Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار مهر، حجت‌الاسلام دکتر حسن روحانی عصر یکشنبه در جلسه شورای اداری و افتتاح پروژه های اقتصادی و زیربنایی استان هرمزگان، از طریق ویدئو کنفرانس دستور بهره‌برداری از ۲۰ پروژه و آغاز عملیات اجرایی ۸ طرح مهم در حوزه‌های گوناگون وزارت نیرو، جهاد کشاورزی و راه و شهرسازی را صادر کرد.

افتتاح طرح نوسازی شبکه شمالی میناب (شامل بر ۳ هزار هکتار شبکه آبیاری، بیش از ۲۲ کیلومتر خط انتقال و ۴۸ کیلومتر شبکه توزیع)، افتتاح طرح تغذیه مصنوعی شمیل آشکارا در شهرستان حاجی‌آباد به منظور تغذیه ۳ میلیون متر مکعب سفره آب زیرزمینی، افتتاح سایت پرورش میگو با ظرفیت ۸۰۰ هکتار، افتتاح طرح توسعه سامانه‌های نوین آبیاری در ۴۲۲۳ هکتار از اراضی استان، افتتاح ۶۰ هکتار گلخانه در سطح استان، افتتاح طرح اجرای عملیات آبخیزداری با ۴۷۵ سازه برای کنترل بیش از ۶۵ میلیون متر مکعب روان‌آب، شروع عملیات اجرایی احداث ۳ مجتمع گلخانه‌ای در ۱۲۰۰ هکتار در بندرعباس، شروع علمیات اجرایی توسعه سایت‌های پرورش میگو به وسعت ۶ هزار هکتار، شروع عملیات اجرایی پرورش دام سبک، شروع عملیات اجرایی طرح توسعه پرورش شتر، شروع عملیات اجرایی سایت عمل‌آوری ۵ هزار تن انواع ماهی و میگو در میناب، شروع عملیات اجرایی شرکت تعاونی زنگار مرغ بستک، شروع عملیات اجرایی توسعه سامانه‌های نوین آبیاری، افتتاح پروژه طراحی، ساخت، حمل، نصب، راه‌اندازی و تحویل ۱۲ دستگاه جرثقیل کانتینری سوپر پست پاناماکس لیبهر با ظرفیت بارگیری ۳.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

۵ میلیون تن در سال، افتتاح ۴ پروژه فرودگاهی در بندرعباس (شامل بهره‌برداری از ابرخودروی آتشنشانی مدرن، بهره‌برداری از دو دستگاه پل اتصال به هواپیما و احداث پاویون جدید)، افتتاح پروژه ساخت ۶ فروند اسکله فلزی شناور مخصوص پهلوگیری شناورهای تجسس و نجات در قشم، لاوان، اسکله حقانی، لنگه، جاسک و چارک، افتتاح پل بزرگ کاشی در بندر جاسک به طول ۱.۶ کیلومتر با ۸ دهنه، افتتاح قطعه اول راه اصلی کاشی تا کرتی و مسیر رأس میدانی به طول ۲۶ کیلومتر، افتتاح طرح انتقال تأسیسات مکانیکی و برقی به اراضی شرق و شمال شرق برای ایجاد تأسیسات پایدار برق و آب در شرق بندرعباس، افتتاح طرح تعمیرات اساسی اسکله ۲۰ و اصلاح نشیمن و قندرهای سوپرسل برای تأمین ایمنی پهلوگیری شناورها، افتتاح طرح لایروبی ورودی و کانال دسترسی بندر چند منظوره هرمز برای تسهیل مسافرت‌های دریایی،  احداث پایانه ورود و خروج کامیون شرکت آفتاب درخشان دریا با ظرفیت ۵۰۰ کامیون در روز، افتتاح مرحله دوم احداث تأسیسات زیربنایی بندر خلیج فارس، افتتاح پایانه ترانزیتی و صادراتی شرکت پارسیان پارس خاورمیانه با ظرفیت ۴۱ هزار تن در سال، افتتاح طرح جامع اطفاء حریق مجتمع بندری شهید رجایی، افتتاح فاز ۲ پایانه نفتی شرکت سی دلف قشم با ظرفیت ۳۶ هزار متر مکعب، آغاز عملیات اجرایی ۵ طرح فرودگاهی در بندرعباس و بندرلنگه و افتتاح طرح نوسازی خطوط ۲ و ۷ ریلی مجتمع بندری شهید رجایی به طول ۳.۶ کیلومتر از جمله طرح‌ها و پروژه‌های زیربنایی و اقتصادی بود که با دستور رئیس جمهور و به صورت ویدئوکنفرانس در سطح استان هرمزگان افتتاح و یا عملیات اجرایی آنها آغاز شد.

کد خبر 4545131

منبع: مهر

کلیدواژه: استانداری هرمزگان حسن روحانی رئیس جمهور اسلامی ایران

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۲۷۸۵۱۹۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

◄ فقط چند قدم تا افتتاح فاز نخست محور قزوین الموت تنکابن

تین نیوز

وضعیت فاز نخست محور قزوین الموت تنکابن تعیین تکلیف شد.

به گزارش تین نیوز، وزیر راه و شهرسازی در جریان سفر به استان قزوین و بازدید از روند احداث محور قزوین الموت تنکابن وعده داد فاز نخست این محور شامل ۶۲ کیلومتر تا سه ماه ابتدایی سال ۱۴۰۳ تکمیل می شود.

مهرداد بذرپاش بهمن ماه سال 1402 در مورد  محور قزوین الموت تنکابن با اشاره به پیشرفت فیزیکی این آزادراه و اهمیت آن در توسعه مسیرهای ارتباطی کشور بر تکمیل آن تا ۳ ماه ابتدایی سال ۱۴۰۳ تاکید کرد و گفت: پیمانکار این مسیر با تامین اعتبار و تسریع در روند کارها باید هرچه سریع تر زمینه افتتاح این مسیر را فراهم کند.

وزیر راه و شهرسازی یادآور شد: محور قزوین الموت تنکابن به طول ۱۶۴ کیلومتر است که ۹۰ کیلومتر آن در حوزه استحفاظی استان قزوین قرار دارد که این بخش در حال حاضر دارای بیش از ۹۰ درصد پیشرفت فیزیکی است و مراحل افتتاح فاز نخست آن به طول ۶۲ کیلومتر در دستور کار جدی مدیریت استان قرار دارد.

وی افزود: محور قزوین الموت تنکابن، دارای ۱۸ کیلومتر تونل است.

قابل ذکر است مهدی اعلایی استاندار قزوین نیز سال گذشته، با اشاره به اقدامات ترانزیتی و جاده ای میان استان های شمالی کشور، قزوین و تهران گفت: خوشبختانه در روزهای اخیر اتفاقات خوبی در توسعه جاده ها در استان های البرز، تهران، قروین با شمال کشور افتاده و افتتاح محور تهران شمال نقطه عطف این اقدامات بوده است.

وی با تاکید بر لزوم توجه به ظرفیت های ترانزیتی میان سه استان گیلان، مازندران و قزوین، افزود: در حوزه ارتباط جاده ای میان استان های گیلان و مازندران اتفاقات خوبی رخ داده است که سرآمد آن ایجاد خط ریلی و راه آهن قزوین رشت است.

استاندار قزوین، دو محور الموت تنکابن و کلاچایو  رحیم آباد را محورهای اصلی در افزایش مراودات میان سه استان گیلان، مازندران و قزوین دانست و بیان کرد: تمام تلاشها برای توسعه امکانات در راستای تکمیل این جاده انجام شده و حضور استانداران این سه استان نماد وحدت، همدلی و هماهنگی توسعه کشور در حوزه های مختلف است.

اعلایی، با اشاره به مشکلات زیست محیطی موجود بر سر راه تکمیل  جاده تصریح کرد: در کنار تکمیل این جاده مهم، به مسئله زیست محیطی و منابع طبیعی هم توجه جدی می شود تا مردم در این خصوص با مشکلی مواجه نشد.

آخرین اخبار حمل و نقل را در پربیننده ترین شبکه خبری این حوزه بخوانید

دیگر خبرها

  • پیشرفت فیزیکی عملیات اجرایی پل بسیج مطابق برنامه زمانبندی است
  • ◄ فقط چند قدم تا افتتاح فاز نخست محور قزوین الموت تنکابن
  • چه پروژه‌ هایی در سال ۱۴۰۲ برای تهرانی ها افتتاح شد؟
  • شروع برداشت نخستین گندم کشور در هرمزگان
  • بانک‌ها در توسعه امور زیربنایی جامعه مشارکت کنند
  • آغاز عملیات اجرایی پتروپالایشگاه شهید سلیمانی و راه‌اندازی ۲ پروژه پالایشی در ۱۴۰۳/ افزایش ۷ درصدی تولید بنزین در سالی که گذشت
  • پروژه پتروشیمی نهاوند منتظر تأیید کمیسیون امور زیربنایی است
  • سردار تنگسیری: تامین آب پایدار قشم در اولویت قرارگاه محرومیت‌زدایی نیروی دریایی سپاه است
  • تلاش ها برای تامین آب پایدار جزیره قشم ادامه یابد
  • تنگسیری: تامین آب پایدار قشم در اولویت قرارگاه محرومیت‌زدایی نیروی دریایی سپاه است