Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایرنا»
2024-04-25@19:35:06 GMT

به هدفمان رسیدیم؛ برد و باخت برایمان اهمیت نداشت

تاریخ انتشار: ۲۸ بهمن ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۲۷۸۴۷۱۰

به هدفمان رسیدیم؛ برد و باخت برایمان اهمیت نداشت

گنبدکاووس - ایرنا - سرمربی تیم والیبال شهرداری گنبدکاووس بازی هفته پایانی تیمش در مقابل شهرداری تبریز در مرحله گروهی لیگ برتر را دیدار تدارکاتی برای تیمش توصیف کرد و گفت: به اهدافی که از این بازی داشتیم رسیدیم و برد و باخت در این دیدار مهم نبود.

ایرج مقدم یکشنبه شب پس از برد خانگی تیمش در مقابل شهرداری تبریز در گفت و گو با خبرنگار ایرنا اظهار داشت: در بازی قبل مقابل پیام مشهد صعود ما به مرحله پلی آف مسجل شده بود و نتیجه این دیدار برایمان اهمیتی نداشت و از همین رو سعی کردیم از این بازی تدارکاتی بهترین استفاده را ببریم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


سرمربی شهرداری گنبدکاووس افزود: در این بازی چند هدف داشتیم که یکی از آنها استفاده از توپ های برگشتی برای آماده سازی بیشتر بازیکنان در راستای ارائه یک بازی قوی مقابل شهرداری ورامین بود که در وقت اول بازی بخوبی انجام شد.
وی گفت: یکی دیگر از اهدافمان بازی دادن به بازیکنان ذخیره و کمتر بازی کرده در طول لیگ بود زیرا باید برای بازی حساس پلی اف همه قدرت تیمی را در اختیار داشته باشیم و بازیکنان هم نشان دادند این توانایی را دارند مقابل حریف براحتی به هماهنگی لازم برسند.
مقدم در خصوص وضعیت تیم شهرداری گنبد برای دیدار های پلی آف بیان کرد: میکائیل تاجر به دلیل مصدومیت از ناحیه کمر تحت مراقبت پزشکی است و قطعا به بازی اول نخواهد رسید و همه بازیکنان تیم باید تلاش کنند تا بتوانیم نتیجه لازم را در دیدار ابتدایی کسب کنیم.
سرمربی تیم شهرداری تبریز نیز به خبرنگار ایرنا گفت: می دانستیم که پا در یک بازی تشریفاتی میگذاریم زیرا تیم گنبد در دیدار قبل خود به نتیجه مورد نیازش رسیده بود و احتیاجی به فشار آوردن نداشت.
عادل بناکار افزود: به تیم و هواداران گنبدی تبریک میگویم و البته جا دارد بیان کنیم که در سال جاری تیم شهرداری تبریز با مشکلات زیادی دست و پنجه نرم کرد و نگه داشتن تیم تا ایجا نیز کار بزرگی بود.
دیدار تیم های شهرداری گنبدکاووس و شهرداری تبریز عصر یکشنبه به میزبانی گنبدکاووس برگزار شد که در نهایت میزبان با کسب نتیجه 3 بر 2 حریف خود را شکست داد.
9433/1860

منبع: ایرنا

کلیدواژه: ورزش واليبال ليگ برتر شهرداري گنبدكاووس

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۲۷۸۴۷۱۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

خلاصه بازی مس رفسنجان و پیکان تهران + فیلم

دیدار تیم‌های مس رفسنجان و پیکان تهران در چارچوب دیدار یک‌هشتم نهایی جام‌حذفی ایران با برتری مس رفسنجان به‌پایان رسید.

به گزارش خبرگزاری ایمنا، تیم‌های مس رفسنجان و پیکان تهران عصر امروز _پنجشنبه ششم اردیبهشت_ در چارچوب دیدار یک‌هشتم نهایی جام‌حذفی ایران از ساعت ۱۷:۴۵ به‌مصاف یکدیگر رفتند که در نهایت با برد مس رفسنجان به‌پایان رسید.

جلال‌الدین علی محمدی در دقیقه ۳۲ برای مس گلزنی کرد، اما شاگردان نویدکیا موفق به حفظ نتیجه نشده و دروازه حامد لک در دقیقه ۴۸ توسط ابوالفضل زمانی باز شد.

بازی با همان نتیجه تساوی پیش رفت و در نهایت در پنالتی‌ها تیم مس با نتیجه پنج بر چهار پیروز میدان شد، نویدکیا و شاگردانش اولین راه‌یافته به مرحله یک‌چهارم نهایی شدند.

خلاصه بازی مس رفسنجان و پیکان تهران کد خبر 747987

دیگر خبرها

  • باخت سنگین شهرداری در فینال سوپر لیگ بسکتبال غرب آسیا
  • خلاصه بازی مس رفسنجان و پیکان تهران + فیلم
  • ستاره لیورپول تحمل دیدن باخت را نداشت (عکس)
  • جیمی کرگر: باخت مقابل اورتون، پایای امیدهای لیورپول برای قهرمانی در لیگ برتر بود
  • باخت استقلال مقابل آریو اسلامشهر در دیدار دوستانه
  • بلیت فروشی دیدار تیم‌های تراکتور و ذوب آهن
  • گلایه کاپیتان تیم ملی از میزبانی جام ملت‌ها
  • آرتتا بعد از برد ۵-۰ مقابل چلسی: کاش بیشتر می‌زدیم!
  • استفانو پیولی بدترین سرمربی میلان در تاریخ دربی دلامادونینا؛ 10 باخت در 15 بازی
  • عکس‌| واکنش سردار آزمون به گلزنی و باخت رم