خارج کشور از ایتام زنجانی
  • کمک ۷ میلیارد ریالی حامیان خارج از کشور به ایتام زنجانی
  • اشتغال مددجویان کمیته امداد میامی با ۳۳۰ میلیارد ریال محقق شد
  • ماه رمضان ۴۱۹۵ حامی جدید در استان مرکزی جذب شد
  • شرایط بهره‌مندی مددجویان از معافیت پرداخت هزینه آب، برق و گاز
  • حامیان۵۳ میلیارد تومان به ایتام و فرزندان محسنین استان کمک کردند