Web Analytics Made Easy - Statcounter

در این نشست 28 طرح با دستور رئیس جمهور از طریق ویدئو کنفرانس به بهره برداری رسید. به گزارش پایگاه اطلاع رسانی شبکه خبر، در این نشست طرح های سفر گذشته رئیس جمهور بررسی می شود و همچنین طرح های مهم عمرانی و اقتصادی از طریق ویدئو کنفرانس به بهره برداری می رسد.   استاندار هرمزگان گفت: این طرح ها در حوزه های جهاد کشاورزی، نیرو و راه و شهرسازی است که 22 طرح راه و شهرسازی با هزینه هزار و ۷۹۵ میلیارد تومان، چهار طرح جهاد کشاورزی با هزینه ۳۰۴ میلیارد تومان، و دو طرح وزارت نیرو با هزینه ۱۱۸ میلیارد تومان است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 طرح آبیاری نوین، 60 هکتار گلخانه، طرح های آبخیزداری، سایت پرورش میگو و ماهی در میناب، پایانه نفتی در قشم، از مهم ترین طرح‌هایی است که در این بخش‌ها به بهره برداری رسید.  خامسیان معاون وزیر نیرو گفت: 20 هزار متر مکعب آب آشامیدنی بندرعباس از آبشیرین کن تامین شده و تا سال آینده 20 هزار دیگر نیز تامین می شود.  استاندار هرمزگان گفت: برخی از طرح ها به دلیل اینکه وزرای نتوانستند بخاطر شرکت در جلسه هیات دولت به هرمزگان سفر کنند به زمان دیگری موکول شد.  استاندار هرمزگان: در سفر دور دوم 41 طرح با هزار و 269 میلیارد تومان تصویب شد و همه اجرایی شده است.  فریدون همتی افزود: مساله فاضلاب بندرعباس به بخش خصوصی واگذار کرده ایم که پیشرفت این طرح قابل قبول است و تا پایان سال 98 به اتمام می رسد.   وی به بحث بهداشت و درمان اشاره کرد واز آغاز کار یا پیشرفت مناسب 1800 تخت بیمارستانی در قالب بیمارستانهای 531 تخت خوابی بندرعباس، بیمارستان 270 تختخوابی دیگری در این شهر، بیمارستان 168 تختخوابی کودکان وبیمارستان 130 تخت خوابی زنان و زایمان وبیمارستان  160 تختخوابی میناب و دیگر مراکز بهداشتی گفت.  وی گفت: خط انتقال آب به بشاگرد در استان در حال اجراست و تا پایان سال ۹۸ به بهره برداری می‌رسد. فریدون همتی افزود: خط انتقال آب سد سرنی به میناب نیز سال آینده به بهره برداری می‌رسد و اکنون تصفیه خانه‌ی آن با ظرفیت ۶۲ میلیون متر مکعب در میناب در حال ساخت است. در حوزه برق نیز دو نیروگاه ۵۰۰ مگاواتی قشم و ۳۰۰ مگاواتی بندرعباس  سال آینده وارد مدار می‌شود.در بخش کشاورزی نیز توسعه زیرساخت و مزارع پرورش میگو در سطح ۸ هزار هکتار به متقاضیان واگذار شده است.  محمد آشوری: هرمزگان با وجود همه پیشرفت‌ها دچار عدم تعادل در توسعه است رئیس مجمع نمایندگان استان در مجلس شورای اسلامی افزود: امیدواریم محدودیت‌های بودجه‌ای با سفر‌های مسولان در استان جبران شود. وی گفت: یکی از مشکلات اساسی در استان موضوع اشتغال است که نیازمند است تسهیلات پرداختی در این زمینه افزایش و منابع جدیدی در این زمینه اختصاص یابد. نماینده مردم بندرعباس در مجلس شورای اسلامی گفت: اختصاص ۵۰ درصد سهمیه اشتغال در بنگاه‌های اقتصادی عمومی ودولتی به نیرو‌های ماندگار وبومی استمرار بخش اشتغال در استان است. آشوری افزود: هرمزگان با وجود پتانسیل‌های فروان در حمل و نقل نیازمند توسعه در زیرساخت‌های راه است و این موضوع باعث پیشران توسعه مناطق هرمزگان است و در این زمینه باید از درامد‌های منطقه‌ای استان استفاده کرد.  وی از رئیس جمهور برای از دستور کار خارج کردن موضوع جدایی قسمتی از هرمزگان تشکر کرد.  محمد آشوری افزود: از رئیس جمهور ، وزیر کشور و دبیر شورای امنیت ملی بخاطر لغو الحاق بخشی از گاوبندی به فارس تشکر می‌کنیم واین موضوع باعث آرامش در مردم استان شده است.  وی گفت: از همه بخاطر دستاورد بزرگی که در شکل دادن خودکفایی بنزین زحمت کشیدند تشکر می کنم. وی گفت: برخی از تصمیمات به نوع القای تبعیض می کند.  بحث تردد خودروهای منطقه آزاد در کل استان در برخی استانها اجرایی شد اما مردم هرمزگان که از مدت ها دارای دو مرکز آزاد قشم و کیش هستند تاکنون از این امکان بی بهره هستند. تکمیل می شود...

منبع: شبکه خبر

کلیدواژه: نشست شورای اداری

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irinn.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «شبکه خبر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۲۷۸۵۲۶۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

یکی از بزرگترین خیابان‌ های پایتخت پاکستان به نام «ایران» مزین شد

 رئیس جمهور اسلامی ایران و نخست وزیر پاکستان پس از دیدار و رایزنی‌های خود، از یادمان نامگذاری یکی از بزرگترین و اصلی‌ترین خیابان‌های شهر اسلام‌آباد به نام «ایران» رونمایی کردند.

به گزارش ایرنا، سید ابراهیم رئیسی و شهباز شریف عصردوشنبه در ادامه برنامه‌های سفر رسمی رئیس جمهور کشورمان به پاکستان، پس از دیدار دوجانبه، برگزاری نشست مشترک هیات‌های عالی‌رتبه، حضور در مراسم امضای اسناد و تشریح دستاوردها و نتایج رایزنی‌های سران و مقامات دو کشور در نشست مطبوعاتی، از لوح یادبود نامگذاری یکی از خیابان‌های اصلی و بزرگ شهر اسلام‌آباد که از مقابل پارلمان پاکستان آغاز می‌شود، رونمایی کردند.

 سید ابراهیم رئیسی به دعوت رسمی همتای پاکستانی خود و در صدر هیاتی عالی‌رتبه از مقامات اقتصادی و سیاسی، امروز دوشنبه وارد اسلام‌آباد شد.

رئیس‌جمهور پس از استقبال رسمی از سوی نخست وزیر پاکستان در نشست مشترک هیات‌های عالی‌رتبه دو کشور شرکت کرد.

رئیسی در این سفر همچنین با «آصف‌علی زرداری» همتای پاکستانی خود ملاقات می‌کند و علاوه بر آن با سفر به برخی شهرهای دیگر این کشور با علما، نخبگان، تجار و فعالان اقتصادی نیز دیدار و گفت‌گو خواهد داشت.

کانال عصر ایران در تلگرام

دیگر خبرها

  • نشست شورای اداری چرام با دستورکار یادواره شهدای این شهرستان
  • عکس/ نشست صمیمی رئیس جمهور با نخبگان پاکستانی
  • عکس/ سفر رئیس جمهور به پاکستان
  • نامگذاری یکی از خیابان‌های اسلام‌آباد به نام «ایران»
  • یکی از بزرگترین خیابان‌ های پایتخت پاکستان به نام «ایران» مزین شد
  • تمرکز جدی بر اجرای طرح مولدسازی و مصوبات سفر رئیس جمهور
  • تمرکز جدی بر اجرای طرح مولدسازی اموال مازاد دولت و مصوبات سفر رئیس جمهور
  • بررسی اولویت‌های امسال هرمزگان در نشست شورای برنامه ریزی
  • برگزاری نخستین شورای اداری ۱۴۰۳ خرمشهر
  • بررسی بهره برداری از ظرفیت‌های مردمی در کاهش آسیب‌های اجتماعی