Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «بلاغ مازندران»
2024-04-25@06:26:30 GMT

راموس در رویای شکستن رکورد تاریخی رائول

تاریخ انتشار: ۲۸ بهمن ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۲۷۸۴۰۱۴

راموس در رویای شکستن رکورد تاریخی رائول

با انجام 600 بازی برای رئال مادرید، سرخیو راموس در رده هفتم از لحاظ تعداد بازی برای رئال است و رکورد رائول گونزالس با 741 بازی را در پیش رو دارد.به گزارش بلاغ،راموس 14 فصل در رئال مادرید حضور داشت و به صورت میانگین، در هر فصل 42 برای تیمش انجام داد و برای رسیدن به رکورد رائول، او باید همچنان جایگاه فیکسش را حفظ کند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

در 32 الگی، او در بهترین روزهای دوران فوتبالش به سر می‌برد. از امادگی خوبی برخوردار است، از مصدومیت‌ها به دور است و به نظر مانعی بر سر راه او قرار ندارد.

 

فاکتور دیگر در مورد راموس قراردادش با رئال مادرید است که دو سال از آن باقی مانده و اگر در این دو فصل هم 42 بازی انجام دهد، تا 30 جوئن 2021 به 700 بازی با پیراهن رئال خواهد رسید.

 

 

 

 

با جدایی کریستیانو رونالدو، او در کنار لوکا مودریچ و کریم بنزما به رهبران اصلی تیم تبدیل شده اند و با زدن 11 گل ، بهترین فصل را از این حیث سپری می‌کند. هر چند راموس مسن ترین بازیکن تیم است، ولی بیشترین تعداد بازی را انجام داده است. او تنها 45 دقیقه در دیدار مقابل اسپانیول و دو دیدار کوپا دل ری و دو دیدار چمپیونزلیگ را غایب بوده است و هیچکس در رئال بیش از راموس در این فصل بازی نکرده است.

 

اگر به این موضوعات، کلیدی بودن نقش راموس در سه دیدار اخیر رئال مقابل بارسا، اتلتیکومادرید و آژاکس را اضافه کنیم، نشان می‌دهد که همه چیز برای کاپیتان رئال خوب پیش می‌رود و از سوی دیگر، باشگاه نیز به او اعتماد کامل دارد.

 

راموس با بازوبند کاپیتانی رئال 3 قهرمانی پیاپی چمپیونزلیگ کسب کرد و باشگاه ارزش بسیاری برای او قائل است. تمدید قرارداد آخر او برای رئال بسیار پیچیده پیش رفت. پای منچستریونایتد به این تمدید باز شد ولی در نهایت، راموس در برنابئو ماندنی شد.

منبع: بلاغ مازندران

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.bloghnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «بلاغ مازندران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۲۷۸۴۰۱۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

مودریچ یک فصل دیگر در رئال مادرید می‌ماند

نشریه چاپ مادرید مدعی شد که هافبک کروات تیم فوتبال رئال مادرید قصد دارد یک سال دیگر به بازی در این تیم ادامه دهد. - اخبار ورزشی -

به گزارش خبرگزاری تسنیم، نشریه آ اس مادرید نوشت؛ در حالی که کم بودن مدت زمان حضور لوکا مودریچ در ترکیب رئال مادرید باعث شده بود گمانه‌زنی‌هایی درباره جدایی احتمالی او از این تیم در پایان فصل جاری مطرح شود اما گویا مودریچ 38 ساله برنامه‌های دیگری در سر دارد.

مودریچ که یکشنبه شب برای مصاف با بارسلونا در ال‌کلاسیکو در ترکیب اصلی رئال مادرید قرار گرفته بود، نمایش قابل قبولی به خصوص در پایان بازی ارائه کرد. قهرمانی احتمالی رئالی‌ها در لالیگا و موفقیت آنها برای صعود به مرحله نیمه نهایی لیگ قهرمانان اروپا، سبب شده که مودریچ وسوسه شود یک سال دیگر در سانتیاگو برنابئو بماند.

آ‌اس در ادامه این خبر آورده است؛ عملکرد مودریچ در ال‌کلاسیکو نشان داد که او هنوز از پس گرفتن جایگاه خود در ترکیب رئال مادرید مأیوس نیست.

سلام رئال مادرید به قهرمانی با هت‌تریک در فتح ال‌کلاسیکو

ستاره کروات کهکشانی‌ها تا پیش از این هیچ صحبتی مبنی بر قطعی بودن خروجش از رئال مادرید انجام نداده بود و سرخوشی ناشی از موفقیت‌های اخیر روی تصمیم او برای آینده‌اش تأثیرگذار بوده است.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • ناراحتی لامینه یامال پس از گل پیروزی بخش جود بلینگام در ال کلاسیکو / فیلم
  • هنگامی که هواداران منچستر یونایتد رونالدو را پس از هت تریک مقابل این تیم تشویق کردند / فیلم
  • جود بلینگام و ثبت یک رکورد منحصربه‌فرد در ال‌کلاسیکوها
  • رائول گونزالس: مقایسه زیدان و بلینگام اشتباه است
  • مودریچ یک فصل دیگر در رئال مادرید می‌ماند
  • عکس| لحظه مصدومیت وحشتناک بازیکن بارسلونا در دیدار با رئال مادرید
  • جلالی و فرصت شکستن رکورد 15 ساله!
  • رویای ناتمام بارسلونا: کار ژاوی تمام شد
  • رکورد لونین در ال‌کلاسیکو خراب شد!
  • در مسیر اسطوره‌شدن؛ فدریکو والورده به رکورد ۲۵۰ بازی برای رئال مادرید رسید + عکس