Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایسکانیوز»
2024-04-25@12:02:46 GMT

افتتاح بخش کودکان بیمارستان فیروزآبادی

تاریخ انتشار: ۲۸ بهمن ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۲۷۸۴۷۴۲

افتتاح بخش کودکان بیمارستان فیروزآبادی

به گزارش ایسکانیوز، بخش کودکان بیمارستان فیروزآبادی با ۱۸ تخت بیمارستانی و هفت تخت بخش مراقبت‌های ویژه اطفال با اعتباری معادل 4 میلیارد تومان با حضور استاندار تهران در شهرستان ری افتتاح شد.

بخش کودکان بیمارستان فیروزآبادی با هدف جلوگیری از انتقال بیماران این بخش به سایر بیمارستان‌های شهرستان ری و تهران انجام شده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

انوشیروان محسنی بندپی در بخش دیگری از سفر خود به شهرستان ری و بازدید از پروژه‌های عمرانی این شهرستان در مراسم کلنگ زنی بیمارستان ۳۲۰ تختخوابی شهدای هفتم تیر حضور یافت.

انتهای پیام/

20 / 20 بخش کودکان بیمارستان فیروزآبادی افتتاح بخش کودکان بیمارستان فیروزآبادی انوشیروان محسنی بندپی استاندار تهران

منبع: ایسکانیوز

کلیدواژه: انوشیروان محسنی بندپی استاندار تهران

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.iscanews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسکانیوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۲۷۸۴۷۴۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

افتتاح بخش بیماران نیازمند به مراقبت‌های خاص در همدان

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما استان همدان، رئیس بیمارستان فاطمیه همدان در حاشیه بهره برداری از این طرح گفت: این بیمارستان بخشی برای بستری بیماران ویژه و بخشی برای بیماران عادی داشت، اما راه اندازی بخشی برای مراقبت از بیمادان خاص ضروری به نظر می‌رسید.

شمیم پیله ور افزود: مرجعیت بیمارستان فاطمیه و مراجعه شمار زیادی از بانوان همدانی و حتی بیمارانی از خارج از استان به این مرکز، ضرورت ایجاد این بخش را دو چندان کرد.

او تأکید کرد: در این بخش مادران باردار، مادران پس از بارداری و حتی مادرانی که نیاز به جراحی‌های زنانه دارند پذیرش می‌شوند.

پیله ور تصریح کرد: در این مرکز یک سری مراقبت خاص انجام می‌شود و در صورت نیاز از این محل برای هماهنگی به منظور انتقال بیمار به بخش آی. سی. یو استفاده شود.

بخش بیماران نیازمند به مراقبت‌های خاص دارای ۱۱ تخت است که پنج تخت برای بیماران «اچ. دی. او»، «پرگ لمسی» (بیماران فشار خون بالا)، «اکلمسی»، «هلپ» (بیماران پرخطر)، «خونریزی شدید»، «آی. تی. پی» (پلاکت پایین)، «بیماران دارای تشنج» و ۶ تخت دیگر برای بیماران داخلی است.

 

 

 

دیگر خبرها

  • افتتاح بخش بیماران نیازمند به مراقبت‌های خاص در همدان
  • نارضایتی از بیمارستان کودکان در قم
  • افتتاح همزمان چند پروژه بهداشتی در شهرستان فیروزکوه
  • سفر منطقه‌ای استاندار اصفهان به شرق شهرستان اصفهان
  • ورود استاندار تهران به برخی موازی کاری‌ها در پاکدشت
  • پروژه های درمانی و بهداشتی فیروزکوه افتتاح شد
  • آئین تکریم و معارفه فرماندار شهرستان کاشان با حضور استاندار اصفهان برگزار شد
  • افتتاح اولین کتابخانه تخصصی مستقل کودک در خراسان جنوبی
  • حضور مجدد استاندار سیستان و بلوچستان از مناطق سیل زده جنوب سیستان و بلوچستان
  • راه‌اندازی نیروگاه خورشیدی تا سطح ۴۰ مگاوات تولید برق در «عین‌الکش»/ بیمارستان سینا را از ما گرفتند!