Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «دانا»
2024-04-19@20:38:49 GMT

سفر رئیس جمهور به سیرجان به تعویق افتاد

تاریخ انتشار: ۲۸ بهمن ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۲۷۸۴۲۷۷

سفر حجت الاسلام حسن روحانی رئیس‌جمهور به شهرستان سیرجان برای افتتاح چند طرح عمرانی، به تعویق افتاد.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ رئیس جمهور قرار بود فردا (دوشنبه) و پس از پایان سفر ۲ روزه به استان هرمزگان، برای افتتاح برخی پروژه های صنعتی عازم سیرجان در استان کرمان شود، اما به دلیل اختلال در تست نهایی یکی از طرحهای اصلی، این سفر به زمان دیگری موکول شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!



اعلام شده است علت تعویق سفر، تاکید حسن روحانی بر طی کردن مراحل نهایی و آماده بهره‌برداری کامل بودن طرحها و پروژه‌هایی است که قرار است به‌طور رسمی افتتاح شوند.

انتهای پیام/

منبع: دانا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.dana.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «دانا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۲۷۸۴۲۷۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

افتتاح سیلوی ۱۰۰ هزار تُنی گرمسار تا سه ماه آینده به دست رییس جمهور

نیکبخت وزیر جهادکشاورزی در حاشیه افتتاح واحد تولیدی خوراک دام عشایر به خبرنگاران در گرمسار در استان سمنان گفت: سازه این سیلو از لحاظ ساختاری ۱۰۰ درصد کامل شده و یک سری کارهای تمیزکاری و کمی هم تاسیسات برق باقی مانده که ظرف مدت سه ماه آینده این طرح تکمیل می شود.

وی افزود: با پیمانکار صحبت شد که از همین امروز کار را جدی تر آغاز کند تا حداکثر ظرف سه ماه آینده با تقویت کار طرح به دست شخص رییس جمهور به بهره برداری برسد.

به گفته نیکبخت، مسئولان محلی، فرماندار و نماینده شهرستان‌های گرمسار و آرادان پیگیر این طرح بودند که امیدواریم به زودی بقیه کارها انجام شود.

وی همچنین گفت که شعار وزارت جهادکشاورزی این بوده که برای تقویت داخل و توسعه تولید باید تشکل ها تقویت شوند و وظایف تصدی‌گری به تشکل ها داده شود.

باشگاه خبرنگاران جوان سمنان سمنان

دیگر خبرها

  • درخواست روحانی شاخص قم از وزارت اقتصاد درخصوص مالیات ها
  • سیلوی ۱۰۰ هزار تنی گرمسار افتتاح می‌شود
  • واحد صنعتی بزرگ فروسیلیس خاورمیانه در دامغان افتتاح شد
  • تعویق مجدد افتتاح پروژه عظیم انتقال آب خلیج فارس به شهرستان رفسنجان
  • رییس‌جمهور طرح تکمیل آبرسانی به گرمسار را افتتاح کرد
  • واکنش واعظی به ادعای خیالی مشاور وزیر کشور درباره روحانی و ظریف
  • افتتاح سیلوی ۱۰۰ هزار تُنی گرمسار تا سه ماه آینده به دست رییس جمهور
  • رئیس‌جمهور طرح توسعه واحدهای گازی نیروگاه شهید باکری سمنان را افتتاح کرد
  • دومین سفر استانی رئیس جمهور به سمنان
  • آقای احمدی نژاد! اسرائیل، کشور است؟ /ناگفته هایی درباره واکنش معنادار رئیس جمهور پیشین به حمله موشکی سپاه