Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایرنا»
2024-04-23@06:25:02 GMT

پیکر مطهر 4 شهید در تیران و شهرضا تشییع شدند

تاریخ انتشار: ۲۸ بهمن ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۲۷۸۳۹۷۹

پیکر مطهر 4 شهید در تیران و شهرضا تشییع شدند

اصفهان- ایرنا- پیکر شهیدان سعید سلیمی و حیدر براتی در تیران و علی اکبر قبادپناه و علیرضا پناه پوری در شهرضا از شهدای مدافع حریم امنیت روز یکشنبه با حضور اقشار مردم تشییع شدند.

به گزارش ایرنا، پیکر 2 شهید تیران و کرون با حضور اقشار مردم ، خانواده معظم شهدا، نیروی نظامی و انتظامی از میدان آزادی تیران تا میدان معلم این شهر تشییع و سپس در زادگاهشان روستای افجان و آبگرم به خاک سپرده شدند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


مراسم یادبود این شهدا به همراه یادواره شهدای این عملیات تروریستی این هفته در شهرها و روستاهای شهرستان تیران و کرون برگزار می شود.
همچنین امروز پیکر مطهر شهیدان علی اکبر قبادپناه و علیرضا پناه پوری با حضور اقشار مردم ، خانواده معظم شهدا و نیروی نظامی و انتظامی و مسوولان در شهرضا تشییع شدند.
به گزارش ایرنا، پیکر مطهر این 2 شهید از میدان تاسوعا تا گلزار شهدا امامزاده شاهرضا (ع) تشییع شد و
و در گلزار شهدای امامزاده شاهرضا (ع) آرام گرفتند.
مراسم بزرگداشت این شهیدان روز دوشنبه در محل بیت الاصغر(ع) شهرضا برگزار می شود.
شهرستان شهرضا از ابتدای انقلاب اسلامی تاکنون 750 شهید، 145 آزاده و هزار و 800 جانباز و جاوید الاثر تقدیم انقلاب اسلامی کرده است.
عوامل گروهک تروریستی موسوم به جیش العدل وابسته به گروه القاعده با اقدام کور تروریستی انتحاری چهارشنبه شب گذشته یک دستگاه اتوبوس حامل نیروهای مرزبان نیروی زمینی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی را منفجر کردند.
در این حادثه تروریستی که بوسیله یک دستگاه وانت مملو از موادمنفجره در جاده خاش- زاهدان محدوده روستای چانعلی رخ داد 27 نفر از نیروهای جان برکف سپاه شهید شدند.
تیران و کرون با با بیش از 72 هزار نفر جمعیت دارای 300 شهید و 218 جانباز بالای 28 درصد است.
7144/6026//7131

منبع: ایرنا

کلیدواژه: سياسي تيران شهدا تشييع

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۲۷۸۳۹۷۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تشییع آخرین مجروح انفجار تروریستی گلزار شهدای کرمان + فیلم

آیین تشییع باشکوه و جانسوز شهید محمدمهدی ایرانمنش آخرین مجروح حادثه تروریستی گلزار شهدای کرمان با حضور پر شور مردم برگزار شد. - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از کرمان، آیین تشییع با شکوه و جانسوز شهید محمدمهدی ایرانمنش آخرین مجروح حادثه تروریستی گلزار شهدای کرمان صبح امروز با حضور پر شور مردم شهیدپرور، سعید ایرانمنش، مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان کرمان، مسئولان و فرماندهان نظامی و انتظامی در شهر اختیارآباد برگزار شد.

شهید محمدمهدی ایرانمنش در چهارمین سالگرد شهادت سردار حاج قاسم سلیمانی به همراه پدرش در مسیر گلزار شهدای کرمان حضور داشت که در حمله جنایتکارانه تروریست‌ها مجروح شد و از ناحیه گردن قطع نخاع شده بود.

این نوجوان 13 ساله کرمانی که از قسمت نخاع آسیب جدی دیده بود از روز حادثه تاکنون در بخش ای سی یو بیمارستان پیامبر اعظم (ص) کرمان بستری بود و با وجود درمان‌های تکمیلی زیادی بر روی وی انجام شده بود روز گذشته به درجه رفیع شهادت نائل آمد.

آشکارشدن ابعاد دیگری از انفجار تروریستی کرمانتعداد شهدای حادثه تروریستی کرمان به 97 شهید رسید

لازم به ذکر است، شهید محمدمهدی ایرانمنش به همراه پدرش در مسیر گلزار شهدای کرمان در مراسم چهارمین سالگرد شهادت سردار حاج قاسم سلیمانی حضور داشت که پدر این نوجوان نیز در انفجار تروریستی گلزار شهدای کرمان به شهادت رسیده است.

به گزارش تسنیم، در انفجار تروریستی روز 13 دی‌ماه 1402 در نزدیکی گلزار شهدای کرمان تعداد زیادی از زائران چهارمین سالگرد شهادت سپهبد حاج قاسم سلیمانی، در مسیر گلزار شهدای کرمان به خاک و خون کشیده شدند؛ در این حادثه که 2 بمب انتحاری در میان مردم و زائران سپهبد شهید حاج قاسم سلیمانی منفجر شد تاکنون 97 شهید برجا گذاشته است که در میان شهدا تعداد زیادی کودک، نوجوان و دانش‌آموز وجود دارد.

.

انتهای پیام/511/

دیگر خبرها

  • (تصاویر) تشییع و تدفین آخرین شهید حمله تروریستی کرمان
  • تشییع آخرین شهید حادثه ترویستی کرمان
  • پیکر شهید محمدمهدی ایرانمنش در شهر اختیارآباد کرمان تشییع شد
  • تشییع پیکر شهید محمد مهدی ایرانمنش دراختیارآبادکرمان
  • فیلم/ تشییع پیکر شهید محمدمهدی ایرانمنش
  • تشییع آخرین مجروح انفجار تروریستی گلزار شهدای کرمان + فیلم
  • تشییع و خاکسپاری پیکر پدر شهید احمد سامع در شهرضا
  • تشییع پیکر مادر و همسر شهیدان سلطانی
  • پیکر مادر دو شهید والامقام در ارومیه تشییع می‌شود
  • تشییع پیکر پدر شهیدان محمدیان