Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش ایرنا وحید حسین زاده روز یکشنبه در نشست هماهنگی شورای سیاست گذاری چهارمین دوره جشنواره مطبوعات آذربایجان شرقی با شرکت رییس گروه رسانه و تبلیغات اداره کل و همچنین رؤسای تشکل‌های صنفی استان برگزار شد، اظهار داشت: با استقبال خوبی که اصحاب رسانه از جشنواره کرده امیدواریم با ادامه همین روند شاهد برگزاری جشنواره با سطح کیفی بالا باشیم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


وی بیان کرد: نشست شورای سیاست گذاری جشنواره مطبوعات، خبرگزاری‌ها و پایگاه های خبری آذربایجان‌شرقی با هدف بررسی روند پذیرش آثار و برنامه‌ریزی برای انتخاب و داوری صاحبان آثار برگزیده تشکیل شد.
حسین زاده با اشاره به اینکه برگزاری جشنواره مطبوعات و ایجاد فضای رقابتی میان فعالان رسانه ای یکی از عوامل ارتقای سطح کیفی مطبوعات و رسانه‌های استان است، افزود: برگزاری دوره های آموزشی در قالب برنامه های جنبی جشنواره یکی از ابتکارات ارزشمند خانه مطبوعات استان در این دوره است.
دبیر علمی جشنواره نیز در این نشست با اشاره به شیوه فعالیت هیأت انتخاب و داوری جشنواره گفت: خوشبختانه شاهد استقبال فعالان رسانه‌ای استان از جشنواره هستیم.
محمد عزیزی‌راد با بیان اینکه مهلت ارسال آثار در صورت درخواست فعالان رسانه‌ای و بنا به اقتضای شرایط قابل تمدید است، بیان کرد: مطابق فراخوان منتشر شده ٣٠ بهمن آخرین مهلت ارسال آثار از طریق سایت azarsh.pressfestival.ir اعلام شده که در صورت نیاز قابل تمدید است.
عزیزی‌راد با اشاره به سطح کیفی آثار رسیده به دبیرخانه جشنواره گفت: آثار واصله در بخش های گزارش، یادداشت و مقاله نسبت به دوره گذشته جشنواره از سطح مطلوبی برخوردار بوده که نویدبخش رقابتی تنگاتنگ میان فعالان خبری استان در این رویداد فرهنگی رسانه ای است.
دبیر اجرایی چهارمین جشنواره مطبوعات، خبرگزاری‌ها و پایگاه های خبری آذربایجان‌شرقی نیز با اشاره به فعالیت کمیته‌های مختلف فعال در ستاد اجرایی جشنواره اظهار داشت: موضوع مربوط به تجلیل از برگزیدگان و پیشکسوتان رسانه‌ای استان باید بر اساس تعریف شاخص‌ها و معیارهای مقبول و معقول صورت گیرد.
مرتضی شفیعی با اشاره به اینکه در زمینه تجلیل از پیشکسوتان رسانه‌ای در جشنواره؛ نیازمند توجه به دیگر صنوف وابسته به مطبوعات نیز هستیم، افزود: تجلیل از فعالان رسانه‌ای که در طول سال در سطح ملی و بین‌المللی صاحب عنوان برگزیده شده‌اند، در اولویت بوده و در دیگر عرصه‌ها شاخص‌های ارایه شده باید به تصویب شورای سیاستگذاری جشنواره برسد.
مدیر خانه مطبوعات و رسانه‌های آذربایجان‌شرقی با بیان اینکه مرحله بررسی و داوری بلافاصله پس از اتمام مهلت پذیرش آثار آغاز می شود، افزود: بر اساس تصمیم شورای سیاستگذاری قرار است؛ اختتامیه جشنواره ١١ اردیبهشت ماه سال آینده در آستانه روز جهانی مطبوعات در تبریز برگزار شود.
3093/518
انتهای پیام

منبع: جماران

کلیدواژه: جشنواره فجر قیمت گوشت 40 سالگی انقلاب بودجه 98 آذربایجان شرقی پیشکسوتان دوره های آموزشی شاخص مطبوعات جشنواره فجر قیمت گوشت 40 سالگی انقلاب بودجه 98 امام خمینی س سید مصطفی خمینی سید احمد خمینی سید حسن خمینی انقلاب اسلامی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.jamaran.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «جماران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۲۷۸۳۷۰۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

برگزاری دوره آموزشی زیست عفیفانه در مشهد

  به گزارش خبرگزاری صداوسیما مرکز خراسان رضوی دبیر علمی سومین دوره زیست عفیفانه گفت: این طرح به همت معاونت آموزش زنان و خانواده ریاست جمهوری با همکاری وزارت آموزش و پرورش با حضور ۲۰۴ معلم، از استان‌های تهران، همدان، گیلان، گلستان و البرز برگزار شده است. سمانه امینی با اشاره به بخش‌های آموزشی این دوره افزود: کلاس‌های فرزندپروری، رسانه و نوجوان، پند بیهوده و برادران دروغین توسط اساتید دانشگاه‌های تهران، فردوسی مشهد و محققان بنیاد پژوهش‌های آستان قدس رضوی آموزش داده می‌شود.  وی گفت: دوره اول و دوم این طرح، مرداد و آبان ماه با حضور ۲۰۰ نفر برگزار شده بود.

دیگر خبرها

  • آغاز به‌کار جشنواره تیتر دانشجویی کشور در مشهد
  • لیلا زارع: نباید در زمینه فیلمسازی فقط به جشنواره‌های دولتی اکتفا کرد
  • مراقبین سلامت کردستان در دوره‌های توانمندسازی شرکت کردند
  • برگزاری هشتمین جشنواره ملی طنز و رسانه
  • طنز رسمی از طنز غیر رسمی عقب افتاده است
  • طنز رسمی در حال عقب افتادن از طنز غیررسمی است/هزار و ۱۲۹ اثر به طنز پهلو رسید
  • ۸۴ بهار با رادیو
  • شرکت ۲۸ کشور دنیا در جشنواره بین‌المللی پوپک
  • برگزاری دوره آموزشی زیست عفیفانه در مشهد
  • اختتامیه دوره آموزشی متنا در علی آباد کتول برگزار می شود