Web Analytics Made Easy - Statcounter

خبرگزاری ایسنا: مصطفی کواکبیان در جلسه علنی بعد از ظهر امروز (یکشنبه) در تذکری اظهار کرد: شنیدیم که امروز عده‌ای کج سلیقه و تنگ نظر درب حسینیه ارشاد پایگاه معلم شهید دکتر علی شریعتی را به روی همسر مرحوم‌شان خانم پوران شریعت رضوی بستند.

وی از مسئولین ذی‌ربط خواست که این موضوع را پیگیری کنند.

کواکبیان همچنین در بخش دیگری از اظهاراتش با تسلیت حادثه تروریستی اخیر در محور خاش – زاهدان گفت: امیدواریم اقدامات دیپلماتیک، اطلاعاتی و عملیاتی به گونه‌ای برنامه ریزی شود که ریشه تروریسم در مناطق مرزی خشکانده شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

منبع: فردا

کلیدواژه: کواکبیان تشییع پوران شریعت رضوی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.fardanews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فردا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۲۷۸۳۹۹۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

امروز، تشییع مربی سابق پرسپولیس

به گزارش "ورزش سه"، چیذری علاوه بر حضور در تیم‌های مختلف فوتبال، در سالن‌های بدنسازی مختلف پذیرای ورزشکاران حرفه‌ای و فوتبالیست‌های متفاوتی بود و با انجام برنامه‌های اصلاحی و زیر نظر گرفتن حرکات آنها همواره سعی در بهبود وضعیت بدنی آنها داشت.

فوت چیذری که دو روز گذشته به دلیل ایست قلبی اتفاق افتاد از آنجا شوک آور بود که او ورزشکار، سالم و همواره به دنبال سالم زندگی کردن بود و از سن و سالش هم بسیار جوان‌تر به نظر می‌رسید.

حالا جامعه ورزش سوگوار اوست و امروز صبح ساعت ۹ و نیم، جمع کثیری از اهالی ورزش در مراسم تشییع پیکر وی در قطعه نام آوران حضور پیدا خواهند کرد. همچنین مجلس ختم فرهاد چیذری در روز جمعه در مسجد الرضای خیابان دیباجی برگزار می‌شود. روحش شاد و یادش گرامی.

دیگر خبرها

  • انتقاد جدی ربیعی از بازگشت گشت ارشاد
  • انتقاد جدی ربیعی از بازگشت گشت ارشاد به خیابان ها
  • انتقاد جدی ربیعی از بازگشت گشت ارشاد به خیابان‌ها
  • انتقاد فرزند حمید نوری از بازگشت گشت ارشاد ؛ رهبری کی گفتند کاری که نتیجه عکس می دهد را انجام دهید؟!
  • انتقاد جدی ربیعی از بازگشت گشت ارشاد به خیابان ها / واقعا درک نمی کنم چرا جامعه را به تقابل می کشانید؟
  • فرزند حمید نوری از بازگشت گشت ارشاد انتقاد کرد: رهبری کی گفتند کاری که نتیجه عکس میدهد را انجام دهید؟!
  • انتقاد شدید روزنامه اطلاعات از راه‌اندازی دوباره گشت ارشاد
  • امروز، تشییع مربی سابق پرسپولیس
  • مراسم تشییع پدر شهیدان دهنوی در مشهد برگزار شد
  • تشییع پیکر پدر ۳ شهید دفاع مقدس در حرم مطهر رضوی