Web Analytics Made Easy - Statcounter

برخی شرکت‌ها و کارشناسان سایبری مدعی شدند که هکرهای منتسب به چین سال‌های گذشته به شبکه‌های رایانه‌ای سه شرکت بزرگ فناوری نظامی صهیونیست‌ها حمله کردند.

به گزارش مشرق، برخی شرکت‌ها و کارشناسان سایبری مدعی شدند که هکرهای چینی موفق شده بودند در سال‌های گذشته اطلاعات تکنیکی سامانه گنبد آهنین صهیونیست‌ها را سرقت کنند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

به نوشته هفته نامه «نشنال این ترست» «برایان کربس» کارشناس امنیت سایبری به نقل از شرکت «سایبر اینجینیرینگ» مستقر در «مریلند» آمریکا گزارش کرده است خلال ۱۰ اکتبر ۲۰۱۱ تا ۱۳ اوت ۲۰۱۲، هکرهای منتسب به چین به شبکه‌های سه شرکت بزرگ فناوری، جنگی صهیونیست‌ها از جمله «رافائل» و «الیسرا» حمله کردند.

بیشتر بخوانید:

فرماندهان آمریکایی بیمناک از هکرهای چینی سرقت اطلاعات نیروی دریایی آمریکا توسط هکرهای چینی

کربس در این گزارش نوشته است که هکرهای منتسب به چین با رخنه به زیرساخت‌های ارتباطی سری صهیونیست‌ها، به حجم وسیعی از اطلاعات این سه شرکت دست یافته‌اند.

بر این اساس، اکثر این اطلاعات مربوط به موشک‌های «پیکان -۳»، پهپادها، راکت‌های بالستیک و اسناد فنی در حوزه‌های دفاع موشکی بوده است.

«ماندیانت» دیگر شرکت امنیت سایبری مستقر در «ویریجینای» آمریکا نیز معتقد است که این حمله توسط گروهی از هکرها با پشتیبانی ارتش چین صورت گرفته است. شرکت ماندیانت نام این گروه را واحد دوم دفتر نیروی انسانی ارتش چین، که معمولاً توسط یگان نظامی خود به عنوان «یگان ۶۱۳۹۸» شناخته می‌شود، خطاب کرد. این گروه به سرقت اسرار آمریکایی‌ها نیز متهم است به طوری که وزارت دادگستری آمریکا در ماه مه (اردیبهشت) گذشته چهار نفر از اعضای آن‌را به همین جرم متهم کرد.

سامانه موشکی گنبد آهنین مجهز به موشک‌های پیکان کار مشترک آمریکا و (رژیم) اسرائیل است و پیمانکاران دفاعی آمریکا بسیاری از این اسناد ربوده شده را نوشته بودند. این سامانه برای رهگیری موشک‌ها و کاتیوشا آماده شده است و سرنگون ساختن موشک‌های کروز و جنگنده‌های رادار گریز آمریکا از اولویت‌های مهمتر چین به حساب می‌آید.

بر اساس این گزارش، با توجه به این‌که تل آویو هکرها، ضد هکرها و صنایع امنیت سایبری زیادی دارد که این مهارت را نزد ارتش اسرائیل فرا گرفتند، پس اگر چینی‌ها به رایانه‌های فوق سری اسرائیلی‌ها رخنه کرده باشند، قادر خواهند بود به اسرار آمریکایی‌ها و هرکس دیگر نیز رخنه کنند.

منبع: فارس

منبع: مشرق

کلیدواژه: بودجه 98 تحولات ونزوئلا گام دوم انقلاب آمریکا چین رژیم صهیونیستی گنبد آهنین هکرها

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mashreghnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مشرق» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۲۷۸۵۳۸۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

گنبد آهنین رژیم غاصب با قدرت رسانه فرو ریخت

به گزارش خبرنگار مهر، «انسیه خزعلی» معاون رئیس‌جمهور در امور زنان و خانواده در همایش «غزه زنده است» اظهار کرد: مردم غزه با ایستادگی خود در برابر ظلم و زیاده‌خواهی‌ها درس بزرگی را به تاریخ دادند؛ زنان و کودکانی که در شش ماه گذشته بدترین و سخت‌ترین شکنجه‌ها را متحمل شدند.

وی ادامه داد: ۷۰ درصد قربانیان جنگ شش ماهه در غزه را زنان و کودکان غزه تشکیل می‌دهند. ۶۰ هزار زن باردار در غزه در شرایط سخت و طاقت‌فرسا زندگی می‌کنند. ۷۰ درصد مفقودان را نیز زنان و کودکان تشکیل می‌دهند که متأسفانه مجامع بین المللی سکوت کرده‌اند.

وی با طرح این سوال که آیا امروز روز سخن گفتن، گفت‌وگو و منطق با دشمن است، گفت: در روایت‌های صحیح، فصیح و رساست که می‌توان پیام مظلومیت را چنان به جهان مخابره کرد که در مرکز استکبار (آمریکا) دانشجویان بایستند و فریاد «فلسطین باید آزاد شود»، سر دهند.

خزعلی با بیان اینکه تمام گنبدهای آهنین رژیم غاصب، با قدرت نه تنها موشک بلکه رسانه از بین رفت گفت: دشمن خانه‌هایی که از رسانه و دروغ ساخته بودند، توسط همان رسانه‌ها فروریخت؛ فضای روایت‌گری همراه با قدرت علم و شکاف همه آنچه که برای خود بافته بودند، نشان داد که هیمنه آن‌ها دروغین است و فروریخته است.

کد خبر 6086673 نفیسه عبدالهی

دیگر خبرها

  • انگلیس درصدد راه اندازی گنبد آهنین
  • انگلیس درصدد راه‌اندازی گنبد آهنین
  • گزارش کانال 11 اسرائیل از ارسال اطلاعات گنبدهای آهنین به ایران!
  • گزارش کانال 11 اسرائیل از دستگیری جاسوس نظامی در اسرائیل؛ ارسال اطلاعات گنبدهای آهنین به ایران!
  • دستگیری جاسوس نظامی در اسرائیل؛ ارسال اطلاعات گنبدهای آهنین به ایران!
  • سناریوی زندانی شدن ترامپ روی میز سرویس مخفی آمریکا
  • سناریو زندانی شدن ترامپ روی میز سرویس مخفی آمریکا
  • خزعلی: گنبد آهنین رژیم غاصب با قدرت رسانه فرو ریخت
  • افسانه‌ شکست‌ناپذیری گنبد آهنین صهیونیست‌ها در هم شکست
  • گنبد آهنین رژیم غاصب با قدرت رسانه فرو ریخت