Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش جماران؛ علی اصغر مونسان، رئیس سازمان میراث فرهنگی،صنایع دستی و گردشگری، در حساب توییتری خود نوشت:

«‌تقویت حوزه گردشگری غرب ایران با تکیه بر ظرفیت طبیعت گردی در دستور‌کار است. قطار گردشگری محور ‎غرب کشور نیز به این منظور از ابتدای اسفند عملیاتی می‌شود.»

انتهای پیام .

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

منبع: جماران

کلیدواژه: جشنواره فجر قیمت گوشت 40 سالگی انقلاب بودجه 98 گردشگری گردشگری ایران علی اصغر مونسان جشنواره فجر قیمت گوشت 40 سالگی انقلاب بودجه 98 امام خمینی س سید مصطفی خمینی سید احمد خمینی سید حسن خمینی انقلاب اسلامی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.jamaran.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «جماران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۲۷۸۴۰۶۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

۷۳ تیم عملیاتی آبفا در مناطق سیل‌زده وارد عمل شده‌اند

در پی وقوع سیل در استان‌های جنوبی، ۱۴۶ نیرو در قالب ۷۳ تیم عملیاتی آبفا در مناطق سیل‌زده وارد عمل شده‌اند. - اخبار اقتصادی -

به گزارش خبرنگار اقتصادی خبرگزاری تسنیم، هاشم امینی، مدیر عامل شرکت مهندسی آب و فاضلاب کشور با اشاره به وقوع سیلاب در استان‌های جنوبی کشور گفت: از ساعات اولیه وقوع سیل، تیم‌های واکنش سریع در استان‌های سیستان و بلوچستان، کرمان و هرمزگان وارد عمل شده‌اند.

وی ادامه داد: تا این لحظه خسارت‌های محدودی در استان‌های کرمان و هرمزگان به تاسیسات آبرسانی وارده شده است و در شهر کنارک نیز شاهد آب‌گرفتگی هستیم که نیروهای امدادی در حال رفع آن هستند.

امینی با بیان اینکه هم‌اکنون 146 نیروی عملیاتی در قالب 73 تیم واکنش سریع در حال مدیریت سیلاب هستند گفت: ذخیره‌سازی آب در مخازن ذخیره مناطق شهری و روستایی که در معرض آسیب‌پذیری بالا قرار دارند و همچنین پایش و رصد مستمر کلر مازاد و کدورت آب در مناطقی که منابع تولید در حاشیه رودخانه ها و یا از سدها آب تامین می‌شود نیز در دستور کار قرار دارد.

وی ادامه داد: ایمن‌سازی خطوط برق در حاشیه رودخانه‌ها و مسیل‌ها و ایجاد خاکریز در اطراف منابع تولید (چاه‌ها) و ایستگاه‌های پمپاژ آب و فاضلاب در معرض سیلاب از دیگر اقدامات لازم برای مقابله با آسیب‌های احتمالی ناشی از سیل است.

مدیرعامل شرکت مهندسی آبفای کشور از رصد مستمر تاسیسات تامین، تولید و انتقال آب در طول بحران در دفاتر بحران و پدافند غیرعامل شرکت‌های آب و فاضلاب استان‌های درگیر سیل خبر داد و گفت: با توجه به شدت بارش‌ها در برخی از شهرستان‌ها نیروها و تجهیزات امدادی از استان‌های همجوار (معین) اعزام شده‌اند و کلیه تجهیزات فاضلاب و پمپ‌های لجن‌کش قوی و تجهیزات مقابله با بحران برای امدادرسانی در مناطق سیل‌زده در حال فعالیت‌اند.

امینی خاطرنشان کرد: نیروهای امدادی شرکت‌های آب و فاضلاب در کنار مسئولیت‌های خود به سایر دستگاه‌های خدمات‌رسان برای مدیریت سیلاب در معابر شهری و مسیرهای روستایی یاری می‌رسانند.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • اختصاص سهمیه آرد به نانوایی‌های محور گردشگری کاشان
  • آخرین وضعیت اقدامات امدادی در سیل جنوب کشور
  • آخرین وضعیت سیل در جنوب کشور
  • ۷۳ تیم عملیاتی آبفا در مناطق سیل‌زده وارد عمل شده‌اند
  • ۸۰ درصد گندم خوزستان آماده برداشت
  • تصویب برنامه عملیاتی تحقق شعار سال در جلسه دولت
  • کاهش ۱۴ درصدی نرخ تورم لرستان
  • برقراری ۳.۵ میلیون تماس تلفنی با سامانه ۱۴۱
  • گیرافتادگی لودر در سیلاب در محور خاش به ایرانشهر با ۳ جان‌باخته
  • آذربایجان شرقی تنها استانی که در انتخابات اسفند ۱۴۰۲، اصلاح طلبان در آن پیروز شدند