Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «جهان نيوز»
2024-04-16@06:53:07 GMT

بررسی بیانیه «گام دوم انقلاب» در شبکه ۳ سیما

تاریخ انتشار: ۲۸ بهمن ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۲۷۸۴۵۴۷

بررسی بیانیه «گام دوم انقلاب» در شبکه ۳ سیما

به گزارش جهان نيوز، بیانیه «گام دوم انقلاب» به عنوان موضوع ویژه در دستور کار برنامه تلویزیونی رادیکال۳ قرار گرفته و از سی‌ام بهمن‌ماه هرشب از شبکه سوم سیما پخش خواهد شد.

در این برنامه سوالات و نقطه نظرات ارسالی بینندگان شبکه سه سیما از اساتید و هیئت علمی دانشگاه‌ها پرسش خواهد شد و جوانان و دانشجویان درباره بیانیه «گام دوم انقلاب» بحث و تبادل نظر خواهند کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!



بینندگان می‌توانند سوالات و نقطه نظرات خود را در مورد بیانیه گام دوم انقلاب جهت طرح در ویژه برنامه های رادیکال ۳ به آدرس radical3.tv@ ارسال کنند.

این ویژه برنامه، کاری از گروه اجتماعی شبکه سه سیما است که به نویسندگی رضا کردلو، کارگردانی علی زندیه و با اجرای سجاد بلوکات تولید و پخش خواهد شد.

منبع: فارس

منبع: جهان نيوز

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.jahannews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «جهان نيوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۲۷۸۴۵۴۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بررسی آمار آثار نوروزی و رمضانی/«نون.خ» و«هفت سر اژدها» رقیب شدند

به گزارش خبرنگار مهر، تقریباً ابتدای نوروز بود که پیمان جبلی رییس صداوسیما اعلام کرد مخاطب برنامه های امسال صداوسیما در نوروز نسبت به سال گذشته افزایشی ۸ درصدی داشته است. رییس رسانه ملی از افزایش بیش از ۸ درصدی میزان مخاطبان برنامه‌های نوروزی هفته اول نوروز امسال نسبت به نوروز سال گذشته خبر داده بود.

حالا با پایان ماه مبارک رمضان می توان روی آماری که نسبت به برنامه های رمضانی و نوروزی منتشر شده است، مروری داشت. با توجه به اینکه صداوسیما در سیاستگذاری خود که چند باری هم به صراحت آن را اعلام کرده، قرار است کمتر نظرسنجی آمار مخاطبان برنامه های خود را اطلاع رسانی کند بنابراین در حال حاضر تنها راه برای ارزیابی میزان اقبال از برنامه ها، تلوبیون است.

سریال های رمضانی

سریال «زیرخاکی» (فصل چهارم) به کارگردانی جلیل سامان ۲ میلیون و ۲۴۱ هزار نفر بازدید داشته است، این سریال امسال قبل از شب های قدر به اتمام رسید و نتوانست به میزان بیننده فصل قبلی خود برسد که تا ۱۹ فروردین توانسته بود ۳ میلیون بازدید را هم رد کند.

شبکه دو امسال سریال «رستگاری» به کارگردانی مسعود ده نمکی را داشت که بیش از ۱ میلیون و ۱۰۰ هزار مخاطب داشته است که هم آمار سریال در شبکه است و هم آمار تلوبیون پلاس. این سریال نسبت به دیگر سریال های تلویزیون کمتر توانست مخاطب را به خود جذب کند.

شبکه سه نیز سریال «هفت سر اژدها» را به کارگردانی ابوالقاسم طالبی پخش کرد که در رتبه اول سریال های در حال پخش قرار می گیرد. حواشی مختلفی توانست به دیده شدن این مجموعه که پخش آن همچنان ادامه دارد، کمک کند. این سریال بیش از ۲ میلیون و ۷۰۰ هزار مخاطب دارد و باید دید با پایان «نون.خ» و در رقابت این ۲ سریال مخاطب کدام یک بالاتر خواهد بود.

سریال «نون.خ» که بعد از شب های قدر روی آنتن رفت بعد از ۱۰ قسمت پخش بیش از ۲ میلیون بازدید دارد.

در باکس برنامه های نمایشی، مجموعه «مهمونی» که از شبکه نسیم پخش شد و ایرج طهماسب پس از چند سال با این مجموعه به تلویزیون بازگشت تاکنون بیش از ۶۰۰ هزار مخاطب داشته است که اگرچه می تواند مخاطب خوبی محسوب شود اما هنوز پایین تر از حد انتظار نسبت به آثار طهماسب است.

برنامه‌های بازه افطار و سحر شبکه‌ها

شبکه یک برنامه «هلال» را با اجرای محمد دلاوری پخش کرد. برنامه‌ای که به شیوه گفت‌وگومحور بود و ۱۷۲ هزار مخاطب داشت. برنامه سحر نیز با اجرای حسن سلطانی ۴۴ هزار بازدید داشت.

در شبکه دو برنامه «پناه» که لوکیشن آن در حرم امام رضا (ع) دیده شد با اجرای مصطفی امامی حدود ۳۵۰ هزار مخاطب و برنامه سحر با اجرای راحله امینیان ۵۰ هزار بازدید داشته است.

در شبکه سه برنامه «محفل» که بخش هایی از آن در شبکه های اجتماعی بارها به صورت میلیونی دیده شده است، توانست حدود ۲ میلیون ۴۳۰ هزار بار بازدید داشته باشد. این برنامه که در تلویزیون از شبکه قرآن سیما هم بازپخش داشت در تلوبیون هم از این شبکه قابل دسترس بود و میزان مخاطبان آن به تفکیک در شبکه قرآن حدود ۶۰۰ هزار نفر بوده است. این برنامه در مجموع بیش از ۳ میلیون بازدید داشته است و فقط میزان بازدید ویدیوی تلاوت یکی از شرکت کنندگان در شبکه های اجتماعی بیش از ۱۷ میلیون بوده است. همچنین برنامه سحر نیز با اجرای نجم الدین شریعتی ۱۲۸ هزار بازدید داشته است.

«زندگی پس از زندگی» برنامه افطار شبکه چهار سیما با اجرای عباس موزون برنامه پربیننده سال های اخیر بوده است که حالا با اختلافی اندک از «محفل» این برنامه هم بیش از ۳ میلیون بازدید دارد. برنامه سحر این شبکه نیز حدود ۳۵ هزار بازدید دارد.

در میان برنامه های سحرگاهی رتبه اول همچنان به «سر سفره خدا» اختصاص دارد که با ۳۲۶ هزار بازدید بالاتر از دیگر برنامه ها قرار گرفته است. برنامه «سدره» ویژه سحر و افطار شبکه تهران با اجرای مهیار عبداللهی نیز ۲۴۸ هزار بازدید داشته است.

کد خبر 6076580 عطیه موذن

دیگر خبرها

  • تقارن بهار قرآن و طبیعت و تحولی که رقم خورد / پربازدیدترین‌های سیما کدام بودند؟
  • برنامه‌های متنوع شبکه قرآن برای بینندگان رسانه ملی
  • بررسی رویدادهای شبکه های رادیویی
  • ببینید | برنامه ویژه شبکه یک هم‌زمان با شروع حملات ایران علیه اسرائیل
  • پخش برنامه قدرت اسلحه سازی ایران در تلویزیون + روز و ساعت پخش
  • محمد دلاوری وارد کارخانه اسلحه‌سازی شد/ ورود دوربین به پارچین
  • نمایش قدرت نظامی کشور با اجرای محمد دلاوری در یک برنامه جدید
  • بررسی آمار آثار نوروزی و رمضانی/«نون.خ» و«هفت سر اژدها» رقیب شدند
  • از ماجرای مستعان تا آب سیستان در فصل دوم «بی‌واسطه»
  • فصل دوم «بی واسطه» از شبکه یک سیما