Web Analytics Made Easy - Statcounter

حوادث رکنا: 2 پسر جوان که در آبادان به کمین زنان می نشستند دستگیر شدندو

به گزارش گروه حوادث رکنا، چندی قبل با توجه به افزایش پرونده‌های کیف‌ و موبایل قاپی در سطح شهر آبادان، تیمی از ماموران کلانتری 16 آبادان برای دستگیری عامل این سرقت‌ها وارد عمل شدند.

ماموران در این شاخه از تحقیقات به صورت نامحسوس در محل‌هایی که دزدی‌ها صورت گرفته بود شروع به گشت‌زنی کردند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

گشت‌زنی‌ها ادامه داشت تا اینکه ماموران به 2 جوان موتور سوار مشکوک شدند و آنها را تحت نظر قرار دادند که ناگهان دو جوان اقدام به قاپیدن گوشی موبایل دختر جوانی کردند.

ماموران در این مرحله دزدان گوشی قاپ را تحت نظر قرار دادند تا اینکه دزدان در اسکله بلوار ساحلی، کنار بازار ماهی توقف کرده و سرگرم باز کردن قفل گوشی سرقتی بودند که در همین لحظه تیم پلیسی اقدام به دستگیری دزدان گوشی قاپ کردند.

ماموران در تحقیق از متهمان متوجه شدند که یکی از دزدان که خلیل نام دارد از دزدان سابقه‌دار موتور سیکلت و گوشی قاپ است که 3 ماه قبل از زندان آزاد شده است.

جاسم 18 ساله که سارق تازه کار است پس از دستگیری در اعترافاتش گفت: با اصرار و حرف‌های خلیل 25 ساله تصمیم گرفتم در سرقت‌ها او را همراهی کنم.

وی افزود: در اطراف میدان سینما نفت، خیابان امیری ، خیابان امام، خیابان لین یک و تانکی 2 ، سوار بر موتور به سراغ زنان و دختران می‌رفتم و در فرصتی مناسب اقدام به قاپیدن کیف یا گوشی موبایل آنها می‌کردیم.

دزد جوان ادامه داد: خلیل به خاطر رانندگی خوبی که داشت پشت فرمان موتور می‌نشست و من اقدام به قاپیدن گوشی موبایل و کیف‌های زنان می‌کردم.

بنا به این گزارش، متهمان برای سیر مراحل قانونی در اختیار مقام قضایی قرار گرفته‌اند.برای ورود به کانال تلگرام ما کلیک کنید.

علی رنجکش

 

 

حوادث اختصاصی رکنا را اینجا بخوانید:

منبع: رکنا

کلیدواژه: اخبار حوادث زنان سرقت جوان عکس آبادان عکس جوان پلیس پسر قتل حادثه تهران زن دام دختر

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.rokna.net دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «رکنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۲۷۸۳۹۷۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

یک اوباش در «وزرا» سکته کرد، نه یک خانم جوان!

به گزارش گروه فرهنگ و جامعه خبرگزاری علم و فناوری آنا، امروز خبری منتشر شد که یکی از افرادی که در راستای طرح حجاب و عفاف دستگیر شده است، در مرکز پلیس امنیت اخلاقی (وزرا) درگذشته است، اما طبق جدیدترین اخبار از یک منبع آگاه در این اتفاق یک متهم که از جمله اراذل و اوباش بوده فوت شده است.

این منبع آگاه تصریح کرد: اواخر سال گذشته یکی از اراذل و اوباش اقدام به تخریب ۱۰ دستگاه خودرو کرد و پلیس اطلاعات به دنبال او بود نهایتاً این فرد در تاریخ ۱۲ فروردین توسط ماموران پلیس در یک درگیری دستگیر شد.

وی گفت: متهم با قمه و شمشیر به سمت ماموران حمله ور شد و ماموران با رعایت قانون به کارگیری سلاح از ناحیه پا به وی تیراندازی کرده و او را برای اقدامات درمانی به بیمارستان منتقل کردند.

این منبع آگاه ادامه داد: این فرد بعد از درمان موقتاً به زندان فرستاده شده بود تا دیروز برای ادامه تحقیقات به معاونت عملیات پلیس اطلاعات تهران منتقل شد، اما در زمان استراحت در بازداشتگاه در ساعت ۱۲ شب فوت کرد و تحقیقات در مورد مرگ وی ادامه دارد.

وی در پایان عنوان کرد: خبر فوت یک دختر که بدلیل بی حجابی توسط پلیس پایتخت بازداشت شده، در ساختمان وزرا کذب است و صحت ندارد چون مدت‌هاست کسی را به خاطر مساله حجاب به ساختمان وزرا منتقل نمی‌کنند بلکه این مکان به نگهداری اراذل و اوباش اختصاص دارد

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • قتل جوان ۴۰ ساله به دست بادیگاردها
  • قتل جوان ۴۰ ساله به دست بادیگاردها | آدم‌ربایی و قتل در مشهد
  • تولید گوشی ایرانی به کجا رسید؟
  • حذف کارت بانکی آغاز شد / خرید با موبایل!
  • آغاز خرید با موبایل و بدون کارت در ۶ بانک
  • چگونه موبایل جایگزین کارت‌های بانکی می شود؟ | جزئیات اجرایی شدن طرح کهربا در۶ بانک
  • آغاز کهربا در ۶ بانک/ خرید با موبایل و بدون کارت اجرایی شد
  • بازداششت کلاهبردار رسیدساز جعلی در شیراز
  • یک اوباش در «وزرا» سکته کرد، نه یک خانم جوان!
  • هزینه تعمیرات موبایل در تهران