Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «جام نیوز»
2024-04-25@01:59:25 GMT

قسمت باشد دوباره به پرسپوليس برمی‌گردم

تاریخ انتشار: ۲۸ بهمن ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۲۷۸۳۹۴۹

قسمت باشد دوباره به پرسپوليس برمی‌گردم

به گزارش سرویس ورزشی جام نیـوز، فرشاد احمد زاده، شماره ۱۰ سابق سرخپوشان این روز‌ها با تغییر سرمربی تیم خود اعتقاد دارد که فرصت بیشتری برای بازی کردن نصیب او خواهد شد. این بازیکن در خصوص مسائل مختلفی از جمله اجلاس سیاسی که در لهستان برگزار می‌شود گفتگو  کرد که در ادامه می‌خوانید.


* از شرایط خودت کمی صحبت کن.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


خدا را شکر شرایط خیلی خوبی دارم و تمرینات منظمی را انجام می‌دهم و امیدوارم که بتوانم خیلی بیشتر در تیم بازی کنم و شانس بیشتری برای بازی کردن داشته باشم.


* چرا در این تیم لهستانی بازی زیادی به تو نرسید؟
خب مربی قبلی این طور اعتقاد داشت و به همین دلیل خیلی از من کمتر استفاده می‌کرد، اما خوشبختانه با تغییر مربی فرصت بیشتری به من رسیده است و امیدوارم که در کنار سرمربی جدید بتوانم بازی‌های بیشتری انجام دهم.


* در این مدت سطح لیگ لهستان را چطور دیدی؟
به نظر من سطح لیگ لهستان شاید به اندازه کشور‌های صاحب سبک اروپایی بالا نباشد، اما از لحاظ امکانات بسیار سطح بالایی دارد و قطعا در آینده پیشرفت چشمگیری هم خواهد داشت


* تو در شرایطی در لیگ لهستان بازی می‌کنی که در روز‌های گذشته اجلاس سیاسی در این کشور در جریان است. نگران این نیستی که مسائل سیاسی روی حضور تو در لیگ لهستان تاثیر بگذارد؟
واقعیت این است که من اصلا نمی‌دانستم که چنین جلسه‌ای اصلا در لهستان برگزار شده است و اصلا از چیزی خبر نداشتم. اما این را با تمام وجودم می‌گویم که من عاشق ایران هستم و هیچ چیز برای من بالاتر از پرچم کشورم نیست.


*نتایج پرسپولیس را دنبال می‌کنی؟
پرسپولیس جزیی از خانواده من است و مگر می‌شود که نتایج پرسپولیس را دنبال نکنم؟ برای من موفقیت پرسپولیس بسیار مهم است.


* دوست داری روزی دوباره به پرسپولیس برگردی؟
اگر قسمت باشد یک روز دوباره در پرسپولیس بازی می‌کنم.

 

بانک ورزش

451

منبع: جام نیوز

کلیدواژه: فرشاد احمد زاده لژیونر پرسپولیس

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.jamnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «جام نیوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۲۷۸۳۹۴۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

برتری پنج گله توپچی‌ها؛ سنگین‌ترین شکست تاریخ چلسی مقابل آرسنال!

تا پیش از جدال امشب آرسنال و چلسی، سنگین‌ترین باخت چلسی مقابل آرسنال به 93 سال قبل برمی‌گشت.

طرفداری | شاگردان میکل آرتتا، آبی‌های شهر لندن را با خاک یکسان کردند.

دیدار معوقه دو تیم آرسنال و چلسی در هفته بیست و نهم لیگ برتر انگلیس در استادیوم امارات با برتری پنج گله شاگردان میکل آرتتا به پایان رسید. آرسنال با نتیجه 5-0 و با گل‌های لیاندرو تروسار، بن وایت (2) و کای هاورتس (2) چلسی را در خانه‌اش درهم کوبید تا موقتا به صدر جدول لیگ برتر انگلیس برسد. شکست پنج گله چلسی مقابل آرسنال اما سنگین‌ترین باخت آبی‌پوشان لندنی مقابل آرسنال بوده است.

پیش از این مسابقه سنگین‌ترین باخت چلسی مقابل آرسنال به فصل 31-1930 و 29 نوامبر 1930 در استمفوردبریج برمی‌گردد که آرسنال در آن مسابقه موفق به پیروزی 5-1 مقابل چلسی شده بود و حالا پس از 93 سال، توپچی‌ها موفق شدند که قاطع‌ترین برد خودشان برابر چلسی را به دست آورند. گفتنی است در سوی مقابل هم سنگین‌ترین شکست آرسنال برابر چلسی به فصل 14-2013 برمی‌گردد که چلسی با نتیجه 6-0 برابر آرسنال به پیروزی رسیده بود.

 

از دست ندهید ????????????????????????

سرمربی پرسپولیس: من کاشف آلیسون بودم جنگ در دربی میلان؛ 3 اخراجی در 3 دقیقه! آشنایی با مالکان لیگ برتر و میزان ثروت آن‌ها مورینیو: به من می‌گفتند اتوبوس، حالا با همین سبک شده‌اند جادوگر!

دیگر خبرها

  • وعده گواردیولا: مجانی به بارسا برمی‌گردم!
  • کارلتو تسلیم شد: بالاخره نوبت به خرید جنجالی رسید
  • ستاره لورکوزن: بایرن شانسی مقابل رئال ندارد
  • سریال ادامه‌دار VAR؛ قسمت بیست‌وسوم
  • برتری پنج گله توپچی‌ها؛ سنگین‌ترین شکست تاریخ چلسی مقابل آرسنال!
  • دین‌محمدی: استقلال باید تمرکز بیشتری داشته باشد
  • دستورات تاکتیکی خاص برای چپ‌پای سپاهان
  • اصغر همت با «گنجشک مفرغی» شهرام مکری به تئاتر برمی‌گردد
  • روسیه: غرب بر لبه پرتگاه جنگ هسته‌ای گام برمی‌دارد
  • عضو گروه نجات که بازیگر «نون.خ» شد/ کولبری در قسمت های بعدی سریال