Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «خبرگزاری آریا»
2024-04-25@18:49:55 GMT

براي حل مشکلات در شرايط تحريم کمک مي کنيم

تاریخ انتشار: ۲۸ بهمن ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۲۷۸۳۹۲۲

براي حل مشکلات در شرايط تحريم کمک مي کنيم

خبرگزاري آريا - اصفهان - ايرنا - رييس بازرسي کل کشور گفت: خط اول اين سازمان در برنامه و اجرا، پيشگيري است و در اين شرايط اقتصادي و تحريم هاي ناعادلانه تا جايي که مي توانيم براي حل مشکلات، کمک مي کنيم.

به گزارش ايرنا، ناصر سراج روز يکشنبه در آيين توديع و معارفه رييس منطقه 6 سازمان بازرسي کل کشور و بازرس کل استان اصفهان در سالن اجتماعات دادگستري افزود: قبول داريم که مشکلات هست و براي خانواده هاي زير سطح متوسط سخت است اما اگر مقدار ديگري تحمل کنيم، اين دشواري ها پشت سر گذاشته خواهد شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


وي با تاکيد بر اينکه شرايطي که براي ايران درست کرده اند، عادي نيست، اظهارداشت: با وجود همه اين مشکلات و برخي دشمني ها که حتي اجازه ورود غذا از طريق کشتي ها را نمي دهند ما از امن ترين کشورهاي دنيا هستيم.
سراج با بيان اينکه ما از اين پيچ مشکلات عبور خواهيم کرد، افزود: بر اساس برخي شواهد خود شخص ترامپ رييس جمهوري امريکا به برخي شرکت هاي خارجي تماس مي گيرد و آنها را بدليل همکاري با ايران تهديد مي کند اما بدون شک در اين راه شکست خواهد خورد.
رييس بازرسي کل کشور با اشاره به اينکه وضعيت کشورمان با وجود 40 سال تحريم از بسياري از کشور هاي منطقه بهتر است، تصريح کرد: هرچند نبايد همه مشکلات را به گردن امريکا بيندازيم و بايد خودمان با هم همدل باشيم و توقع ها را پايين بياوريم.
به گفته وي اگر دولت تضمين دهد که قيمت دلار و طلا بالاتر يا پايين تر نمي رود، همه دلارها و سکه هاي پنهان شده در خانه ها به بازار عرضه مي شود و ما تا سال ها از خارج بي نياز خواهيم شد.
وي در بخشي ديگري تاکيد کرد : مديران، سرمايه هاي نظام هستند و هزينه هاي زيادي براي رسيدن آنها به اين جايگاه ها شده است لذا ما حق نداريم مديري را بدليل يک خطا، بطور کامل نابود کنيم.
سراج با تاکيد بر اينکه اين سازمان تا جايي که بتواند کمک مي کند، ادامه داد: اما وقتي ناچار شويم و قانون به ما اجازه ندهد، ناچاريم مدير متخلف را به سزاي اعمالش طبق قانون برسانيم.
وي با بيان اينکه ما مانند قوه قاهره هستيم و هر کاري انجام دهيم، عده اي از ما ناراضي هستند، تصريح کرد: رييس پيشين بازرسي اصفهان تا جايي که قانون اجازه مي داد وارد همه بخش ها شد هر چند اين مجموعه در زمينه پيشگيري اقدام هاي زيادي انجام داد.
رييس بازرسي کل کشور با تسليت شهادت مزربانان لشکر 14 امام حسين(ع) اصفهان در حادثه تروريستي زاهدان، تاکيدکرد: نيروهاي امنيتي و انتظامي عوامل اين حادثه را به سزاي اعمالشان مي رسانند.
سراج با بيان اينکه امريکا و کشورهاي غربي امسال با تبليغ هاي گسترده به دنبال کاهش حضور مردم در راهپيمايي 22 بهمن بودند و بيشتر هزينه هاي آن توسط کشورهاي منطقه از جمله عربستان تامين شد، افزود: با وجود تبليغ هاي منفي و فشارهاي سنگين استکبار، ميزان حضور مردم در راهپيمايي در تهران و برخي استان ها 20 تا 25 درصد افزايش يافت.
وي با اشاره به اينکه کشورهاي ضد ايران و اسلام در نشست لهستان موفق نبودند و در بيانيه آنها حتي نامي از ايران برده نشد، گفت: وقتي حضور مردم در راهپيمايي 22 بهمن افزايش يافت، تير دشمنان به سنگ خورد.
رييس بازرسي کل کشور با بيان اينکه بيشتر ترورهاي انتحاري و کور، تشکيلاتي نيست که بتوان به راحتي آنها را پيگيري کرد، افزود: دشمنان اين کارها را انجام مي دهند تا امنيت کشورمان را تحت الشعاع قرار دهند.
به گفته وي پس از عمليات موفقيت آميز ايران در دستگيري عبدالمالک ريگي، پايگاه نظامي امريکا در قرقيزستان در حال تعطيل شدن است و اگر نيروهاي امنيتي کشورمان اين فرد را دستگير نکرده بودند اين پايگاه همچنان فعال بود.
سراج با بيان اينکه دشمنان پس از شکست در جنگ فرهنگي به سراغ جنگ اقتصادي و سياسي آمدند، تصريح کرد: اگر ما تسليم آمريکا شويم هيچ چيز جز بردگي عايد ما نمي شود.
وي با طرح اين سئوال که آيا مشکلات ليبي، عراق و يمن حل شد، ادامه داد: در برجام ما به همه تعهدات خود عمل کرديم اما امريکا حتي يک مورد را انجام نداد و تنها راه ما براي بهتر شدن وضعيت، اطاعت از فرامين رهبر انقلاب است.
سراج اضافه کرد: برخي دست درازي هاي فوق سنگيني که به نظام و بيت المال ما مي شود نيز دستگاه هاي امنيتي و امنيتي و نيروي انتظامي دست آنها را کوتاه مي کنند.
در اين مراسم از خدمات حجت الاسلام سيد رسول محمودآبادي تقدير و سيد محمد مهدي طباطبايي مهريزي بعنوان رييس منطقه 6 سازمان بازرسي کل کشور و بازرس کل استان اصفهان معرفي شد.
3011/6026/
انتهاي پيام /*

منبع: خبرگزاری آریا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.aryanews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری آریا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۲۷۸۳۹۲۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بررسی موانع و مشکلات تولید دو  واحد صنعتی و کشاورزی شهرستان چهار باغ  

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما، مرکز البرز؛مدیرکل بازرسی خاطرنشان کرد: آنچه که در فرمایشات مقام معظم رهبری، ریاست قوه قضاییه و همچنین از سوی ریاست سازمان بازرسی کل کشور بر آن تأکید شده، راهبرد حمایت از تولید و صنعت گران است و حضور ما در راستای جامه عمل پوشاندن به همین تأکیدها و حمایت حداکثری از تولید و اشتغال است.

محمد تقی حاجی مشهدی از تولید کنندگان خواست در صورت عدم رفع مشکلات و موانع موضوع را به اطلاع اداره کل بازرسی اعلام تا در اسرع وقت پیگیری شود .

وی گفت: ما امروز از دو واحد صنعتی و کشاورزی در چهارباغ  بازدید کردیم مشکلاتی را مطرح که بعضی از این موارد مطرح شده استانی است که با هماهنگی دستگاه های اجرایی به جد پیگیری و تا حصول نتیجه اقدام خواهیم کرد و بعضی از موارد مثل تامین ارز که کشوری است و با سازمان مکاتبه تا از طریق بانک مرکزی حل و فصل خواهیم کرد.

وی از تداوم این بازدید ها تا انتهای سال خبر داد و گفت : ما امروز صحبت های صاحبان صنعت  را شنیدیم توسعه کارخانه ، افزایش ولتاژ ، و تامین ارز مورد نیاز که در مورد برق قرار شد اداره کل برق البرز تا ظرف هفته آتی مشکل ولتاژ و برق مورد نیاز کار خانه را تامین و در مورد ارز اداره کل بازرسی و صمت البرز اهتمام جدی برای تامین آن داشته باشند و توسعه شرکت هم از الویت هایی است که در دستور کار قرار گرفت. 

مدیرکل بازرسی استان در ادامه گفت: کمک به توسعه صنعت و تولید بعد از مبارزه با فساد اصلی‌ترین اولویت اداره کل بازرسی استان است.

او افزود: با بازدید از واحد‌های تولیدی مشکلات و موانع پیش رو به درستی احصا و از تمام ظرفیت‌های قانونی برای کمک به تولید بهره گرفته می‌شود.

دیگر خبرها

  • بررسی موانع و مشکلات تولید دو واحد صنعتی و کشاورزی چهار باغ
  • بررسی موانع و مشکلات تولید دو  واحد صنعتی و کشاورزی چهار باغ  
  • بررسی موانع و مشکلات تولید دو  واحد صنعتی و کشاورزی شهرستان چهار باغ  
  • قادری: باید بدون توجه به تحریم‌ها کشور را به بالاترین حد توانمندی برسانیم
  • اصناف متخلف محلات هفت میلیارد و ۶۰۰ میلیون ریال جریمه شدند
  • هشدار درباره انتقال بیمار از مراکز دولتی به بیمارستان‌های خصوصی!/ باید چرخه پرگلایه «بیمه» اصلاح شود/ متاسفانه از اولویت نخست یعنی بهداشت غفلت شده است
  • تاکید بر اولویتی به نام سلامت روان
  • خدمات رایگان ۳۳۰۰ روانشناس در مراکز جامع سلامت
  • وعده سازمان بازرسی منطقه ۳ برای رفع مشکلات تولیدکنندگان
  • تلاش خود را برای رفع مشکلات تولیدکنندگان به کار می‌گیریم