Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج استان مرکزی از اراک؛سرهنگ پاسدار محمدرضا عسگری فرمانده ناحیه مقاومت بسیج در جمع کاروانیان راهیان نور غرب اظهار کرد: اگر بخواهیم فرهنگ ایثار و شهادت را در نسل سوم و چهارم انقلاب ترویج کنیم باید به اهمیت و ضرورت حرکت فرهنگی راهیان نور پی ببریم.
وی با بیان اینکه نقش راهیان نور در ترویج فرهنگ ایثار و شهادت بی‎بدیل است، تصریح کرد: سفر‎های معنوی راهیان نور باعث پیوند افکار نسل امروز به تفکارت رزمندگان ما در هشت سال دفاع مقدس می شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


عسکری افزود:جمهوری اسلامی توانست با صدور ایثار و شهادت طلبی به جوانان کشور های اسلامی، آنان را به صف مقابله با دشمن بکشاند و یک نهضت به نام نهضت مقاومت در منطقه ایجاد کند و به جنگ با تروریسم برود.
عسکری ادامه داد: راهیان نور حرکتی است که در راستای ادامه نبرد در جنگ نرم با دشمن شکل گرفته و جوانان ما در این سفرهای معنوی بصیرت پیدا می‎کنند و افکار آنها در برابر افکار بی‎هویت غرب سخت و نفوذناپذیر می‎شود.
وی با بیان اینکه اگر بخواهیم در هشت سال دفاع مقدس پیروز شویم باید از شهدا سرمشق بگیریم، افزود: موضوع ولایت‎پذیری در سفرهای راهیان نور تضمین کننده موفقیت ما در برابر تهاجمات نرم دشمن است.
همچنین درگفت و گوی دیگری اسماعیل شریعت منش فرمانده حوزه شهید فهمیده سه افزود: کاروانی متشکل از7 اتوبوس از دانش آموزان پسر اراک به مدت سه روز به مناطق عملیاتی جنوب اعزام شدند. این دومین و آخرین کاروان اعزامی این حوزه در سال97 به مناطق عملیاتی است.
شریعت منش ترویج فرهنگ شهادت را مهمترین سلاح در مقابله با جنگ نرم دانست و گفت: بهترین راه مقابله با جنگ نرم دشمن ترویج فرهنگ ایثار و شهادت در بین آحاد مردم جامعه و به ویژه جوانان و نوجوانان است.بهترین راه مقابله با جنگ نرم دشمن ترویج فرهنگ ایثار و شهادت است که در راهیان نور تجلی می یابد.
وی با بیان اینکه جبهه اصلی دشمنان انقلاب اسلامی به ویژه آمریکا، جبهه فرهنگی و اقتصادی است، گفت: با سلاح راهیان نور که همان زنده نگهداشتن یاد و خاطره شهدا است می توان به جنگ فرهنگی و نرم دشمن رفت و علامه بر دفاع از ارزش های انقلاب و دستاورد شهدا با صدور روحیه ایثار و شهادت طلبی به کشور های اسلامی به جنگ هجومی با دشمن رفت، کما اینکه تا کنون همین گونه بوده است.

 

منبع: بسیج نیوز

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت basijnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «بسیج نیوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۲۷۸۴۵۹۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ترویج فرهنگ حفاظت از زمین پاک در بین دانش آموزان 

به گزارش خبرگزاری صداوسیمای استان آذربایجان غربی، سعید ابراهیمی بسطامی مدیر بیمه دی استان آذربایجان غربی در این مراسم که به مناسبت گرامیداشت روز جهانی زمین پاک برگزار شدگفت: روز زمین پاک برای اولین بار در ۲۲ آپریل سال ۱۹۷۰ نامگذاری شد و تاکنون هرساله در ایران مصادف با ۲ اردیبهشت و همچنین در سراسر جهان توسط فعالان حوزه محیط زیست، روز جهانی زمین پاک به جهت افزایش آگاهی و قدردانی نسبت به مسائل محیط زیست جشن گرفته می‌شود.

وی افزود: فعالان حوزه محیط زیست، دغدغه بسیاری برای محیط زیست و زمین دارند. به همین دلیل در هفته زمین پاک که از ۲ اردیبهشت به مدت یک هفته آغاز می‌شود، بحث‌ها و فعالیت‌های زیستی در سازمان‌های گوناگون در نظر گرفته می‌شود که هدف از آنها این است که به مردم یادآوری کنند که زمین، نیاز به حمایت دارد.

ابراهیمی اظهار داشت: آشناکردن کودکان و نوجوانان با باید‌ها و نباید‌های زیست‌محیطی، یکی از مهم‌ترین اولویت‌هایی است که باید با جدیت پیگیری شود.

وی، با بیان اینکه بحران‌های زیست‌محیطی و تغییر اقلیم، بیشترین تأثیر را بر روی کودکان خواهد گذاشت، عنوان کرد: تخریب محیط‌زیست آینده کودکانمان را سرد و تاریک می‌کند و شاید راه بازگشت به شرایط مطلوب برای همیشه از بین برود.

گفتنی است این مراسم با هدف ایفای نقش اجتماعی بیمه دی و ترویج فرهنگ زیست محیطی در بین کودکان و نوجوانان به همت مدیریت بیمه دی استان آذربایجان غربی برگزار شد.

در پایان این مراسم از صاحبان آثار برتر نقاشی که به دبیرخانه ارسال شده بود با اهدای جوایزی تجلیل شد.

دیگر خبرها

  • باغچه‌های سلامت خانگی راهی برای ترویج فرهنگ تغذیه سالم
  • ضرورت معرفی جلوه‌های ایثار و شهادت به نسل جدید
  • بزرگداشت شهیدان برای آینده نظام ضروری است
  • برنامه «راهیان پیشرفت» با هدف ترویج دستاوردهای دانش‌بنیان‌های کشور برگزار می‌شود
  • ترویج فرهنگ حفاظت از زمین پاک در بین دانش آموزان 
  • لزوم توسعه تعاونی‌ها و ترویج فرهنگ کار در ایلام
  • اولین جشنواره ملی عکس نیکوکاری با هدف ترویج فرهنگ نیکوکاری
  • قدردانی از ۱۹۰ فعال ترویج فرهنگ نماز در بخش مرکزی جرقویه
  • ضرورت تسریع در پروژه احداث موزه دفاع مقدس در خراسان‌رضوی
  • روز جهانی زمین پاک، نمادی از ترویج فرهنگ پاسداری از محیط زیست