Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «جام نیوز»
2024-04-20@02:05:13 GMT

تسلط ارتش یمن بر تعدادی از مواضع ائتلاف متجاوز

تاریخ انتشار: ۲۸ بهمن ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۲۷۸۴۵۹۷

تسلط ارتش یمن بر تعدادی از مواضع ائتلاف متجاوز

به گزارش سرویس بین‌الملل جام نیـوز به نقل از خبرگزاری رسمی یمن «سبأ»، ارتش یمن طی عملیاتی هجومی کنترل برخی از مواضع ائتلاف سعودی در شرق «جحفان» در جیزان را در دست گرفتند و علاوه بر وارد کردن خسارات جانی به ائتلاف، مقداری سلاح نیز به غنیمت گرفتند.


از سوی دیگر، تلاش تعدادی از مزدوران ائتلاف برای نفوذ به جیزان شکست خورد و تعدادی از آنها کشته و زخمی شدند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


همچنین سه تک‌تیرانداز سعودی در «الفریضه» هم کشته شدند. یک منبع در همین راستا اعلام کرد، ارتش و کمیته‌های مردمی تلاش مزدوران برای نفوذ به شرق «الخوبه» در جیزان را که با پشتیبانی جنگنده‌ها انجام می‌شد، را شکست دادند و تجمع‌ آنها را با توپخانه هدف قرار دادند.


طی عملیاتی در نجران هم تعدادی از مواضع ائتلاف متجاوز مابین «رشاحه» غربی و شرقی به دست ارتش یمن افتاد و تعدادی از مزدوران کشته و زخمی شدند.
در ادامه این گزارش آمده، در عملیات‌های ارتش یمن در «الربوعه، شهر "دمت" در استان الضالع، شهر "خب و الشعف" در استان الجوف و حرض» نیز تعداد دیگری از مواضع ائتلاف متجاوز از دست آنها خارج شد و تعداد بسیاری از آنها کشته و زخمی شدند.

ادامه نقض آتش‌بس الحدیده
«یحیی سریع» رئیس ارتش و کمیته‌های مردمی یمن اعلام کرد ائتلاف سعودی طی 72 ساعت گذشته، 508 بار آتش‌بس الحدیده را نقض کرد‌ه است.
بر اساس گزارش «سبأ»، سریع در ادامه گفت، ائتلاف متجاوز طی 72 ساعت گذشته، 52 موشک، 256 خمپاره و 139 گلوله با سلاح‌های شبکه و نیمه سبک شلیک کرده است و جنگنده‌های ائتلاف به صورت گسترده بر فراز الحدیده جولان دادند.


آتش‌بس در شهر و بندر الحدیده از ۲۷ آذرماه 1397 (18 نوامبر 2018) وارد مرحله اجرا شده است، اما ائتلاف سعودی با انجام حملات مداوم، هر روز آن را نقض می‌کند به نحوی که این آتش‌بس در آستانه شکست قرار گرفته است.

فارس

منبع: جام نیوز

کلیدواژه: ائتلاف ارتش سعودی یمن

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.jamnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «جام نیوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۲۷۸۴۵۹۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

نماهنگ «تنبیه متجاوز» + فیلم

نماهنگ حمله موشکی ایران به رژیم صهیونیستی با عنوان وعده صادق را مشاهده می‌کنید.

 

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی باشگاه خبرنگاران جوان فیلم و صوت فیلم و صوت

دیگر خبرها

  • ۲۲ کشته در حمله تروریستی به اتوبوس حامل نیروهای ارتش سوریه
  • حمله تروریستی به اتوبوس نیروهای تیپ قدس در سوریه
  • نماهنگ/ تنبیه متجاوز
  • نماهنگ «تنبیه متجاوز» + فیلم
  • لحظه اصابت پهپادهای انتحاری حزب الله به مواضع نظامی اسرائیل+ فیلم/شمار شهدای غزه به ۳۳ هزار و ۸۹۹ تن افزایش یافت
  • جنگ غزه/ تاکنون چند فلسطینی کشته شده اند؟
  • کدام کشور با هوش مصنوعی بر خاورمیانه تسلط خواهد یافت؟
  • فرمانده نیروی زمینی ارتش: با متجاوز به خاک ایران مماشات نمی شود
  • فرمانده نیروی زمینی ارتش: با متجاوز به خاک ایران مماشات نمی‌شود
  • امیر حیدری: با متجاوز به خاک ایران مماشات نمی‌شود