Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایرنا»
2024-04-25@13:54:28 GMT

سرمربی نفت مسجد سلیمان: شکست مقابل فولاد دردآور است

تاریخ انتشار: ۲۸ بهمن ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۲۷۸۴۴۳۴

سرمربی نفت مسجد سلیمان: شکست مقابل فولاد دردآور است

اهواز - ایرنا - سرمربی تیم فوتبال نفت مسجد سلیمان گفت: تیم مقابل فولاد خوزستان روی یک ضربه ایستگاهی نتیجه را واگذار کرد و این نوع شکست برایمان دردآور است.

به گزارش ایرنا، علیرضا مرزبان روز یکشنبه در نشست خبری پس از شکست یک بر صفر تیمش مقابل فولاد خوزستان در ورزشگاه اهواز بیان کرد:با وجود اینکه نبض بازی را امروز در دست داشتیم اما بازنده میدان شدیم ضمن اینکه بدشانس بودیم که توپ اسماعیل شریفات تبدیل به گل نشد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


وی با تبریک به بازیکنان تیمش بابت عملکرد خوبشان در این بازی گفت: در نیمه دوم فوتبال خوب و با کلاسی بازی کردیم و چند ارسال خوب داشتیم اما ضربات آخرمان خوب نبود؛ در این دیدار 2 شانس گلزنی داشتیم که از روی بی دقتی آنها را از دست دادیم.
سرمربی نفت مسجدسلیمان در خصوص جدایی پیمان میری از تیمش بیان کرد: میری حدود هزار و 300 دقیقه برای ما بازی کرد و تنها یک گل آن هم از روی ریباند پنالتی به ثمر رساند.
وی ادامه داد: از هاشمی زاده راضی هستم چرا که به خوبی در موقعیت گل قرار می گیرد، و به نظرم این بازیکن یکی از بهترین مهاجمان ایران خواهد شد.
وی ادامه داد: محمد شادکام دیگر بازیکن تیم مسجد سلیمان تاکنون عملکرد خوبی داشته و در آینده می تواند بیشتر به تیم کمک کند.
دیدار تیم های فولاد و نفت مسجدسلیمان در هفته هجدهم لیگ برتر با نتیجه یک بر صفر به سود فولاد خوزستان به پایان رسید.
9879/ 6037

منبع: ایرنا

کلیدواژه: ورزش ليگ برتر فوتبال عليرضا مرزبان نفت مسجد سليمان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۲۷۸۴۴۳۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پرسپولیسی‌ها علیه مهندس استقلال

آفتاب‌‌نیوز :

شاید بتوان او را آماده‌ترین بازیکن این روز‌های آبی پوشان برای حفظ جایگاه بالای جدول دانست که مقابل شمس‌آذر هم دوباره درخشید؛ بازیکنی که خیال جواد نکونام را در جناح چپ خط دفاعی استقلال راحت کرده و توانسته بازی به بازی عملکرد بهتری ارائه کند و در دفاع و حمله حضور پررنگی داشته باشد.

سید ابوالفضل جلالی با سماجت زیاد اجازه نفوذ‌های کمی از سمت خود را می‌دهد و کار را برای وینگر‌های حریف سخت می‌کند و مهم‌تر از آن، ارسال‌های وحشتناک او تیمش را به گل می‌رساند که برابر شمس‌آذر هم این کار را انجام داد و دو پاس گل دیدنی برای مرادمند و مهرداد محمدی داشت تا در صدر جدول برترین پاسور‌ها قرار بگیرد و تیمش هم سه امتیاز مهم کسب کند.

سید ابوالفضل جلالی غیر از عدم حضور در یک مسابقه این فصل، در ۲۳ بازی دیگر لیگ برتر برای استقلال به میدان رفته که ثبت دو پاس گل برای او مقابل شمس‌آذر کاری کرد تا بتواند با آمار جالب توجه ۹ پاس گل به صدر جدول برترین پاسور‌ها قرار بگیرد و در کنار ریکاردو آلوز قرار بگیرد و مهندس تیمش در این فصل شود.

اما جلالی هفته آینده رقابت جذابی مقابل تراکتور و بازیکنانی که مقابل او قرار می‌گیرند خواهد داشت؛ مهره‌هایی مثل سیامک نعمتی، مهدی شیری و ... در تیم مقابل که در مسیر او در جناح چپ زمینِ استقلال هستند و نمی‌خواهند اجازه نفوذ به این بازیکن را بدهند.

منبع: ورزش سه

دیگر خبرها

  • پرسپولیسی‌ها علیه مهندس استقلال
  • آزمون در ترکیب اصلی رُم برابر اودینزه
  • اعتراف سرمربی قرقیزستان بعد از شکست مقابل ایران
  • ویسی دنبال قرارداد بلندمدت با فولاد در حال سقوط
  • قرارداد یک سال و نیمه فولاد با ویسی ادامه دارد
  • رضاییان: به رحمتی پیش قرارداد داده بودیم
  • عبدالله ویسی: شاید فردا به تیم دیگری بروم؛ مگر گواردیولا از مونیخ به سیتی نرفت؟
  • مارتینز اخراج شد، چون ۲۰ روز فولاد را تعطیل کرد!
  • پورموسوی و بی‌توجهی به حاشیه جنجالی
  • باید با قلبمان بازی کنیم