Web Analytics Made Easy - Statcounter

باشگاه خبرنگاران جوان: به نقل از نشنال‌اینترست، شماری از شرکت‌های امنیت سایبری می‌گویند هکر‌های چینی طی سال‌های گذشته موفق شدند داده‌های فنی سامانه موسوم به «گنبد آهنین» رژیم صهیونیستی را سرقت کنند.

«برایان کربس» کارشناس امنیت سایبری، به نقل از شرکت «خدمات مهندسی سایبری» مستقر در ایالت مریلند آمریکا با انتشار گزارشی نوشته است: هکر‌های منتسب به چین بین ۱۰ اکتبر ۲۰۱۱ تا ۱۳ اوت ۲۰۱۲ شبکه‌های فنی سه شرکت بزرگ فناوری و جنگی اسرائیل از جمله گروه الیسرا، رافائل، و همچنین صنایع هواوفضای اسرائیل را هدف حمله قرار دادند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

به نوشته برایان کرِبس، هکر‌ها با نفوذ به زیرساخت‌های ارتباط مخفی اسرائیل، حجم زیادی از اسناد مربوط به این شرکت‌های جنگی رژیم صهیونیستی را به دست آوردند؛ بیشتر این اسناد مربوط به اطلاعات فنی موشک‌های «پیکان ۳»، پهپادها، راکت‌های بالستیک و همچنین اسناد فراوانی از اطلاعات فنی در زمینه تسلیحات جنگی بود.

همچنین شرکت امنیت سایبری «ماندیانت» که در ایالت ویریجینای آمریکا مستقر است، اطلاعات بیشتری درباره این گروه هکری منتشر کرده است. به ادعای کارشناسان امنیتی این شرکت، حمله به شرکت‌های تسلیحاتی رژیم صهیونیستی را گروهی از هکر‌های چینی با پشتیبانی ارتش این کشور انجام دادند.

منبع: فردا

کلیدواژه: اطلاعات مخفی گنبد آهنین

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.fardanews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فردا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۲۷۸۴۲۸۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

گرانترین خودروی برقی آفرود چینی در راه است

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از نیواطلس، این خودرو فقط یک طرح اولیه نیست و به بازار عرضه می شود.

شرکت چینی دانگ فنگ کمپین بازاریابی وسیعی برای اس یو وی لوکس چهار موتوره M-Hero917 انجام داد که سال گذشته به طور داخلی عرضه و اخیرا در سوییس معرفی شده است. اکنون شرکت یک کمپین پر زرق و برق تر برای نسخه 4 در 4 به راه انداخته است. این خودرو که M-Hunter نام گرفته طراحی جالبی دارد که کابین آن از اسکلتی فلزی تشکیل شده است. این فقط طرح اولیه نیست و احتمالا در نهایت به گرانترین خودروی آفرود حافظ حمیط زیست در نمایشگاه اتومبیل چین امسال تبدیل شود.

M-Hunter از لحاظ رنگ و اسکلت نمایان بدنه یادآور خودروی Brabus900 Crawler است اما از آن اسپرت تر است.

یک آژانس خبری چینی مدعی است گشتاور این وسیله نقلیه برقی از تمام خودورهای فعلی ساخت این کشور بیشتر است. همچنین خودروی مذکور بسیار گرانتر از یک وسیله نقلیه آفرود معمول چینی خواهد بود.

کد خبر 6086260 شیوا سعیدی قوی اندام

دیگر خبرها

  • هشدار احمدیان به کشور‌های میزبان مراکز امنیت سایبری صهیونیستی
  • هشدار دبیر شورای عالی امنیت ملی به کشورهایی که با رژیم صهیونیستی همکاری سایبری دارند
  • هشدار دبیر شورای عالی امنیت ملی ایران به کشورهایی که اجازه استقرار مراکز امنیت سایبری خود را به رژیم صهیونیستی داده‌اند
  • هشدار احمدیان به کشورهایی که اجازه استقرار مراکز امنیت سایبری خود را به رژیم صهیونیستی داده‌اند
  • خزعلی: گنبد آهنین رژیم غاصب با قدرت رسانه فرو ریخت
  • افسانه‌ شکست‌ناپذیری گنبد آهنین صهیونیست‌ها در هم شکست
  • گنبد آهنین رژیم غاصب با قدرت رسانه فرو ریخت
  • گرانترین خودروی برقی آفرود چینی در راه است
  • ماجرای خطر یک کلاهبرداری بزرگ از قربانیان جنگ تحمیلی
  • بائو 8 ؛ این پلنگ چینی خیلی شبیه لندکروزر است! (+تصاویر)