Web Analytics Made Easy - Statcounter

نشریه آلمانی « اشپیگل » در گزارشی که در تارنمای خود منتشر کرد از وجود موارد متعدد شکنجه روحی و روانی اعضای گروهک تروریستی منافقین در کمپ این گروهک در آلبانی پرده برداشت.

اشپیگل با اشاره به حمایت همه جانبه دولت «دونالد ترامپ» از گروهک تروریستی منافقین از این گروهک به عنوان یک «فرقه سیاسی» نام برد که به دنبال براندازی حکومت در ایران است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

بر این اساس بیش از دو هزار عضو این گروهک اکنون در شرایطی سخت و طاقت فرسا در یک اردوگاه در آلبانی روزگار می گذرانند که گزارش های منتشر شده از جداشدگان از این گروه، از موارد بی شمار شکنجه جسمی و ترور روحی اعضا از سوی سرکردگان آن حکایت دارد.

به اذعان افرادی که به تازگی از این گروهک جدا شده اند، اعضای منافقین هفته ای سه بار در اردوگاه محل اقامتشان درشمال غرب آلبانی تمرینات ویژه ای برای ارتکاب جنایات وحشتناکی نظیر سربریدن؛ شکستن دست، کورکردن چشم ها با انگشت و پاره کردن دهان انجام می دهند.

به نوشته اشپیگل این مردان و زنان غیرعادی،مدعی اند با چنین تمرین هایی خود را برای رویارویی با حکومت ایران آماده می کنند.

این در حالی است که جداشدگان از گروهک مذکور از وجود شرایط بسیار سخت و فضای روانی غیرقابل تحمل در این اردوگاه خبر می دهند.
بر این اساس زندگی در این اردوگاه به بزرگی 50 زمین فوتبال و با دیوارهای بلند محصور شده با سیم خاردار به یک جهنم شبیه است. در این مکان علاوه بر شکنجه جسمی، ترور روحی اعضا جزئی از برنامه های روزمره به شمار می رود.

ساکنان اردوگاه منافقین که تنها 35 دقیقه با خودرو تا تیرانا پایتخت آلبانی فاصله دارد حق داشتن گوشی همراه، ساعت و تقویم ندارند، مطلبی که در بازدید نمایندگان سازمان های بین المللی از این اردوگاه تایید شده است.

برخی گزارش ها حتی از به گروگان گرفته شدن شماری از اعضای ناراضی در درون اردوگاه پرده بر می دارد.
در این ارتباط «مصطفی محمدی» پیرمرد 62 ساله می گوید: جایی در این اردوگاه دخترم سمیه زندگی می کند. او اکنون یک زن 38 ساله است که ماهها است علیرغم میلش در این اردوگاه نگاه داشته می شود.

از زمان حضور اعضای گروهک منافقین در آلبانی، شبکۀ نشنال جئوگرافی، کانال 4 انگلیس، شبکۀ الجزیره و چندین شبکۀ محلی آلبانیانی از این تروریست‌ها گزارش تهیه کرده اند.

وجه اشتراک این گزارش‌ها و مستندها، ماهیت مخوف و رازآلود این گروهک تروریستی و استیصال و درماندگی اعضای این گروهک بوده است./ ایرنا

 

منبع: ایران آنلاین

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت ion.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایران آنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۲۷۸۴۶۱۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

دادگاه منافقین آغاز شد

دور جدید دادگاه رسیدگی به اتهامات ۱۰۴ نفر از اعضای سازمان مجاهدین خلق موسوم به منافقین و همچنین ماهیت این سازمان به عنوان یک شخصیت حقوقی، امروز سه‌شنبه ۴ اردیبهشت ماه در شعبه یازدهم دادگاه کیفری یک استان تهران به ریاست قاضی حجت‌الاسلام والمسلمین دهقانی و مستشاران دادگاه مرتضی تورک و امین ناصری در مجتمع قضائی امام خمینی (ره) به صورت علنی برگزار شد.

گروهک تروریستی منافقین از خرداد ۱۳۶۰ و پس از عزل بنی صدر به صورت رسمی عملیات مسلحانه و ترور را برای مقابله با انقلاب مردم ایران برگزیده بود، در طول این سال‌ها دست به جنایات زیادی در حق مردم ایران زده است.

کارنامه جنایت‌های گروهک تروریستی منافقین، تاریخی سیاه و ضد بشری را شامل می‌شود که سند قتل عام بیش از ۱۷ هزار غیرنظامی ایرانی است.

در کارنامه این گروهک تروریستی فهرست بلندی از ترور شخصیت‌های سیاسی، علمی و مذهبی ایران وجود دارد؛ ترور ۷۲ نفر از شخصیت‌های سیاسی کشورمان با انفجار در دفتر حزب جمهوری اسلامی، ترور ناکام مقام معظم رهبری، ترور شهیدان رجایی و باهنر، ترور آیت‌الله دستغیب، آیت‌الله قدوسی و آیت‌الله مدنی، ترور صیاد شیرازی و ترور دانشمندان هسته‌ای از دیگر اقدام‌های تروریستی این گروهک است از این روی دادگاه کیفری رسیدگی به اتهامات این گروهک از سال گذشته آغاز شده است.

نخستین جلسه دادگاه رسیدگی به جنایات و اقدامات اعضای گروهک تروریستی منافقین ۲۱ آذر ۱۴۰۲ آغاز و تاکنون ۱۰ جلسه از دادگاه متهمان این پرونده برگزار و کیفرخواست متهمان توسط نماینده دادستان قرائت شده است.

باشگاه خبرنگاران جوان اجتماعی حقوقی قضایی

دیگر خبرها

  • هراس و نگرانی مقامات آلبانی پس از عملیات وعده صادق
  • قتل تکان‌دهنده مادر و پسر جوان با آتش‌سوزی عمدی مرد نقاش
  • فریادهای خاموش: روایت‌های ناگفته از حمله به نورشمس | گزارش تصویری
  • درگیری دوباره در اردوگاه تروریست‌های سوری
  • آلبانی، اعضای گروهک منافقین را مسترد کند
  • دور دوم رسیدگی به پرونده اعضای گروهک تروریستی منافقین
  • مردم آلبانی استرداد و خروج اعضای گروهک منافقین را از دولت خود مطالبه کنند
  • ببینید | آغاز دور جدید دادگاه رسیدگی به اتهامات سرکردگان گروهک تروریستی منافقین
  • (تصاویر) شکنجه تکان‌دهنده زنان به شیوه «مافیا‌های ایتالیایی»
  • دادگاه منافقین آغاز شد