Web Analytics Made Easy - Statcounter

پتی می گوید اوزیل مدت هاست که افت کرده است.

طرفداری - مسوت اوزیل مدت هاست که جایگاهش در ترکیب اصلی آرسنال را از دست داده است.

به گزارش میرور، امانوئل پتی، ستاره سابق آرسنال می گوید مشکل موجود، جنگ قدرت بین امری و اوزیل نیست. او معتقد است اوزیل انگیزه سابق را ندارد. پتی می گوید:

من احترام زیادی برای اوزیل قائلم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

مسوت اوزیلی که در سال های قبل دیده بودیم، یکی از بهترین هافبک های تهاجمی جهان بود. همیشه از تماشای بازی او لذت می بردم. اما حالا او از آن دوران فاصله گرفته و به همین خاطر شوقی برای تماشای بازی اش وجود ندارد. او بازیکن بزرگی است ولی شخصیت بزرگی ندارد. او اصلا در زمین بازی صحبت نمی کند و شبیه یک روح است. مسوت با هم تیمی هایش صحبت نمی کند. هیچ انگیزه ای نشان نمی دهد.

سوال اینجاست که این ماجرا دقیقا از چه زمانی شروع شد.

از نظر من، دلیلش ساده است. همه می دانیم که بعد از نمایش ضعیف آلمان در جام جهانی 2018 روسیه، اوزیل به عنوان مقصر شناخته شد (به خاطر حواشی بعد از انتشار عکسش در کنار رجب طیب اردوغان، رئیس جمهور ترکیه). قبل از آن چه زمانی اوزیل بازی خوبی در زمین ارائه داد؟ حتی دو سال قبل از جام جهانی هم او نمایش مستمر و خوبی نداشت. یک بازی خوب کار می کرد و پنج بازی خوب نبود. این روند مدت هاست که شروع شده است. بنابراین این مشکل قبل از جام جهانی شروع شده بود و رقابت هایی که در روسیه برگزار شد فقط همه چیز را بدتر کرد. در ضمن اوزیل بیشترین دستمزد را در آرسنال دریافت می کند و دیگر انگیزه اش را از دست داده است. به نظرم او منتظر بازنشستگی است.

منبع: طرفداری

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tarafdari.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «طرفداری» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۲۷۸۴۷۳۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

کلوپ: فقط می‌توانم از هواداران لیورپول عذرخواهی کنم

به نظر می‌رسد یورگن کلوپ پایان را پذیرفته است. 

طرفداری | امیدهای قهرمانی لیورپول در گودیسون پارک از بین رفت.

از اعلام خبر جدایی یورگن کلوپ، لیورپول سومین عملکرد ضعیف لیگ برتر را در استفاده از موقعیت‌های گلزنی داشته است. آن‌ها امروز در کنار این امر، در خط دفاع مقابل حملات خطرناک اورتون حرفی برای گفتن نداشتند. همشهری شایسته قرمزها با برتری 2-0 ضمن نجات خودش از منطقه سقوط، امیدهای قهرمانی لیورپول را نیز نقش بر آب کرد. یورگن کلوپ در اولین واکنش به بازی گفت:

قهرمانی؟ آرسنال و منچسترسیتی باید روزهای بسیار بدی داشته باشند یا نتایج بسیار منفی بگیرند. نمی‌دانم، دیگر در دست ما نیست. فقط می‌توانم از همه معذرت‌خواهی کنم. باید خیلی بهتر از این حرف‌ها عمل می‌کردیم اما نتوانستیم. ناامید هستیم. در مورد خیلی چیزها ناامید هستم. اجازه دادیم بازی همانطور که اورتون می‌خواهد رقم بخورد. دو گل از روی ضربات ایستگاهی به ثمر رساندند. گل دوم مشابه کل فصل‌شان بود. دقیقا می‌دانستیم توپ کجا قرار بود ارسال شود اما دفاعی انجام ندادیم. آن‌ها پشت سر هم ضربه شروع مجدد داشتند. توپ دست ما بود اما اورتون ضربه شروع مجدد کار می‌کرد. در این بخش کارمان خوب نبود. 

 یورگن کلوپ در ادامه افزود:

پس از بازی با فولام کمی انگیزه داشتیم. دیوگو ژوتا مصدوم شد و دیگر مهاجم تیم یعنی کودی خاکپو امیدواریم تا این لحظه پدر شده باشد. نمی‌توانستم به جیدن دنس بازی دهم، او قرار نبود در اسکواد تیم قرار بگیرد. اگر دنس را وارد بازی می‌کردم، برنتویت و تارکوفسکی او را می‌کشتند. ما تلاش کردیم اما کافی نبود. اگر برنده شوید، ۵۰۰ دلیل برای آن دارید، اگر ببازید یعنی به اندازه کافی خوب نیستید. اینطوریه. همه کسانی که با ما هستند می‌دانند که این کار چقدر سخت است، اما برای بقیه مردم هم به طور خاص سخت است. ما باید بهتر عمل می‌کردیم، اما این کار را نکردیم، به همین دلیل باختیم. واقعا متاسفم و از هواداران لیورپول معذرت می‌خواهم، تمامی تلاشمان را کردیم اما نشد. 

 

از دست ندهید ????????????????????????

افتضاح تاریخی و رکورد بی‌سابقه چلسی در لیگ برتر دل هوادار کودک چلسی شکست؛ قرار بود بجنگید! سرمربی پاری سن ژرمن قول چهارگانه داد! حمایت امیر جعفری از سیدحسین حسینی + عکس

دیگر خبرها

  • کلوپ: فقط می‌توانم از هواداران لیورپول عذرخواهی کنم
  • منتظر ثبت چند اثر جهانی دیگر در قزوین
  • نبی: انتخاب برترین‌ها از سوی رسانه ملی انگیزه ها را بالا برده است
  • پشت پرده انگیزه زیاد کاپیتان دوم پرسپولیس
  • پرسپولیس و آلومینیوم اراک؛ باز هم منتظر شگفتی باشیم؟
  • شاهکار کاپیتان؛ مارتین اودگارد یاد مسوت اوزیل را در آرسنال زنده کرد
  • موسیالا: بی‌صبرانه منتظر بازی رئال مادرید و بایرن مونیخ در برنابئوی افسانه‌ای هستم
  • اوزیل:به عربستان و قطر نه گفتم که بزرگ شدن فرزندانم را ببینم/ مقابل بهترین بارسلونا ۲۰۰ درصد انگیزه داشتم
  • فرصت کوتاه برای قبول پیشنهاد پرسپولیس و آمدن به ایران | هیچ وقت منتظر این پیشنهاد نبودم
  • برزگر: امیر حسین صادقی فرافکنی و مغلطه کاری می کند/ واگذاری پرسپولیس به نفع فوتبالمان است