Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «تسنیم»
2024-04-19@03:55:50 GMT

جشنواره آدم برفی در اردبیل برگزار شد‌

تاریخ انتشار: ۲۸ بهمن ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۲۷۸۴۵۰۱

جشنواره آدم برفی در اردبیل برگزار شد‌

به شکرانه بارش رحمت الهی در اردبیل و در راستای جشن‌های فجر ۹۷ با استقبال پرشور شهروندان اردبیلی جشنواره بزرگ آدم برفی در مجتمع شورابیل برگزار شد. ۲۸ بهمن ۱۳۹۷ - ۱۹:۲۳ استانها اردیبل نظرات - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از اردبیل، به شکرانه بارش رحمت الهی در اردبیل و در راستای جشن‌های فجر 97 با استقبال پرشور شهروندان اردبیلی عصر امروز جشنواره بزرگ آدم برفی در مجتمع شورابیل برگزار شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

رئیس شورای اسلامی شهر اردبیل در این جشنواره گفت: در پی بارش قابل توجه برف در اردبیل، این امکان فراهم شد تا برنامه‌ای با هدف ارتقای  نشاط اجتماعی شهروندان برگزار شود.

راه ارتباطی 1069 روستای استان اردبیل بازگشایی شدتداوم بارش برف در گردنه‌ها و محورهای کوهستانی در استان اردبیلاردبیل یخبندان می‌شود

علیرضا پوستی بیان کرد: شهرداری و شورای شهر در کنار انجام پروژه‌های متعدد عمرانی، در راستای پیشبرد برنامه های فرهنگی نیز تلاش می‌کند و همواره اعتلای فرهنگ شهر و افزایش نشاط اجتماعی را در راس برنامه‌های خود قرار داده‌اند.

وی با اشاره به اینکه  امیدواریم تلاش‌های مجموعه شورا و  شهرداری مورد قبول شهروندان باشد، افزود: ترغیب شهروندان برای حضور در برنامه‌های فرهنگی و اجتماعی در راستای ارتقای نشاط اجتماعی از جمله اهداف برگزاری این جشنواره بوده است.

به گزارش تسنیم، در پایان این برنامه شاد و مفرح که حضور شهروندان اردبیلی در آن پرشور و گسترده بود، با نظر داوران به نفرات برتر جوایزی اهدا شد.

انتهای پیام/ش

R41374/P/S6,49/CT11

منبع: تسنیم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۲۷۸۴۵۰۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

 ارائه آموزش‌های شهروندی به بیش از ۴۴ هزار نفر در گرگان

به گزارش جام جم آنلاین از  گرگان، مهدی کلاسنگیانی با اشاره به دور جدید فعالیت‌های مرکز جامع آموزش، پژوهش و نوآوری شهرداری اظهارکرد: ارتقای آگاهی‌ها، خواسته‌ها و توانمندی‌های شهروندان در راستای زندگی سالم و زیست اجتماعی  مطلوب  هدف اصلی از برگزاری دوره‌های آموزشی است.

وی افزود: تلاش ما براین است در این مرکز آموزش‌های شهروندی در موضوعات روابط و مناسبات اجتماعی، حقوق و تکالیف شهروندی، مهارت‌های زندگی، نظم و انضباط اجتماعی، بهداشت، محیط زیست و ...  را به شهروندان ارائه کنیم.

کلاسنگیانی در ادامه با اشاره به آموزش‌های شهروندی ارائه شده در یکسال گذشته گفت: در مجموع ۴۱۴ کارگاه و دوره آموزشی به مدت یکهزار و ۳۶۸ ساعت توسط مرکز جامع آموزش، پژوهش و نوآوری شهرداری و دیگر سازمان‌های تابعه از جمله سازمان فرهنگی، اجتماعی و ورزشی، سازمان سیما، منظر و فضای سبز، سازمان حمل و نقل، سازمان آتش‌نشانی و ... برگزار شده است.

وی با اشاره به استقبال خوب شهروندان از برگزاری کارگاه‌ها و دوره‌های آموزشی اعلام کرد: بالغ بر ۴۴ هزار و ۱۵۰ نفر از شهروندان گرگانی از این آموزش‌ها برخوردار شدند.

 

دیگر خبرها

  • جشنواره فرهنگی، ورزشی و تفریحی سلماس برگزار می‌شود
  • جشنواره‌ای مستقل برای استریمرها برگزار می‌شود
  • میزبانی از ۱۲۰۰۰۰ شهروند در جشنواره شهر رمضان
  • هم‌اندیشی دستگاه‌های اجرایی در راستای کاهش آسیب‌های اجتماعی
  • یادواره شهدای غریب استان بوشهر برگزار می‌شود
  • ضرورت تعامل و همکاری شهرداری و بنیاد ایران‌شناسی در راستای احیا هویت تاریخی شهر ارومیه
  • ۲۰ عنوان برنامه همزمان با هفته محیط زیست در مرکزی اجرا می شود
  • بوستان پرواز میزبان جشنواره گل و گلاب تهران
  •  ارائه آموزش‌های شهروندی به بیش از ۴۴ هزار نفر در گرگان
  • اختصاص ۳۰۰ میلیارد ریال برای بهسازی خیابان‌ها