Web Analytics Made Easy - Statcounter

خبرگزاري آريا - کاشان - ايرنا - آيين تشييع پيکر پاک 2 نفر از شهيدان حادثه تروريستي سيستان و بلوچستان، عصر يکشنبه در آييني با حضور جمعي از مسوولان و مردم شهيدپرور آران و بيدگل برگزار شد.

به گزارش ايرنا، آيين معنوي تشييع پيکر پاک شهيد ميثم عبدالله زاده در آران و بيدگل از ميدان شهداي آران و بيدگل آغاز شد و تا آستان مقدس امامزاده محمد هلال (ع) آران و بيدگل برگزار شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


اين آيين با حضور قشرهاي مختلف مردم، مسوولان، خانواده هاي شهيدان و جانبازان، نيروهاي نظامي و انتظامي برگزار و پس از اقامه نماز توسط امام جمعه آران و بيدگل، پيکر شهيد عبدالله زاده در گلزار شهداي امامزاده هلال به علي (ع) تدفين شد.
همچنين پيکر شهيد ابوالفضل موسوي با حضور جمع زيادي از مردم از ميدان امام حسين (ع) ابوزيدآباد تشييع و در آستان مقدس امامزاده صالح (ع) روستاي کاغذي به خاک سپرده شد.
فرماندار آران و بيدگل در حاشيه اين آيين در گفت و گو با ايرنا با محکوم کردن عمليات تروريستي در جاده خاش- زاهدان و شهادت و آسيب ديدن چند نفر از نيروهاي مقاومت سپاه اين شهرستان و استان اصفهان تصريح کرد: دشمنان قسم خورده جمهوري اسلامي ايران با اين اقدام تروريستي بار ديگر چهره پليد خود را به جهانيان نشان دادند.
اسماعيل بايبوردي افزود: اين حادثه جنايت بار حمله تروريست هاي تکفيري که منجر به شهادت و آسيب ديدن تعدادي از غيور مردان پاسدار امنيت و آرامش ميهن عزيزمان شد، نشان داد که بي شک شکست دشمنان قسم خورده از مردم شريف و قهرمان ايران اسلامي در جشن چهل سالگي انقلاب اسلامي و راهپيمايي غرور آفرين 22 بهمن ماه ناراحت هستند و از اين رو آنها را بر آن داشت تا بار ديگر چهره پليد خود را نمايان کنند.
وي بيان کرد: روشن است که اين حادثه تروريستي نه تنها خللي در اراده ملت ايران عزيز وارد نخواهد کرد، بلکه دشمنان اين انقلاب بايد بدانند که ملت ما راه انقلاب اسلامي را که همانا راه پيشرفت، سربلندي، استقلال و اعتلاي ايران است، با قوت بيشتر ادامه خواهند داد.
فرماندار آران و بيدگل در ادامه براي شهداي سرفراز اين حادثه علو درجات و براي آسيب ديدگان شفاي عاجل و براي خانواده هاي معظم آنها صبر و اجر مسالت کرد.
به گزارش ايرنا، عوامل گروهک تروريستي که خود را جيش العدل معرفي مي کنند، با اقدامي کور و انتحاري چهارشنبه شب يک دستگاه اتوبوس حامل نيروهاي مرزباني نيروي زميني سپاه پاسداران انقلاب اسلامي از لشکر امام حسين (ع) استان اصفهان را مورد هدف قرار دادند.
اين حادثه تروريستي که با يک دستگاه وانت مملو از مواد منفجره در جاده خاش- زاهدان رخ داد، منجر به شهادت 27 نفر و زخمي شدن 13 نفر ديگر از نيروهاي جان بر کف سپاه پاسداران انقلاب اسلامي شد.
شهداي اين حمله تروريستي از لشگر مقدس 14 امام حسين(ع) استان اصفهان بودند که در اين ميان شهيد والامقام ميثم عبدالله زاده از شهر آران و بيدگل و شهيد والامقام ابوالفضل موسوي از روستاي کاغذي بخش کويرات شهرستان آران و بيدگل مي باشند.
مردم شهرستان آران و بيدگل 850 شهيد تقديم جمهوري اسلامي ايران کردند.
اين شهرستان با جمعيت افزون بر 103 هزار نفر در فاصله نزديک به 6 کيلومتري کاشان و 215 کيلومتري شمال اصفهان واقع است.
7472/8123
انتهاي پيام /*

منبع: خبرگزاری آریا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.aryanews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری آریا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۲۷۸۳۸۳۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

لحظه تدفین شهید ۱۳ ساله حادثه تروریستی کرمان

دریافت 6 MB

به گزارش همشهری آنلاین، محمدمهدی ایرانمنش در حمله تروریستی ۱۳ دی ماه سال گذشته در مسیر گلزار شهدای کرمان مجروح و قطع نخاع شد و روز گذشته به شهادت رسید. تصاویری از لحظه تدفین شهید ۱۳ ساله حادثه تروریستی کرمان ببینید.

کد خبر 846297 منبع: فارس برچسب‌ها ترور خبر ویژه شهید تروریسم در ایران استان‌ کرمان

دیگر خبرها

  • تشییع و خاکسپاری پیکر مطهر ۶ شهید گمنام در پایتخت
  • حضور در یادواره‌ شهدا وظیفه‌ای ملی و انسانی است
  • مردم در مقابل جنگ نرم دشمن هوشیار باشند
  • (تصاویر) تشییع و تدفین آخرین شهید حمله تروریستی کرمان
  • تشییع آخرین شهید حادثه ترویستی کرمان
  • لحظه تدفین شهید ۱۳ ساله حادثه تروریستی کرمان
  • پیکر شهید محمدمهدی ایرانمنش در شهر اختیارآباد کرمان تشییع شد
  • تشییع پیکر شهید محمد مهدی ایرانمنش دراختیارآبادکرمان
  • فیلم/ تشییع پیکر شهید محمدمهدی ایرانمنش
  • تشییع آخرین مجروح انفجار تروریستی گلزار شهدای کرمان + فیلم