Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایرنا»
2024-04-19@18:43:14 GMT

سولاری: هنوز مدعی قهرمانی هستیم

تاریخ انتشار: ۲۸ بهمن ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۲۷۸۵۰۶۶

سولاری: هنوز مدعی قهرمانی هستیم

تهران- ایرنا- «سانتیاگو سولاری» سرمربی تیم رئال مادرید در نشست خبری پس از شکست مقابل خیرونا، ضمن رد انتقادات مطرح شده علیه مارسلو، تاکید کرد که تیمش همچنان از مدعیان قهرمانی لالیگا است.

به گزارش روز یکشنبه ایرنا، سرمربی آرژانتینی کهکشانی ها در این مصاحبه دلایل شکست تیم تحت هدایتش را تحلیل کرد و اظهار داشت که سفیدپوشان به دلیل خستگی ناشی از فشار بازی های هفته اخیر متحمل شکست شده اند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


وی در پاسخ به این سوال که چه اتفاقی در زمین بازی افتاد، گفت: مصمم نبودیم و در همان نیمه نخست با وجود در اختیار داشتن فرصت، کار را تمام نکردیم و در نیمه دوم هم انرژی خود را از دست دادیم؛ سعی کردیم با ایجاد چند تغییر، نتیجه بازی را تغییر دهیم اما موفق نشدیم؛ بازیکنان خیرونا در نیمه دوم عملکرد بسیار خوبی داشتند، بسیار مصمم بودند و 2 بار هم موفق به گلزنی شدند.
سرمربی رئال مادرید درباره آسیب دیدن از جناح چپ تیمش اظهار داشت: فوتبال یک ورزش گروهی است و سرتاسر زمین باید توسط تمامی بازیکنان پوشش داده شود.
وی در خصوص غیبت لوکا مودریچ و تاثیر آن بر شکست امروز رئال تصریح کرد: فکر کردن به بازیکنی که شرایط بازی را ندارد، همیشه یک موضوع کلیشه ای است؛ ما باید روی پای خودمان بایستیم؛ رختکن ما پر از بازیکنان بزرگ است اما متاسفانه امروز اوضاع خوب پیش نرفت و تمام ماجرا همین است.
سولاری خاطرنشان کرد: حریف کار خود را به نحو احسن انجام داد؛ ما با وجود برتری در نیمه اول پاداش خوبی نگرفتیم و هدر دادن موقعیت ها در نیمه دوم به ضرر ما تمام شد و تاوان دادیم.
وی درباره اینکه آیا همچنان در کورس قهرمانی هستید یا نه، گفت: همیشه؛ باید دوباره و به سرعت به لیگ برگردیم و کارمان ادامه دهیم؛ ما در سه جبهه می جنگیم؛ با این حال هنوز بازی های زیادی پیش رویمان قرار دارد و ما برای تک تک عناوین، مبارزه می کنیم.
سرمربی رئال مادرید درباره اخراج سرخیو راموس تاکید کرد: این اتفاقات در فوتبال عادی است!
سولاری در پاسخ به سوال انتقادی مبنی بر استفاده از همان ترکیب پیشین اظهار داشت: پاسخ این پرسش غیرممکن است؛ نمی توانیم در مورد فرضیات و بازی های گذشته حرف بزنیم، بازی های قبل چه با برد و چه با باخت تمام شده است.
وی درباره اینکه آیا لیگ را از دست رفته می داندیا نه؟ نیز گفت: به هیچ وجه؛ ما در هر سه جبهه به مبارزه ادامه می دهیم؛ هفته آینده بازی دیگری پیش روی ما قرار دارد؛ رتبه در جدول هیچ اهمیتی ندارد و بازی امروز این موضوع را ثابت کرد؛ تنها کاری که باید بکنیم این است که با پیروزی در بازی های باقی مانده فاصله امتیازی را با صدر کم کنیم.
ورزشی**3991**9129

منبع: ایرنا

کلیدواژه: ورزش سانتياگو سولاري رئال مادريد قهرماني

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۲۷۸۵۰۶۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بارانی: با تمام وجود مقابل پرسپولیس قرار می‌‌گیریم

به گزارش "ورزش سه"، نفت آبادان در قعر جدول لیگ برتر قرار دارد و در فاصله هفت هفته مانده به پایان فصل خطر سقوط به صورت جدی این تیم را تهدید می‌کند. آنها این هفته در دیداری سخت باید برابر پرسپولیس قرار گیرند.

صادق بارانی هافبک باتجربه نفت آبادان با اشاره به شرایط تیمش گفت: یک بازی سخت برای ما خواهد بود اما هیچ چیز غیرممکنی وجود نخواهد داشت. ما مقابل سپاهان نیز از شانس کمی برخوردار بودیم اما خوشبختانه به بهترین شکل توانستیم از این بازی با سه امتیاز خارج شویم. پرسپولیس حریفی قابل احترام است و در کورس مدعیان قهرمانی نیز قرار دارد.

وی ادامه داد: برای ما فرصت کمی باقی مانده است. نباید فرصت ها را به سادگی از دست بدهیم و حسرت بخوریم. واقعا حق هواداران نفت آبادان این نیست و ما نیز باید با بالاترین حد توان برای پایان دادن به این شرایط بجنگیم. برای نفت آبادان، برای این هواداران و برای خودمان باید با بالاترین انگیزه و توان بجنگیم و حریف آسان برای پرسپولیس  و دیگر رقبای باقیمانده تا پایان فصل نخواهیم بود.

بارانی درباره تاثیر این تیم برای جنگ قهرمانی نیز گفت: برای ما اتفاقات دیگر هیچ اهمیتی ندارد. پیراهن نفت را بر تن داریم و شرایط به شکلی است که باید برای خودمان و این تیم بجنگیم و نتیجه بگیریم. امیدوارم شرایط به بهترین شکل در این بازی رقم بخورد و مطمئن باشید با تمام وجود تنها برای موفقیت این تیم و هوادارانش در ادامه مسیر تلاش خواهیم کرد.

دیگر خبرها

  • سهرابیان: با تمام توان برای قهرمانی میجنگیم
  • سرمربی تیم فوتبال رئال مادرید: این تنها راهی بود که می‌ توانستیم صعود کنیم
  • ادموند بزیک: پرسپولیس مدعی اصلی قهرمانی است
  • آنچلوتی: این تنها راهی بود که می‌‌توانستیم صعود کنیم
  • ستاره بایرن: اول رئال، بعد فینال تمام آلمانی!
  • دیروز مدعی اول قهرمانی امروز تلاش برای سومی!
  • وداع تلخ مدافع عنوان قهرمانی با لیگ قهرمانان؛ ضربات پنالتی بلای جان سیتیزن‌ها شد
  • انگلیسی‌ها حذف شدند/ رئال مادرید و بایرن مونیخ در نیمه‌نهایی
  • وداع تلخ مدافع عنوان قهرمانی با لیگ قهرمانان؛ صعود رئال با شکست سیتی در ضربات پنالتی
  • بارانی: با تمام وجود مقابل پرسپولیس قرار می‌‌گیریم