Web Analytics Made Easy - Statcounter

منصور کوهی رستمی، مدیر کل نهاد کتابخانه‌های عمومی استان خوزستان در گفتگو با خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اهواز، گفت: جشنواره منطقه‌ای قصه گویی نهاد کتابخانه‌های عمومی کشور به میزبانی خوزستان و با حضور ۳۲ کتابدار از استان‌های خوزستان، لرستان، کهگیلویه و بویراحمد و چهارمحال و بختیاری در اهواز برگزار می‌شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی بیان داشت: این جشنواره با حضور ۳۲ کتابدار از استان‌های چهارمحال و بختیاری، خوزستان، کهگیلویه و بویراحمد و لرستان در روز‌های سه شنبه ۳۰ بهمن ماه و چهارشنبه یکم اسفند ماه برگزار می‌گردد.

کوهی رستمی تصریح کرد: در جشنواره منطقه‌ای قصه گویی نهاد کتابخانه‌های عمومی کشور، کتابداران با ارائه قصه‌های خود به رقابت می‌پردازند و در نهایت توسط سه داور، مورد قضاوت و سنجش قرار می‌گیرند.

به گفته مدیر کل نهاد کتابخانه‌های عمومی استان خوزستان، اختتامیه این جشنواره روز چهارشنبه ساعت ۱۴ در سالن کتابخانه مرکزی خوزستان با حضور مسئولان استان، فعالین حوزه کتاب و کتابخوانی، مربیان پرورشی مدارس، مربیان مهد‌های کودک و... برگزار خواهد شد و از برگزیدگان در این جشنواره تقدیر بعمل می‌آید.

گفتنی است؛ نخستین جشنواره منطقه‌ای نهاد کتابخانه‌های عمومی کشور، با هدف ترویج قصه‌گویی به عنوان ابزاری تربیتی و فرهنگی در کتابخانه‌ها، شناسایی کتابداران قصه‌گو و ارزیابی میزان توانمندی و مهارت‌های آن ها، سنجش مهارت‌ها و کارآمدی کتابداران در امر قصه‌گویی و همچنین توسعه و ترویج فرهنگ قصه‌گویی برگزار شده است.

انتهای پیام/گ

برگزاری جشنواره منطقه‌ای قصه گویی

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: اخبار فرهنگی اخبار دانش آموزی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۲۷۸۴۵۲۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

صعود فولاد خوزستان به مرحله نهایی یگ برتر فوتبال نوجوانان

 

به گزارش خبرگزاری صدا و سیمای استان خوزستان، در بازی رفت مرحله سوم مسابقات لیگ برتر فوتبال نوجوانان باشگاه‌های کشوز، تیم‌های نوین فولاد یزد و فولاد خوزستان در ورزشگاه صنایع فولاد اهواز مقابل یکدیگر صف آرایی کردند که سرخ پوشان با ۳ گل بر میهمان خود غلبه کردند.


با ثبت این نتیجه سرخ پوشان در مجموع با پیروزی ۷ بر ۲ در ۲ بازی رفت و برگشت گام به مرحله نهایی بگذارند.


محمدامین حمیدی، ابوالفضل عطار و کرار نماری گل‌های بازی را به ثمر رساندند.


شاگردان در بازی رفت با حساب ۴ بر ۲ از سد میزبان خود عبور کرده بودند.


فولاد خوزستان و سپاهان اصفهان به همراه برنده بازی تیم‌های شاهین آمل و پارس برازجان به صورت متمرکز برگزار کننده مرحله نهایی لیگ برتر فوتبال نوجوانان باشگاه‌های کشور خواهند بود.


نفت اهواز، بصیر اهواز، ملی حفاری اهواز و آریا دیگر تیم‌های شرکت کننده استان خوزستان در مسابقات لیگ برتر فوتبال نوجوانان بودند که از صعود به مرحله سوم مسابقات بازماندند.


مرحله نخست مسابقات لیگ برتر فوتبال نوجوانان باشکاه‌های کشور با حضور ۲۸ تیم در ۴ گروه برگزار شد.

دیگر خبرها

  • ضرورت حل مشکل کمبود سرانه کتابخانه‌های عمومی قم
  • ضرورت حل مشکل کمبود سرانه کتابخانه های عمومی قم
  • صعود فولاد خوزستان به مرحله نهایی یگ برتر فوتبال نوجوانان
  • نایب قهرمانی شطرنج باز خوزستان در مسابقات بانوان کشور
  • ‌نشست جنگ و صلح از منظر سعدی در شیراز برگزار می‌شود
  • بازگشت چند کتاب کمیاب به کتابخانه تربیت تبریز
  • اهدای کتابخانه شخصی به کتابخانه عمومی خلیج فارس بوشهر
  • شهادت جانباز ۷۰ درصد کلیوند عباسی در اهواز
  • تهاجم فرهنگی سابقه ۲۰۰ ساله دارد/ راه‌اندازی کتابخانه عمومی «اقتصاد و فرهنگ»
  • اهدای ۵۰۰ جلد کتاب با‌ارزش به کتابخانه‌های عمومی بوشهر