Web Analytics Made Easy - Statcounter

باشگاه خبرنگاران جوان: به نقل از خبرگزاری اسپوتنیک، شبکه تلویزیونی «بی اف ام تی وی» امروز یکشنبه گزارش داد پلیس فرانسه ۲۹ فعال این کشور را در جریان تظاهرات روز شنبه جلیقه زرد‌ها بازداشت کرده است.

بر اساس این گزارش، تعداد افراد بازداشت شده در تظاهرات روز گذشته، که چهاردهمین هفته از اعتراضات جلیقه زرد‌ها محسوب می‌شد، در مقایسه با تظاهرات هفته گذشته ۱۰ نفر کمتر بود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

روز گذشته، ۱۶ فوریه، نزدیک به ۴۱ هزار و ۴۰۰ نفر در چهاردهمین هفته از اعتراضات جلیقه زرد‌ها در سراسر فرانسه شرکت داشتند که ۵ هزار نفر از این اعتراض کنندگان در پاریس حضور داشتند.

از زمان آغاز جنبش ضد سرمایه داری جلیقه زرد‌ها در فرانسه، نزدیک به هزار و ۳۰۰ افسر پلیس و آتش نشان مجروح شده اند.

جنبش اعتراضی موسوم به جلیقه زرد‌ها از اواسط ماه نوامبر در فرانسه و در اعتراض به سیاست‌های اقتصادی امانوئل مکرون، رئیس جمهور این کشور آغاز شد. هر چند دولت فرانسه در نهایت به صورت موقت از برنامه خود برای افزایش قیمت سوخت، که در واقع آغازگر این جنبش بود، عقب‌نشینی کرد، اعتراضات در این کشور همچنان نسبت به سیاست‌های اقتصادی مکرون و هزینه‌های بالای زندگی ادامه دارد.

منبع: فردا

کلیدواژه: اعتراضات جلیقه زردها فرانسه

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.fardanews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فردا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۲۷۸۴۳۹۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تعطیلی کلاس‌های دانشگاه کلمبیا برای تظاهرات‌های ضداسرائیلی

کلاس‌های درس دانشگاه کلمبیا در آمریکا به خاطر ادامه تظاهرات‌های ضداسرائیلی مجازی شده است. - اخبار بین الملل -

به گزارش گروه بین الملل خبرگزاری تسنیم به نقل از مرکز اطلاع رسانی فلسطین، روزنامه عبری زبان «اسرائیل هیوم» اعلام کرد کلاس‌های درس دانشگاه کلمبیا در آمریکا به خاطر ادامه تظاهرات‌های ضداسرائیلی مجازی شده است.

 منابع رسانه‌ای اعلام کردند تظاهراتی گسترده مقابل دانشگاه کلمبیا برای همبستگی با دانشجویان بازداشت شده که خواستار توقف جنگ و نسل‌کشی علیه غزه بودند، برگزار شده است.

 خبرگزاری فرانسه به نقل از پلیس آمریکا اعلام کرد که 133 نفر از دانشجویان معترض به جنگ علیه غزه در داخل دانشگاه کلمبیا بازداشت شدند.

چرایی اعتراض به اسرائیل در دانشگاه‌های آمریکا؛ ظلم را ببین!تجمع در دانشگاه‌های آمریکا در حمایت از غزهتجمع بزرگ حمایت از فلسطین مقابل دانشگاه یِیل آمریکا

انتهای پیام/
 

دیگر خبرها

  • سخنگوی وزارت خارجه: نقش آمریکا در نسل‌کشی اسرائیل در غزه با سرکوب دانشجویان معترض پاک نمی‌شود
  • نقش آمریکا در نسل‌کشی اسراییل در غزه با سرکوب دانشجویان معترض پاک نمی‌شود
  • حمایت مردم فرانسه از عملیات تنبیهی وعده صادق
  • جنگ در غزه، تحصن در کلمبیا
  • تعطیلی کلاس‌های دانشگاه کلمبیا برای تظاهرات‌های ضداسرائیلی
  • آقای گل تاریخ فرانسه قدم در راه مسی گذاشت!‏
  • به دلیل مصدومیت: ستاره فرانسه در یورو غایب است
  • وزیر دفاع فرانسه: ایران یک چالش امنیتی برای اروپا است
  • حمایت فرانسویان از فلسطین
  • تظاهرات ضدصهیونیستی و نژاد پرستی در پاریس