Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایرنا»
2024-04-20@00:24:20 GMT

مشکلات 13 واحد تولیدی گیلان بررسی شد

تاریخ انتشار: ۲۸ بهمن ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۲۷۸۴۹۷۸

مشکلات 13 واحد تولیدی گیلان بررسی شد

رشت - ایرنا - مشکلات 13 واحد تولیدی گیلان در کارگروه تسهیل و رفع موانع تولید به ریاست استاندار مورد بحث و بررسی قرار گرفت.

گزارش عصر یکشنبه روابط عمومی استانداری گیلان به ایرنا حاکیست؛ مصطفی سالاری در جلسه کارگروه تسهیل و رفع موانع تولید استان با بیان اینکه هدف این کارگروه کمک به تولید کنندگان در چارچوب قانون است، اظهار داشت: تا جایی‌که قانون اجازه دهد ما تلاش می کنیم در مسیر رفع مسائل و مشکلات پیش روی تولید کنندگان گام برداریم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


وی افزود: بعد از اعطای تسهیلات برای کمک به تولید کننده، گاهی شاهد هستیم که بانک در ابتدا اقدام به وصول مطالبات خود می کند که این امر با اهداف کارگروه مغایرت دارد.
استاندار گیلان خاطرنشان کرد: منابعی که برای رونق تولید اختصاص داده می شوند نباید انحراف پیدا کنند و در بخش های دیگر هزینه شوند.
در این جلسه از کارگروه تسهیل و رفع موانع تولید گیلان، مشکلات 13 واحد تولیدی مورد بحث و بررسی قرار گرفت و دستورهای لازم از سوی نماینده عالی دولت در استان صادر شد.
بیش از سه هزار و 100 واحد صنعتی در گیلان فعال است.
7296/2007/

منبع: ایرنا

کلیدواژه: اقتصاد كارگروه تسهيل گيلان صنعت

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۲۷۸۴۹۷۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

احیای ۶ واحد تولیدی راکد شیروان

به گزارش خبرگزاری صداوسیما خراسان شمالی؛ دولت اسماعیل زاده افزود: ۱۲ واحد تولیدی در این شهرستان در سال ۱۴۰۲ راکد اعلام شده بود که نیمی از آن احیا و به چرخه تولید برگشت.
وی گفت: مشکلات مالی از دلیل اصلی راکد بودن این واحد‌های تولیدی بود که با حمایت‌های ویژه دولت و پرداخت تسهیلات مشکلات آنها برطرف شد.
وی بیان کرد: مجوز کشتارگاه صنعتی شیروان و گاوداری هزار راسی با هدف تکمیل زنجیره گوشت قرمز اخذ شد و راه اندازی طرح‌های در حال ساخت کارپید کلسیم، فرو آلیاژ، ریسندگی کتان و سایر طرح‌ها تسریع می‌شود.
۹۰ واحد تولیدی در شهرک‌های صنعتی شهرستان شیروان با هزار و ۴۰۰ نفر اشتغالزایی در حال فعالیت است.

دیگر خبرها

  • احیای ۶ واحد تولیدی راکد شیروان
  • بررسی مشکلات کارخانه روغن نباتی گلناز با حضور مسئولین قضایی استان کرمان/گوش شنوا برای حل مشكل واحدهای توليدی
  • موانع پرداخت نشدن تسهیلات به واحدهای تولیدی شناسایی شود
  •  قاچاق کالا خنجری بر پشت تولید است/ رشد تولید بسیاری از مشکلات اقتصادی را حل می‌کند
  • بررسی موانع آغاز به کار واحدهای جدید استحصال یُد در نخستین جلسه اقتصاد مقاومتی دادگستری گلستان
  • پرواز بلند تولیدگران سمنانی از روی موانع/ رکود پشت در گذاشته شد
  • وضع برخی از قوانین، موجب سنگ اندازی در تولید می‌شود
  • حمایت از واحدهای تولیدی استان کرمان
  • مسائل کوچک نباید منجر به اختلال در چرخه تولید شرکت‌های صنعتی و تولیدی شوش شود
  • بررسی مشکلات صنایع شهرستان‌های دلیجان و محلات