Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «دانا»
2024-04-19@07:29:06 GMT

توقیف ۳ کامیون حامل دام در شهرستان لردگان

تاریخ انتشار: ۲۸ بهمن ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۲۷۸۳۸۷۴

فرمانده انتظامی شهرستان لردگان از توقیف سه کامیون حامل دام در شهرستان لردگان خبر داد و گفت: با توقیف این کامیون ها از خروج ۳۲۰ راس گوسفند از استان جلوگیری شد.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از پایگاه خبری پلیس، سیروس میرزایی گفت: درپی دریافت خبری مبنی بر خروج قابل توجه دام از شهرستان لردگان به مقصد یکی از استان های همجوار، پیگیری موضوع به صورت ویژه در دستور ماموران فرماندهی انتظامی شهرستان لردگان قرار گرفت.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود: پس از هماهنگی با مقام قضائی ماموران انتظامی بخش خانمیرزا طی عملیات ایست و بازرسی در محور اصلی شهر آلونی دو دستگاه کامیون کشنده و یک دستگاه کامیون حامل دام را متوقف کردند.

فرمانده انتظامی شهرستان لردگان  بیان کرد: در بازرسی از این خودروها ۳۲۰ راس دام (گوسفند) فاقد مجوز به ارزش ۹ میلیارد  و ۶۰۰ میلیون ریال کشف و سه نفر در این زمینه دستگیر شد.

انتهای پیام/

منبع: دانا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.dana.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «دانا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۲۷۸۳۸۷۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

کشف بیش از ۳۰ هزار نخ سیگار خارجی قاچاق در بابل

سرهنگ علی داداش تبار فرمانده انتظامی شهرستان بابل گفت: در تداوم اجرای طرح تشدید مبارزه با قاچاق کالا و ارز و سلب تحرک از قاچاقچیان و ناامن کنندگان اقتصاد کشور، ماموران پلیس امنیت اقتصادی شهرستان بابل با اشرافیت اطلاعاتی و بررسی‌های تخصصی از دپو تعداد قابل توجهی سیگار خارجی قاچاق در منزلی در یکی از روستا‌های این شهرستان اطمینان حاصل کردند.

ا وا اشاره به هماهنگی قضائی افزود: ماموران به آدرس روستا اعزام، که در بازرسی‌های به عمل آمده بیش از ۳۰ هزار نخ سیگار خارجی قاچاق به ارزش یک میلیارد ریال کشف شد.

فرمانده انتظامی شهرستان بابل گفت: در این رابطه یک نفر دستگیر و با تشکیل پرونده تحویل مرجع قضائی شدند.

سرهنگ داداش تبار در پایان گفت: شهروندان می‌توانند اخبار و اطلاعات خود در حوزه خرید، نگهداری و فروش کالای قاچاق را از طریق شماره تلفن ??? به پلیس اعلام کنند.

باشگاه خبرنگاران جوان مازندران ساری

دیگر خبرها

  • کشف ۲ تن چوب تاغ قاچاق در گرمسار
  • کشف بیش از ۱۷ هزار لیتر گازوئیل قاچاق در سرایان
  • کشف ۷۸ هزار لیتر سوخت قاچاق در هرمزگان
  • توقیف ۴۲ تن رب غیر بهداشتی در تربت حیدریه
  • کشف بیش از ۳۰ هزار نخ سیگار خارجی قاچاق در بابل
  • توقیف اتوبوس حامل لوازم آرایشی قاچاق در دیلم
  • اتوبوس حامل لوازم آرایشی قاچاق در «دیلم» توقیف شد
  • کشف ۶ فقره سرقت در یزد
  • توقیف پراید حامل محموله شیشه در بندرلنگه
  • کشف ۱۹۸ کیلو تریاک در میناب