Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ورزش 3»
2024-04-25@05:50:56 GMT

بازگشت ستاره بارسلونا برای دیدار با لیون

تاریخ انتشار: ۲۸ بهمن ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۲۷۸۴۷۶۰

بازگشت ستاره بارسلونا برای دیدار با لیون

ساموئل اومتیتی، مدافع فرانسوی بارسلونا، بعد از مدت ها قادر به همراهی تیمش خواهد بود.

به گزارش "ورزش سه"، اومتیتی ماه ها به دلیل مصدومیت شدید در ترکیب بارسلونا غایب بود و حتی اخباری در مورد احتمال جراحی وی و از دست دادن کل فصل شنیده شده بود اما اومتیتی بعد از سپری کردن دوران نقاهت حالا می تواند در دیدار مقابل لیون به میدان برود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

 

اومتیتی از دیدار 24 نوامبر سال قبل برابر اتلتیکومادرید حتی یک بار نیز در ترکیب بارسلونا قرار نگرفته بود اما در مقاطع حساس فصل و سفر به فرانسه برای جدال با لیون در لیگ قهرمانان، والورده می تواند از مدافع فرانسوی خود بهره گیرد.

 

همچنین توماس فرمالن نیز در دیدار ابتدای هفته مقابل والادولید 90 دقیقه به میدان رفته و کلمنت لانگله و جیسون موریو گزینه های دیگر والورده برای همراهی جرارد پیکه در قلب خط دفاعی هستند. اومتیتی بعد از نمایشی درخشان در جام جهانی در فصل جدید در بسیاری از دیدارهای بارسلونا غایب بود اما حالا می تواند در ادامه فصل و در بازی های حساس تیمش در ترکیب این تیم قرار گیرد.

بارسلونا ساموئل اومتیتی

منبع: ورزش 3

کلیدواژه: بارسلونا ساموئل اومتیتی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.varzesh3.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ورزش 3» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۲۷۸۴۷۶۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ترکیب الهلال به امید کسب پنجمین ستاره آسیایی

به گزارش "ورزش سه"، پس از شکست دور از انتظار چهار بر دو در مسابقه رفت از مرحله نیمه نهایی لیگ قهرمانان آسیا، حالا الهلال در استادیوم خانگی خود پذیرای العین است و این تیم امید دارد تا بتواند با جبران این شکست عجیب، راهی فینال مسابقات شود.

ترکیب یازده نفره آبی های ریاض برای این مسابقه اعلام شد و همانطور که پیش بینی می شد، ژرژ ژسوس تیمش را با حضور بونو در دروازه، بدون کولیبالی در خط دفاع و با حضور چهار مهره تهاجمی روانه میدان کرده است.

یاسین بونو سنگربان مراکشی که فصل بسیار خوبی را سپری کرده، به دلیل محدودیت الهلال در استفاده از پنج بازیکن خارجی، نامش در فهرست تیم قرار نگرفت ولی او امروز از ابتدا برای آبی های ریاض به میدان می رود و وظیفه حراست از دروازه تیمش را برعهده گرفته است.

دو مدافع ملی پوش عربستانی، زوج خط دفاعی الهلال را تشکیل می دهند. پس از خروج نام کالیدو کولیبالی از لیست بازیکنان خارجی تیم، حسان تمبکتی جوان در کنار علی البلیهی در قلب خط دفاعی بازی می کنند. سعود عبدالحمید در سمت چپ و یاسر الشهرانی به عنوان مدافع راست بازی می کنند.

در مرکز زمین نیز شاهد حضور دو بازیکن خارجی الهلال هستیم. روبن نوس و سرگئی میلینکوویچ ساویچ که به آمادگی و هماهنگی بالایی رسیده اند، بازیکنان مرکزی تیم هستند. جلوتر از آنها نیز مالکوم برزیلی حضور دارد که باید به عنوان بازیکن پشت مهاجم به بازی بپردازد.

عناصر تهاجمی الهلال برای فتح دروازه العین را نیز مایکل دلگادو در پست وینگر راست و سالم الدوسری در پست وینگر چپ تشکیل می دهند ضمن اینکه در غیاب الکساندر میتروویچ مصدوم، صالح الشهری از ابتدا به میدان می رود.

دیگر خبرها

  • سپاهان به ستاره‌هایش استراحت می‌دهد!
  • پیام پا به توپ شد: گرم کردن برای پرسپولیس
  • داور دیدار حساس پرسپولیس در جام حذفی
  • سردار آزمون با هت‌تریک اعلام جنگ کرد
  • دربی حساس مرسی‌ ساید؛ ترکیب احتمالی لیورپول برای بازی با اورتون
  • ترکیب الهلال به امید کسب پنجمین ستاره آسیایی
  • ستاره خارجی استقلال به تمرینات بازگشت
  • فوری؛ اعلام آمادگی ژاوی برای ماندن در بارسلونا
  • وضعیت تلخ و دردناک مچ پای فرنکی دی یونگ پس از برخورد با فده والورده + عکس
  • آزمون بیرانوند برای بازگشت به ترکیب پرسپولیس؛ کار سختی داری استاد!