Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایرنا»
2024-03-28@15:57:30 GMT

فوتسال ناشنوایان ایران تیم چین را گلباران کرد

تاریخ انتشار: ۲۸ بهمن ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۲۷۸۳۸۰۳

فوتسال ناشنوایان ایران تیم چین را گلباران کرد

تهران- ایرنا- تیم ملی فوتسال ناشنوایان ایران در نخستین دیدار خود در مسابقات فوتسال قهرمانی آسیا – اقیانوسیه در تایلند به مصاف نماینده چین رفت و توانست با نتیجه 12 بر یک دورازه حریف را گلباران کند.

به گزارش ایرنا، محمد جهانگیری، علی اصغر محبوبی، حسین مصباحی، مهدی زارعی، اسماعیل شاه زید، مظاهر شیرزاد، سید اسماعیل دژه، احمدرضا رضائی، علی اکبر احمدوند، مصطفی حیدری و سید محمود دستخوش اعضا تیم ملی فوتسال ناشنوایان کشور در این دوره از رقابت های فوتسال قهرمانی آسیا - اقیانوسیه هستند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


هدایت این تیم به عهده جبرئیل یوسفی است و حسین شمس به عوان مدیر فنی و مهدی صانعی و محمود درویش منش به عنوان مربی یوسفی را همراهی می کنند.
مسابقات فوتسال قهرمانی آسیا – اقیانوسیه با حضور 9 تیم از کشورهای ایران، ژاپن، تایلند، مالزی، اندونزی، سنگاپور، چین، قزاقستان و مغولستان از امروز (یکشنبه) آغاز شده است و تا 6 اسفند ادامه خواهد یافت.
نماینده فوتسال ناشنوایان کشورمان قرار است سه شنبه (30 بهمن ماه ) به مصاف تیم ژاپن برود.
تیم ملی فوتسال ناشنوایان ایران از سال 2011 تا 2017 طی چهار دوره عنوان قهرمانی را از آن خود کرده است. این تیم همچنین در سال های 2011 و 2015 نیز عنوان قهرمانی جهان این رشته را بدست آورده است.
ایران برای حضور در مسابقات فوتسال قهرمانی جهان ناشنوایان باید جزو 2 تیم برتر این رقابت ها باشد. رقابت های فوتسال قهرمانی جهان اردیبهشت 98 باز هم به میزبانی تایلند برگزار می شود.
ورزشی **1828**9129

منبع: ایرنا

کلیدواژه: ورزش فوتسال ناشنوايان قهرماني آسيا تايلند

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۲۷۸۳۸۰۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

دیدار روسای انجمن کشتی و اسکی ناشنوایان با مصطفی نکو لعل آزاد

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین؛ به گزارش روابط عمومی فدراسیون ورزش های ناشنوایان، علیرضا رضایی (رییس انجمن کشتی ) و حاج عیسی ساوه شمشکی (رییس انجمن اسکی) با حضور در محل فدراسیون با مصطفی نکو لعل آزاد رئیس جدید فدراسیون دیدار و گفتگو کردند.

نکو لعل آزاد، ضمن خیر مقدم و تبریک سال نو به مهمانان، اظهار داشت، بستر و فرهنگ سازی مناسب از ضروریات مهم توسعه کمی و کیفی ورزش ناشنوایان در جامعه دانست.

وی همچنین، بر همدلی و استفاده از حداکثر امکانات مادی و معنوی فدراسیون برای پیشبرد امور واجرای برنامه ها خصوصا تامین مالی تاکید کرد.

رضایی و شمشکی،در این دیدار ضمن تبریک سال نو و همچنین تبریک به نکو لعل آزاد و آرزوی موفقیت در سمت ریاست فدراسیون به ارائه گزارش فعالیت انجمن های کشتی و اسکی ناشنوایان در سال جدید پرداختند و گفتند: این انجمن ها تمام تلاش خود را در راستای ارتقاء این رشته ها و محوریت برنامه های خود را بر آموزش و استعدادیابی از رده های پایه قرار داده و با برپایی اردوهای ورزشی و برگزاری مسابقات مختلف به دنبال فراهم کردن زمینه های رشد ورزش ناشنوایان هستیم.

در این دیدار علیرضا بسیج سرپرست دبیری فدراسیون، زهرا داودی نائب رئیس دوم فدراسیون، مشهدی آقایی(مدیر فنی تیم های ملی کشتی ناشنوایان) و علیرضا زندی( سرمربی تیم ملی کشتی آزاد ناشنوایان)حضور داشتند.

257 251

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید. کد خبر 1888565

دیگر خبرها

  • صف آرایی تیم فوتسال افغانستان در برابر مالزی
  • استقلال از پرسپولیس و سپاهان جلو زد!
  • رتبه جهانی استقلال، بالاتر از پرسپولیس و سپاهان
  • ترکیب کاملا روس بحرین برای مسابقات کشتی قهرمانی آسیا/قهرمان جهان به بیشکک می‌آید
  • دیدار روسای انجمن کشتی و اسکی ناشنوایان با مصطفی نکو لعل آزاد
  • از کارمندی بانک تا بالا بردن جام قهرمانی لیگ‌ برتر فوتسال
  • جعفری: برای قهرمانی با 73 امتیاز رکوردشکنی کردیم
  • دعوت از ۹ تیرانداز به اردوی تیم ملی تپانچه
  • مقدماتی جام جهانی در آسیا | صعود استرالیا با گلباران کردن لبنان
  • دعوت جودوکار کردستانی به اردوی نهایی تیم ملی