Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایرنا»
2024-04-16@18:39:34 GMT

تیم والیبال شهروند اراک، پیکان تهران را شکست داد

تاریخ انتشار: ۲۸ بهمن ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۲۷۸۴۳۵۶

تیم والیبال شهروند اراک، پیکان تهران را شکست داد

اراک - ایرنا - تیم والیبال شهروند اراک درجریان هفته بیست و ششم لیگ برتر والیبال باشگاه های کشور عصر یکشنبه به مصاف تیم پیکان تهران رفت که در این رقابت میهمان خود را شکست داد.

به گزارش ایرنا، در این دیدار که درسالن شهید ثامنی شهرداری اراک برگزار شد، تیم والیبال پیکان تهران در مقابل شهروند اراک با نتیجه سه بر 2 بازی را واگذار کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


این دیدار در ست اول 25 بر 23، ست دوم 25 بر 21، ست سوم 18 بر 25، ست چهارم 19 بر 25 و ست پنجم 16 بر 14
به نفع تیم شهروند اراک به پایان رسید.
تیم شهروند اراک اکنون از مجموع 24 بازی، 11 برد، 13 باخت دارد و با 32 امتیاز در جایگاه دهم جدول جای گرفته است و تیم پیکان تهران نیز با 24 بازی،8 باخت، 16 برد و 48 امتیاز در جایگاه دوم جدول است.
داور اول این رقابت «امید فولادی»، داور دوم «مرتضی علایی» بود و ناظر داوری این دیدار را نیز «علی اصغر حاجی کاظمی» و ناظر سازمان لیگ را «احمد دامغانی نژاد» برعهده داشت.
تیم های شهرداری ورامین، پیکان تهران، خاتم اردکان، پیام مشهد، کاله مازندران، سایپا تهران، شهرداری گنبد، فولاد سیرجان ایرانیان، شهروند اراک، شهرداری تبریز، شهرداری ارومیه، عقاب نهاجا و درنا ارومیه در لیگ برتر والیبال حضور دارند.
6991/6013/

منبع: ایرنا

کلیدواژه: ورزش ليگ برتر واليبال شهروند اراك استان مركزي

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۲۷۸۴۳۵۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پاسخ مقتدرانه سپاه ابهت پوشالی صهیونیست‌ها را فرو ریخت

رئیس شورای اسلامی کلانشهر اراک گفت: پاسخ مقتدرانه رزمندگان سپاه و ارتش ابهت پوشالی صهیونیست ها را فروریخت‌.

به گزارش خبرگزاری ایمنا از مرکزی، داوود قربانی عصر امروز _دوشنبه، بیست‌وهفتم فروردین_ در صحن علنی شورای اسلامی شهر اراک، اظهار کرد: خدا را شاکریم که به واسطه انقلاب و دستاوردهای انقلاب و سپاه به عنوان مولود انقلاب با تدبیر و مصوبه کاملاً قانونی و عملیات هوشمندانه و غافلگیرانه در مقابل چشمان دنیا ابهت پوشالی رژیم پوشالی صهیونیستی را فرو ریخت و مایه فخر و مباهات هموطنان‌مان و تمام آزادی خواهان جهان شد.

وی با بیان اینکه پاسخ مقتدرانه رزمندگان سپاه و ارتش قلب نازنین امام زمان صاحب العصر (عج) و نایب برحقش و تمامی آزادی‌خواهان جهان را تسکین داد، افزود: بدون شک مستکبرین جهان عیار کار دستشان آمد، این پیروزی بزرگ و عظیم را خدمت مردم شریف کلان‌شهر اراک و هم‌میهنان تبریک عرض می‌کنم.

رئیس شورای اسلامی کلان‌شهر اراک تصریح کرد: عزم و اراده الهی بر این است که باطل نابود و محو شود و چه بسیار سعادت و سربلندی عظیمی که در چنین زمانی و در چنین روزهایی نفس می‌کشیم و به خواست و اراده الهی تحقق آیه الهی محو شرارت را درک و لمس می‌کنیم.

قربانی ادامه داد: خدا را شکر که نفس در نفس آزادگان عالم سینه سپر کرده و فریاد الله اکبر برمی‌آوریم.

وی ادامه داد: این‌ها همه جلوه‌های قدرت ایران اسلامی است که بعد از شش ماه شنیدن صدای کودکان مظلوم غزه و کشته شدن بیش از ۳۲ هزار انسان بی‌گناه به فریاد مستضعفان رسیده و سیلی محکمی به رژیم منحوس صهیونیستی وارد کرد.

رئیس شورای اسلامی کلان‌شهر اراک گفت: پاسخ مقتدرانه رزمندگان سپاه و ارتش ابهت پوشالی صهیونیست‌ها را فروریخت‌.

قربانی با اشاره به پنج موضوع مهم پیش روی شهرداری اراک و انتقال مواردی به شهردار اراک اظهار کرد: گزارش هفتگی در خصوص عملکرد در راستای تحقق این اهداف مد نظر قرار گرفت و این موضوع به شهردار انتقال داده شد که اگر ده‌ها و یا صدها اقدام ارزنده در دره نور الشهدا انجام شود، اما این موارد که شامل بازی‌های هیجانی است مورد توجه قرار نگیرد یا تأخیر داشته باشد و یا دایر نشود، به نظر می‌رسد عملاً کاری صورت نگرفته است.

وی ادامه داد: موضوع بناهای تاریخی و بازار سرپوشیده از جمله موارد مهم و ضروری شهر است که باید مورد توجه جدی قرار گیرد.

به گزارش ایمنا، در یکصدوسی‌ودومین صحن علنی شورای اسلامی کلان‌شهر اراک به پیشنهاد کمیسیون برنامه و بودجه در خصوص بررسی طرح مبنی بر الزام شهرداری به انتشار لیست املاک واگذار شده به مؤسسات فرهنگی، بهداشتی و خانه‌های فرهنگ با حفظ مالکیت شهرداری در سامانه عیان شهرداری با هشت رأی موافق تصویب شد.

همچنین به پیشنهاد کمیسیون سلامت و محیط زیست در خصوص موضوع تخلیه لوازم و وسایل بهره‌بردار شهربازی پارک آزادی به دلیل پایان قرارداد و عدم تخلیه وسایل توسط این بهره‌بردار برای عقد قرارداد با پیمانکار جدید مبنی بر جمع‌آوری وسایل بازی و سد معبر صورت گرفته با هشت رأی موافق، تصویب شد.

همچنین به پیشنهاد کمیسیون سلامت و محیط زیست و خدمات شهری موافقت با آغاز عملیات اجرایی در اختیار گرفتن و تصرف زمین ۳۲ هکتاری آرامستان اراک ظرف مدت یک هفته با ۹ رأی موافق به تصویب رسید.

کد خبر 744936

دیگر خبرها

  • تیم ملی والیبال ساحلی ایران با شکست میزبان فینالیست شد
  • دو غیبت غیرمنتظره در لیست تیم ملی والیبال
  • پاسخ مقتدرانه سپاه ابهت پوشالی صهیونیست‌ها را فرو ریخت
  • خارج کردن جسد مرد ۴۲ ساله از چاهی با عمق ۲۰ متر در اراک
  • پیکان و آردی از چرخه تاکسیرانی قزوین خارج می‌شود
  • بازی مهیج لیگ 6 اردیبهشت تکرار می‌شود!
  • پیروزی خانگی اراکی‌ها مقابل فراز بام 
  • مهلت ۴۸ ساعته کمیته انضباطی به سرمربی و کادرفنی استقلال برای ارسال دفاعیات
  • مهلت ۲ روزه به استقلال برای ارسال دفاعیه به کمیته انضباطی
  • پرواز عقاب و دود در بازی با استقلال (عکس)