Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «مهر»
2024-04-23@17:18:17 GMT

کتاب «جوان و تربیت» منتشر شد

تاریخ انتشار: ۲۸ بهمن ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۲۷۸۴۹۴۴

کتاب «جوان و تربیت» منتشر شد

به گزارش خبرنگار مهر، کتاب «جوان و تربیت» که شرح نامه ۳۱ نهج‌البلاغه امام علی(ع) به فرزندش امام حسن مجتبی(ع) است منتشر شد. این کتاب در ۴۵ فراز با موضوعات زیبا و جذاب تربیتی تدوین‌شده است.

از آنجائی که یکی از نیازهای اساسی جامعه امروزی موضوع «تربیت»  است، این کتاب می‌تواند منبع بسیار خوبی در این زمینه برای اساتید، مربیان تربیتی و والدین باشد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

از میان آثار تربیتی و کتاب‌هایی که در شرح نامه ۳۱ نهج‌البلاغه نگارش شده، کتاب «جوان و تربیت» ویژگی‌های برجسته‌ای دارد ازجمله داشتن عناوین و موضوعات کاربردی، جدید و جذاب، عبارات شیوا و دل‌نشین، نثر روان و جامع.

این کتاب که در قالب فرازهای مختلفی تدوین‌شده است در هر فراز مختلف تدوین شده در مجموع به ۲۶۸ موضوع از نامه ۳۱ نهج‌البلاغه می‌پردازد.

«نامه‌ای از پدری روزگاردیده به فرزندی جوان و امیدوار»، «فرزند همه وجود پدر»، «کلیدی‌ترین دستور خودسازی»، «راه های زنده و نورانی ساختن دل»، «عبرت‌آموزی از گذشتگان»، «آبادانی دنیا و آخرت»، «امربه‌معروف و نهی از منکر» و ... ازجمله فرازهای این کتاب ارزشمند است.

این کتاب از سوی انتشارات وفا باقیمت ۲۵۰ هزار ریال منتشرشده و از سوی مرکز فرهنگی قرآن و عترت عماد قم توزیع می‌شود.

آیت‌الله سید احمد میرعمادی مؤلف کتاب «جوان و تربیت» نماینده ولی‌فقیه در استان لرستان و امام‌جمعه خرم‌آباد و از اساتید حوزه و دانشگاه بوده و تاکنون چندین جلد کتاب در حوزه‌های مختلف فرهنگی، اقتصادی، دینی و تربیتی تألیف کرده است.

کد خبر 4545101

منبع: مهر

کلیدواژه: خرم آباد معرفی کتاب نماینده ولی فقیه در لرستان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۲۷۸۴۹۴۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

مجموعه ویدئو کتاب‌های سلامت اجتماعی منتشر شد

به گزارش گروه فرهنگ و هنر ایسکانیوز، مجموعه ویدئوکتاب‌های بندانگشتی توسط انتشارات دال و با همکاری مؤسسۀ شمیم برای کودکان سه تا هشت سال منتشر شد.

این مجموعه به موضوعاتی از قبیل مهارت گوش‌دادن، مهارت نه‌گفتن، کنترل هیجان، عزت نفس، هوش عاطفی، امیدواری، خوش‌بینی،‌ مدیریت خشم و حس ارزشمندی می‌پردازد. مجموعه «ویدئوکتاب‌های سلامت اجتماعی» مهارت‌هایی را مورد توجه قرار داده است که منجر به تربیت کودکانی با رشد همه‌جانبه شده و از آنها در افتادن به دام آسیب‌های اجتماعی محافظت می‌کند.

مخاطبان می‌توانند با اسکن کیوآرکدی که در صفحۀ شناسنامۀ کتاب آمده است، انیمیشن کتاب‌ها را نیز در تلفن همراه مشاهده کنند.

این مجموعه در ۹ جلد توسط انتشارات دال منتشر شده و در دسترس علاقمندان قرار گرفته است.

انتهای پیام/

کیانوش رضایی کد خبر: 1228148 برچسب‌ها کتابخوانی

دیگر خبرها

  • کتاب «فقه و حکمرانی قاعده لا ضرر و لاضرار» منتشر شد
  • اولین کودکستان‌های «تاک» دانشگاه آزاد مهرماه افتتاح می‌شوند
  • «نقاشی قشنگ» با حدیثی از امام رضا(ع) برای بچه‌ها
  • کتاب شعر جشنواره نفس پاک منتشر می‌شود
  • مجموعه ویدئو کتاب‌های سلامت اجتماعی منتشر شد
  • طهرانچی: تربیت نسل جوان مبتنی‌ بر توانمندی و سودمندی است
  • دکتر طهرانچی: تربیت نسل جوان مبتنی‌ بر توانمندی و سودمندی است
  • کتاب شعر «من خیالم تخت است» برای بچه‌ها منتشر شد
  • لزوم تربیت چند ساحتی دانش آموزان
  • جنجال حراج کتاب‌های کتابخانه تربیت تبریز در فضای مجازی