Web Analytics Made Easy - Statcounter

ارومیه- ایرنا- تیم والیبال دورنای ارومیه در هفته بیست و ششم و آخر لیگ برتر کشور با پیروزی خانگی سه بر یک مقابل عقاب نهاجای تهران، دومین برد خود را کسب کرد.

به گزارش ایرنا دیدار 2 تیم قعرنشین دورنای ارومیه و عقاب نهاجای تهران عصر روز یکشنبه با حضور بیش از یکهزار تماشاگر مشتاق ارومیه ای در سالن 6 هزار نفری غدیر این شهر برگزار شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


این دیدار در حالی برگزار شد که سقوط 2 تیم به لیگ دسته یک کشور مسجل شده بود.
شاگردان محمد وکیلی در تیم دورنای ارومیه که از امتیاز میزبانی و تشویق تماشاگران خونگرم ارومیه ای بهره می بردند، از همان ابتدای این دیدار توپ و میدان را در دست گرفته و ست نخست را با امتیاز 25 بر 19 به سود خاتمه دادند.
اما در ست دوم تجربه بالای بازیکنان تیم عقاب نهاجا کار را برای دورنا سخت تر کرد تا والیبالیست های نوجوانان این تیم با از دست دادن سه امتیاز پایانی، با نتیجه 25 بر 22 مغلوب حریف تهرانی شوند.
تیم دورنای ارومیه در ست های سوم و چهارم با ارایه بازی کم اشتباه در پست های دفاع، حمله و دریافت، به ترتیب با امتیازهای 25 بر 21 و 25 بر 23 پیروز شد تا دومین برد خود را در لیگ برتر فصل جاری رقم بزند.
پیش از این دیدار، تنها پیروزی بازیکنان نوجوان و کم تجربه تیم دورنای ارومیه در هفته هیجدهم با نتیجه سه بر صفر مقابل شهرداری گنبد کسب شده بود.
80 درصد ترکیب تیم دورنا را بازیکنان تیم ملی نوجوانان زیر 18 سال تشکیل می دهد و هشت بازیکن آن والیبالیست های شهر ارومیه هستند.
هدایت تیم والیبال دورنای ارومیه را «محمد وکیلی» بر عهده دارد و تنها بازیکن جوان این تیم «رضا رضایی» 20 ساله بوده که وظیفه سرگروهی تیم را عهده دار است.
هدف از تشکیل این تیم پشتوانه سازی برای آینده والیبال کشور و آماده سازی تیم ملی نوجوانان ایران برای حضوری قدرتمند در رقابت های جهانی 2019 نوجوانان مصر است.
7156/2093

منبع: ایرنا

کلیدواژه: ورزش واليبال ليگ برتر دورناي اروميه

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۲۷۸۴۳۵۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پرسپولیس و چالش دومین ماه بدون شکست

به گزارش "ورزش سه"، پرسپولیس در چارچوب هفته بیست و چهارم لیگ برتر میهمان صنعت نفت آبادان است. سرخ‌ها در پی کسب پیروزی در این مسابقه و داغ نگه داشتن کورس قهرمانی هستند.

اوسمار ویه‌را بعد از شکست به آلومینیوم در اواخر بهمن ماه، در تقویم اسفند ۱۴۰۲، ۶ بازی را در برنامه پرسپولیس می‌دید که پنج‌تای آنها را با پیروزی به پایان رساند و دربی برگشت مساوی شد. او ماه پیش تراکتور، ذوب آهن، نفت و گاز گچساران، فولاد و پیکان را شکست داد.

سال جدید نیز برای پرسپولیس خوب شروع شده و آنها دو برد مهم و نفس‌گیر مقابل گل‌گهر و ملوان بندر انزلی کسب کردند و حالا در پی کسب پیروزی مقابل صنعت نفت هستند تا دومین ماه بدون شکست را با اوسمار به پایان برسانند.

دیگر خبرها

  • پرسپولیس و چالش دومین ماه بدون شکست
  • تعداد بازیکنان و برنامه تیم‌ها در لیگ ملت‌های والیبال ۲۰۲۴
  • سپاهان محکوم به برد/ ذوب‌آهن به دنبال دومین پیروزی متوالی
  • ۱۶ اردیبهشت آخرین مهلت اعلام آمادگی حضور در لیگ برتر
  • یزد، میزبان سومین اردوی تیم والیبال پسران نوجوان
  • سرپرست تیم‌های ملی والیبال نوجوانان و جوانان پسر معرفی شدند
  • رونمایی از جدیدترین انتصاب رئیس فدراسیون والیبال
  • حضور ۴ مازندرانی‌ در اردوی تیم‌ ملی والیبال نوجوانان
  • بررسی ۴۵ درخواست در دومین جلسه شورای طبقه بندی زندان ارومیه
  • نماینده ساری در لیگ برتر بسکتبال ماندنی شد