Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «تسنیم»
2024-04-24@05:30:40 GMT

همدان| خانه معلم تویسرکان به بخش خصوصی واگذار شود

تاریخ انتشار: ۲۸ بهمن ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۲۷۸۵۱۵۸

همدان| خانه معلم تویسرکان به بخش خصوصی واگذار شود

فرماندار تویسرکان با اشاره به اینکه بنیاد برکت یک مدرسه ۱۵ کلاسه و برخوردار از امکانات و تجهیزات نوین فنی‌وآموزشی در تویسرکان می‌سازد گفت: خانه معلم تویسرکان به بخش خصوصی واگذار شود. ۲۸ بهمن ۱۳۹۷ - ۲۰:۴۴ استانها همدان نظرات - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از تویسرکان، حبیب مومیوند شامگاه امروز در شورای آموزش‌ و پرورش تویسرکان اظهار داشت: در چند سال اخیر به همت دولت و خیران مدرسه ساز شاهد ساخت و فعالیت ده‌ها کلاس و فضای آموزشی در شهرستان تویسرکان بوده ایم که این روند تداوم پیدا می‌کند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی تصریح کرد: اکنون هیچ یک از مدارس شهرستان تویسرکان از بخاری نفتی به عنوان وسیله گرمایشی خود استفاده نمی‌کنند و شاهد ساخت نمونه مدرسه مجهز فنی در برخی روستاهای شهرستان تویسرکان هستیم.

فرماندار تویسرکان با اشاره به اینکه بر اساس اصل 44 قانون اساسی دولت باید تصدی‌گری در بخش‌های مختلف را به بخش خصوصی واگذار کند ابراز کرد: بر همین اساس، مدیریت اردوگاه باقریه و خانه معلم تویسرکان که در اختیار آموزش‌وپرورش است باید به بخش خصوصی واگذار شود.

تکلیف خانه معلم کاشان باید بعد از 20 سال مشخص شودبررسی تفحص از عملکرد سازمان خصوصی‌سازی در دستورکار نمایندگانهمدان| بیش از 2 میلیارد تومان تسهیلات به مشاغل خانگی تویسرکان اختصاص یافت

مومیوند گفت: اکنون جمهوری اسلامی ایران یکی از 10 کشور برتر دنیا در زمینه تولید علم است اما در عین حال نوجوانان و جوانان دچار شبهاتی هستند که دستگاه‌های فرهنگی مانند آموزش و پرورش باید پاسخگو و اقناع کننده آن‌ها باشند.

وی تصریح کرد: دشمنان ملت و نظام ایران در شرایط کنونی با راه‌اندازی جنگ اقتصادی به دنبال ناکارآمد جلوه دادن نظام، ایجاد فاصله بین مردم و حاکمیت و ترویج یاس و نا امیدی در میان مردم هستند و اصلی‌ترین نیاز کشور در چنین مواقعی، حفظ و تقویت وحدت و همدلی و دوری از سیاسی کاری و حاشیه سازی است.

فرماندار تویسرکان افزود: مدیران و مسوولان در سطوح مختلف باید برای اطلاع افکار عمومی، اقدامات خود را بدون کم و کاست و در عین حال بزرگنمایی، اطلاع رسانی و شفاف سازی کنند.

مدیر اداره آموزش‌وپرورش تویسرکان نیز در این نشست گفت: به همت بنیاد برکت، مدرسه 15 کلاسه و مجهز در مکان فعلی مدرسه بهشت و نور قرآن در تویسکان ساخته می‌شود.

جواد اسدبیگی اظهار داشت: مجموعه تفریحی اردوگاه باقریه با صرف اعتباری نزدیک به 260 میلیون تومان به‌زودی به بهره‌برداری می‌رسد و این اردوگاه می‌تواند به یکی از تفرجگاه‌های خوب شهرستان تویسرکان تبدیل شود.

وی گفت:طرح ساخت درمانگاه جدید فرهنگیان تویسرکان در حال حاضر از 85 تا 90 درصد پیشرفت فزیکی برخوردار است و سعی می‌کنیم تا هفته معلم سال 98 در بهار سال آینده آماده بهره‌برداری شود.

مدیر اداره آموزش‌وپرورش تویسرکان افزود: همچنین خاکبرداری طرح ساخت نخستین زمین چمن مصنوعی کاملاً استاندارد مجموعه آموزش و پرورش استان همدان در تویسرکان انجام شده و مراحل اجرایی بعدی این طرح نیز تداوم پیدا می‌کند.

انتهای پیام/ح

R41405/P/S6,75/CT11

منبع: تسنیم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۲۷۸۵۱۵۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

وزیر آموزش و پرورش خبر داد؛ ساخت ۷ هزار مدرسه در طی ۳ سال

رضامراد صحرایی وزیر آموزش و پرورش در آیین افتتاحیه مدرسه خیّرساز شاه‌حسینی فشافویه، مدرسه را مزرعه آینده برشمرد و اظهارکرد: مدرسه هر کشوری، مزرعه آینده است و نشاط امروز، نوید یک آینده پرنشاط است. مدرسه‌ها آیینه آینده هستند و اگر این بچه‌ها بانشاط، سالم، قوی، مؤمن، بااخلاق و کارآفرین بار بیایند، جامعه آینده ما سالم، قوی، ماهر، مؤمن، بااخلاق و بانشاط خواهد بود.

وزیر آموزش و پرورش به فعالیت‌های دولت سیزدهم اشاره و اذعان کرد: کار مدرسه‌سازی، یک سنت حسنه متفاوت نسبت به کارهای دیگر است. افتخار دولت سیزدهم این است که امر مدرسه‌سازی را به عنوان یک اولویت مورد توجه قرار داد. نزدیک به ۳ سال است که از دولت سیزدهم گذشته و طی این مدت حدود ۷۰۰۰ مدرسه در کشور ساخته شده و این سندی است که نشان می‌دهد دولت مردمی سیزدهم فقط به زمان حال توجه نکرده بلکه به آینده و ساختن آینده کشور نیز توجه کرده‌اند.

صحرایی با بیان اینکه وجه متمایز این اقدام بزرگ در این بین، حضور مردم در قالب مجامع خیری است، افزود: مردم عزیز، خشت‌خشت این بناها را پایه‌گذاری کردند و از ما جلو افتادند. بیش از ۵۰ درصد هزینه‌های بسیاری از مدارس سراسر کشور را خیرین پرداخت کردند و آن‌ها نشان دادند چقدر به آینده کشور اعتماد دارند. خیّر از مال و دست‌رنج خویش هدیه می‌کند و این کار، کار بسیار نیکویی در وصف خیرین است.

وی ادامه داد: در یکی از فرازهای قرآنی آمده که «لَا خَوۡفٌ عَلَیۡهِمۡ وَلَا هُمۡ یَحۡزَنُونَ» به معنی اینکه «آن‌ها خوفی ندارند و نگرانی در وجودشان نیست.» گاهی خبر داریم که خود را به مضیقه می‌اندازند تا آینده فرزندان کشور را بسازند. دست‌های این خیرین عزیز بوسیدنی است و افتخار ما این است که همکار آن‌ها در این اقدام بزرگ هستیم.

وزیر آموزش و پرورش خاطرنشان کرد: خیّری که این مدرسه را ساخته، یک خیّر نام‌آشنا و دارای خانواده اصیل به معنای خانواده اعلای یک ایرانی، متدین و وطن‌دوست است. خانواده استاد شاه‌حسینی که تا امروز ۳۹ مدرسه توسط ایشان ساخته شده در حالی که آن‌ها پرهیز می‌کنند از اینکه دیده شوند.

منبع: خبرگزاری برنا

دیگر خبرها

  • "همه ما مدیون توییم" شعار هفته معلم ۱۴۰۳
  • ساخت و افتتاح ۲۷ مدرسه طی ۶ ماه در منطقه تبادکان مشهد
  • افتتاح ۲۷ مدرسه در ۶ ماه در وسیع ترین منطقه آموزش و پرورش کشور
  • تلاش برای ارتقای رتبه علمی آموزش در خوزستان
  • واکنش آموزش و پرورش گیلان در پی انتشار یک گزارش
  • وزیر آموزش و پرورش خبر داد؛ ساخت ۷ هزار مدرسه در ۳ سال
  • وزیر آموزش و پرورش خبر داد؛ ساخت ۷ هزار مدرسه در طی ۳ سال
  • برنامه‌های هفته معلم در کردستان مدرسه‌محور می‌شود
  • تعیین تکلیف «معلم بلاگرها» برای حفظ حریم خصوصی
  • تعیین تکلیف معلم بلاگرها برای حفظ حریم خصوصی دانش‌آموزان و معلمان