Web Analytics Made Easy - Statcounter

خبرگزاري آريا - سنندج - ايرنا - مدير کل تعاون، کار و رفاه اجتماعي کردستان گفت: در مجموع 16 هزار و 100 نفر در قالب شرکت هاي تعاوني اين استان و در بخش هاي مختلف اشتغال دارند.

برهان صلواتي روز يکشنبه در گفت و گو با خبرنگار ايرنا اظهار داشت: براساس آخرين آمار اکنون يک هزار و 839 تعاوني در استان کردستان فعال است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


وي با بيان اينکه سياست ما حمايت از تعاوني ها و گسترش آنها در استان است، اضافه کرد: 207 هزار و 693 نفر در تعاوني هاي اين استان عضو هستند.
صلواتي تعداد تعاوني هاي مسکن مهر استان را 126 مورد اعلام کرد و افزود: در قالب اين تعاوني ها 18 هزار واحد مسکوني احداث و تاکنون 14 هزار واحد به اعضاي آن واگذار شده است.
مدير کل تعاون، کار و رفاه اجتماعي کردستان يادآور شد: در قالب تعاوني هاي متعارف کارگري و کارمندي هم پنج هزار و 600 واحد مسکوني احداث و واگذار شده است.
وي با بيان اينکه ميانگين سرانه ايجاد شغل براي هر نفر در کردستان، 380 ميليون ريال است، گفت: بيشترين تعداد تعاوني ها در شهرستان سنندج و کمترين آن مربوط به شهرستان سروآباد است.
به گزارش ايرنا، بر اساس آخرين تقسيمات کشوري کردستان داراي 10 شهرستان، 29 شهر، 31 بخش، 86 دهستان و يک هزار و 697 آبادي داراي سکنه است.
7355/9102
انتهاي پيام /*

منبع: خبرگزاری آریا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.aryanews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری آریا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۲۷۸۴۳۸۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تقویت زیرساخت شهرک‌های صنعتی کردستان با تخصیص ۵ هزار میلیارد ریال

به گزارش خبرگزاری صداوسیمای مرکز کردستان،امانی با بیان اینکه در حال حاضر ۳۰ شهرک، ناحیه صنعتی و منطقه ویژه اقتصادی با اشتغال ۱۲ هزار نفر در استان وجود دارد گفت: اختصاص این اعتبارات موجب جهش اجرای پروژه‌ها در شهرک‌های صنعتی و تحقق شعار سال می‌شود.
به گفته وی ۸۰۰ هکتار زمین در استان برای ایجاد شهرک‌های صنعتی در دست اجرا است.
مدیر عامل شرکت شهرک های صنعتی کردستان افزود:تعداد قرارداد‌های منعقد شده با سرمایه گذاران در شهرک‌ها و نواحی صنعتی و منطقه ویژه اقتصادی بانه یک هزار و ۵۵۰ قرارداد بوده که افزون بر ۵۰۰ قرارداد آن در سال‌های اخیر منعقد شده است.
کردستان دارای ۱۲ شهرک، هفت ناحیه صنعتی و یک منطقه ویژه اقتصادی است که اراضی موجود در آن به سرمایه گذاران و متقاضیان واگذار شده و زمینه اشتغال ۱۲ هزار نفر را فراهم کرده است.

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

دیگر خبرها

  • تقویت زیرساخت شهرک‌های صنعتی کردستان با تخصیص ۵ هزار میلیارد ریال
  • ایجاد اشتغال برای ۱۲۴۸ نفر از زندانیان در کردستان
  • تامین و توزیع ۱۲۲ هزار تن کود کشاورزی در مازندران
  • بهره‌مندی ۱۳ هزار نفر از اهالی روستاهای کردستان از آب سالم
  • اشتغال ۱۲۴۸ نفر از زندانیان در استان کردستان
  • اشتغال هزار و ۲۴۸ نفر از زندانیان استان کردستان در ۴۶ کارگاه فعال
  • ناوگان حمل و نقل علوم پزشکی کردستان توسعه می یابد
  • اشتغال‌زایی برای ۱۲۴۸ نفر از زندانیان کردستان
  • ۱۳۰۰۰ نفر در طرح جهاد آبرسانی به روستاهای کردستان از آب شرب بهره مند شدند
  • توجه ویژه به کالای ته‌لنجی و تعاونی مرزنشینان در استان بوشهر