Web Analytics Made Easy - Statcounter

باکو - ایرنا- ذاکر حسن اف وزیر دفاع جمهوری آذربایجان، در جریان سفر به امارات متحده عربی ، امروز یکشنبه در مراسم افتتاح نمایشگاه بین‌المللی دفاعی ابوظبی IDEX- 2019 حضور یافت.

به گزارش ایرنا ، به نقل از سایت وزارت دفاع جمهوری آذربایجان ، حسن اف به همراه همتای اماراتی خود از این نمایشگاه بین المللی بازدید و با تجهیزات نظامی مدرن آن آشنا شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


وزیر دفاع جمهوری آذربایجان در این سفر همچنین با محمد احمد الباواردی الفلاسی وزیر صنایع دفاعی امارات متحده عربی مذاکره کرد.
وزیر دفاع جمهوری آذربایجان در این نمایشگاه ، از سلاح ها، تجهیزات و وسایل نظامی که توسط شرکت های ماشین آلات و صنایع ترکیه به نمایش گذاشته شده بود ، دیدن کرد.
حسن اف در گفت وگو با مسئولان شرکت های ترک، با اشاره به اهمیت توسعه همکاری بین دو کشور در حوزه نظامی-فنی، اظهار داشت که پروژه های مشترک باکو و آنکارا به تقویت ارتش دو کشور کمک می کند.
نمایندگان صنایع دفاعی روسیه نیز محصولات خود را در نمایشگاه بین المللی دفاعی ابوظبی به نمایش گذشته اند.
خاورم ** 337**1579

منبع: ایرنا

کلیدواژه: سياسي سفر به امارات

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۲۷۸۵۴۰۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

افتتاح نمایشگاه صنایع‌دستی در تكاب

به گزارش خبرگزاری صداوسیمای استان آذربایجان غربی،  محمدرضا طنابی با اعلام این مطلب اظهار کرد: این نمایشگاه به‌مدت هشت روز از پنج تا ۱۲ فروردین ۱۴۰۳ در محل دایر نمایشگاه صنایع‌دستی دایر شده است.

 معاون صنایع‌دستی اداره‌کل میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی آذربایجان غربی افزود: علاقه‌مندان می‌توانند هر روز از ساعت ۱۰ تا ۲۲ از نمایشگاه بازدید داشته باشند.

 او گفت: در این نمایشگاه آثار هنرمندان صنایع‌دستی در رشته‌های گلیم‌بافی، معرق و منبت چوب، سفال‌گری، جواهرآلات، رودوزی‌های سنتی، بافتنی‌های سنتی، میناکاری و ... در معرض نمایش گذاشته شده است.

دیگر خبرها

  • وزیر دفاع: امسال هم تولید تجهیزات و تسلیحات جدید را با قدرت ادامه می‌دهیم
  • حضور بیش از ۲۵۰ شرکت خارجی در بیست‌وهشتمین نمایشگاه صنعت نفت
  • اعتراف بزرگ انگلیس در جنگ با روسیه
  • ژنرال انگلیسی: در جنگ با روسیه بیشتر از ۲ ماه دوام نمی آوریم
  • لندن: باختن جنگ از پوتین غیرقابل‌تصور است
  • تکذیب همکاری نظامی با اسرائیل ازسوی وزارت دفاع ترکیه
  • ترکیه: هیچ همکاری نظامی با اسرائیل نداریم
  • برپایی نمایشگاه صنایع‌دستی در تكاب
  • افتتاح نمایشگاه صنایع‌دستی در تكاب
  • مقام نظامی انگلیسی: ما فقط برای ۱۰ روز مهمات داریم