Web Analytics Made Easy - Statcounter

آشوری گفت: اختصاص ۵۰ درصد سهم اشتغال بنگاه های اقتصادی دولتی مستقر در هرمزگان از مطالبات جدی مردم این استان است که تاکید رییس جمهوری برای جوانان جویای کار هرمزگان امیدبخش خواهد بود.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از بندرعباس، «محمد آشوری تازیانی» در نشست شورای اداری استان هرمزگان ضمن عرض خیر مقدم به دکتر روحانی و هیات همراه اظهار کرد: سفر رییس جمهوری بههرمزگان امید بخش است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

وی افزود: با بررسی هایی که از شاخص های برنامه های توسعه ای داشتیم پی بردیم که در این شش سالی که دکتر روحانی سکان دولت را در اختیار داشتند هرمزگان به سمت بهبود شاخص ها پیش رفته و با همه محدودیت ها در منابع و تحریم های ظالمانه، آهنگ توسعه هرمزگان از حرکت نایستاد بلکه به کارگاهی در عرصه های مختلف تبدیل شد.

 

این خبر در حال تکمیل شدن است....

پایان پیام/88

منبع: شبستان

کلیدواژه: حادثه تروریستی زاهدان راهپیمایی22 بهمن راهپیمایی 22 بهمن رییس جمهوری 22 بهمن اردبیل حادثه تروریستی هرمزگان اصفهان آران و بیدگل رییس جمهوری نشست شورای اداری سفر استانی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت shabestan.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «شبستان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۲۷۸۴۸۰۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

معارفه اعضای نظام دامپزشکی آذربایجان غربی

به گزارش خبرگزاری صداوسیمای استان آذربایجان غربی، جلسه تکریم و معارفه اعضای نظام دامپزشکی استان با حضور مسئولین جهاد کشاورزی ، دامپزشکی در سالن اجتماعات موزه‌  تاریخ طبیعی ارومیه برگزار شد.

در این گردهمایی دکتر خلیل زاده مدیر کل دامپزشکی استان گفت: 120 مرکز مایه کوبی داریم و ظرفیت بالایی در آموزش و فارغ‌التحصیلان دامپزشکی در استان وجود دارد و باید فکری اساسی برای اشتغال این افراد داشته باشیم.

رییس سازمان جهاد کشاورزی استان نیز در این جلسه گفت :  آذربایجان غربی جایگاه ویژه‌ای در صنعت دامپروری در کشور دارد ویکی از قطب‌های کشور در بخش مهم است.

  شهبازی افزود: در حوزه دام سبک و بخصوص زنبورداری رتبه اول کشور را داریم.

در پایان این مراسم از زحمات تمامی اعضا و همچنین دکتر سعید بهرامی رییس قبلی شورا تقدیر   شد و حکم ریاست دکتر رضا اطمینان‌فر رییس جدید شورای نظام دامپزشکی استان   اعطا شد.

 

دیگر خبرها

  • معارفه اعضای نظام دامپزشکی آذربایجان غربی
  • استقبال باشکوه مردم سمنان از رییس دولت سیزدهم
  • احمدی نژاد از اسراییل به عنوان «کشور» یاد کرد
  • توده ۱۸ کیلویی از بدن یک بانوی بهشهری خارج شد
  • رییس مرکز پژوهش های مجلس: واگذاری پرسپولیس و استقلال به بانک ها، خلاف قانون و منویات رهبری است
  • ۱۰۶ درصد اعتبارات عمرانی دور اول سفر رییس جمهور به سمنان جذب شد
  • تامین آب آشامیدنی مهمترین خواسته مردم میامی است
  • ۳۷۶ میلیاردتومان اعتبار جهت تسهیلات اشتغال و جهش تولید اختصاص یافت
  • ورود ۸۰ میلیون یورویی سرمایه‌گذار آلمانی برای مدیریت پسماند
  • سفر وزیر ارتباطات به میامی/ مطالبات گردآوری شدند