Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «فردا»
2024-03-28@11:58:37 GMT

سرقت در پوشش امدادخودرو

تاریخ انتشار: ۲۸ بهمن ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۲۷۸۴۰۹۶

سرقت در پوشش امدادخودرو

خبرگزاری ایسنا: سرهنگ محمد حسین هاشمی اظهار کرد: طی دو ماه گذشته با دریافت خبر‌های مشابه مبنی بر سرقت خودرو‌های سواری در محدوده کلانتری خانی آباد، تیمی از مأموران کلانتری به‌طور ویژه شناسایی و دستگیری سارق یا سارقان را بر عهده گرفتند و رسیدگی به موضوع را در دستور کار خود قرار دادند.

رئیس کلانتری ۱۵۲ خانی آباد با بیان اینکه در تحقیقات پلیسی، مشخص شد که سرقت‌ها توسط یک مرد جوان انجام می‌شود، گفت: همچنین مشخص شد که این فرد که با استفاده از یک دستگاه نیسان امداد خودرو، خودرو‌های سواری را که در کنار خیابان پارک شده است، سرقت می‌کند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

در اقدامات بعدی مأموران نیز مشخص شد که راننده جرثقیل خودرو‌هایی را سرقت می‌کرده که در خیابان‌های خلوت و تاریک پارک شده بود و پس از انجام سرقت، خودرو‌ها را به محلی دیگر منتقل و با برداشتن تجهیزات و لوازم داخل خودرو، آن‌ها را در کنار خیابان رها می‌کرده است.

وی افزود: تحقیقات پلیسی ادامه داشت تا اینکه روز گذشته ساعت ۱۶ مأموران به یک دستگاه نیسان امداد خودرو که در حال برداشتن یک دستگاه خودروی سواری که قفل فرمان داشت، مشکوک می‌شوند. مأموران گشت انتظامی کلانتری سریعاً وارد عمل می‌شوند و راننده جرثقیل را که در حال برداشتن خودرو بود، دستگیر و به کلانتری منتقل می‌کنند.

هاشمی در پایان گفت: راننده جرثقیل در تحقیقات پلیسی اعتراف کرد که به مدت دو ماه است که مجدداً به مصرف شیشه روی آورده است و با سرقت خودرو و متعاقب آن لوازم داخل آن، خرج مصرف مواد مخدر را در می‌آورده است بنابراین با اعتراف متهم به سرقت خودرو و انجام پنج فقره جرایم مشابه وی در اختیار مرجع قضائی قرار گرفت.

منبع: فردا

کلیدواژه: سرقت امدادخودرو خودرو ها

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.fardanews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فردا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۲۷۸۴۰۹۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

دستگیری سارقان حرفه‌ای محتویات خودرو در حین سرقت

به گزارش خبرگزاری پلیس، سرهنگ "علی قاسم پور " رئیس پلیس پیشگیری پایتخت اظهار کرد: ششم فروردین ماه ماموران کلانتری ۱۸۱ چیتگر در محدوده میدان"موج" تهران در حال گشت‌زنی بودند که به یک دستگاه خودروی سواری پژو ۲۰۷ سفید با ۲ سرنشین مواجه شدند که از خودرو پیاده و به سراغ یک دستگاه پژو پارس رفته و در اطراف خودرو در حال پرسه زنی بودند.

رئیس پلیس پیشگیری پایتخت ادامه داد: ماموران پس از استعلام پلاک خودرو ۲۰۷ مشخص شد پلاک برای یک دستگاه هیوندا بوده و بلافاصله ماموران وارد عمل شدند و سارقان با رویت ماموران اقدام به فرار نموده و سوار خودرو شدند و دستور ایست وسیله نقلیه مذکور توسط ماموران صادر شد. 

این مقام انتظامی ادامه داد: سارقان خودرو به طرز خطرناکی و با آسیب به خودرو‌های پارک شده از محل متواری شدند و به هشدار‌های پلیس اعتنایی نمی‌کردند. ماموران پلیس با ایجاد طرح مهار و استفاده از قانون بکارگیری سلاح، سرانجام موفق شدند خودرو را متوقف و متهمان را دستگیر کنند.

سرهنگ قاسم پور بیان کرد: متهمان پس از انتقال به کلانتری در تحقیقات ابتدایی به جرم خود مبنی بر سرقت محتویات خودرو و ۲۰ فقره سرقت مشابه دیگر اعتراف کردند.

این مقام انتظامی با اشاره به اینکه سارقان حرفه‌ای و سابقه دار می‌باشند و از شهر اسلامشهر برای سرقت به شهر تهران آمده بودند ادامه داد: متهمان معترف شدند شب‌ها به تهران مراجعه و اقدام به سرقت می‌کردند.

سرهنگ قاسم پور گفت: متهمان با تکمیل تحقیقات اولیه برای اخذ دستور قضائی به مرجع قضائی معرفی شد. 

رئیس پلیس پیشگیری پایتخت در پایان به شهروندان توصیه کرد: از جا گذاشتن وسایل قیمتی داخل خودرو و همچنین از پارک کردن خودرو در معابر خلوت و تاریک خودداری کنند.

باشگاه خبرنگاران جوان اجتماعی حوادث و انتظامی

دیگر خبرها

  • کشف ۸ فقره سرقت قطعات و محتویات داخل خودرو در زنجان
  • یک دستگاه خودرو سرقتی در بیجار کشف شد
  • دستگیری سارقان حرفه‌ای محتویات خودرو در حین سرقت
  • قاتل شهروند ایرانشهری دستگیر شد
  • کشف یک قبضه سلاح کلت کمری از منزلی در پردیس
  • دستگیری سارق خودرو با شلیک پلیس شاهین‌شهر
  • اجرای طرح امنیت محله محور پلیس در شهرهای لرستان
  • دستگیری سارق منزل در کمتر از ۲۴ ساعت
  • ایستگاه پایانی توزیع کنندگان مواد مخدر
  • زورگیری با شیوه دعوت به مهمانی