Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایسنا»
2024-04-23@11:59:22 GMT

امام جمعه بندرعباس:باید به فکر سفره مردم باشیم

تاریخ انتشار: ۲۸ بهمن ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۲۷۸۵۵۰۵

نماینده ولی فقیه در هرمزگان گفت: مشکلات امروز مردم عمده اش که در حال تبدیل به یک نارضایتی می‌شود، مشکل سفره شأن است.

به گزارش ایسنا، آیت‌الله غلامعلی نعیم آبادی در شورای اداری استان هرمزگان با حضور رئیس جمهور، با بیان اینکه حضور رئیس جمهور در هرمزگان و تلاش‌های استاندار هرمزگان در این مدت قابل تقدیر است، تصریح کرد: مشکلات امروز مردم عمده‌اش که در حال تبدیل به یک نارضایتی می‌شود، مشکل سفره شأن است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی با بیان اینکه امروز گوشت قرمز با قیمت بالای صد هزار تومان را باید در خواب دید نه در عالم بیداری، اضافه کرد: باید رئیس جمهور و دولت به این موضوع فکر کند.

امام جمعه بندرعباس با اشاره به اینکه پروژه‌ها به دو قسمت تقسیم می‌شود، خاطرنشان کرد: علاوه بر زیرساخت‌ها باید به فکر سفره مردم باشیم و باید ببینیم اولویت کدام است و انجام شود.

وی با بیان اینکه مردم به انقلاب اسلامی و مقام معظم رهبری شأن عشق می‌ورزند، اضافه کرد: باید به مشکلات کشاورزان رسیدگی شود و امروز به روزی رسیده‌ایم که بانک‌ها سبب افزایش مشکلات آنها شده‌اند.

آیت‌الله نعیم آبادی با اشاره به اینکه اگر تندروی و زیاده گویی کردم همگان مرا ببخشند، اضافه کرد: اما تعارفات برای مردم نان نمی‌شود و باید مشکلات مردم حل شود و امروز دیگر مردم نان ندارند.

انتهای پیام

منبع: ایسنا

کلیدواژه: بندرعباس

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۲۷۸۵۵۰۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

شعار سال، یک دستور عملیاتی است

امام جمعه زنجان گفت: شعار سال یک دستور عملیاتی است و همه باید در تحقق آن کوشا باشند.

به گزارش خبرگزاری ایمنا در زنجان، حجت‌الاسلام علی خاتمی، امروز_ سه‌شنبه چهارم اردیبهشت- مسئولان باید در خصوص تحقق مشارکت مردم در تولید، طرح بدهند.

وی با اشاره به قانون جوانی جمعیت گفت: تبیین و اهمیت این موضوع به صورت مکرر بیان شده و نیاز است تا نتیجه اقدامات و فراهم کردن زمینه‌ها پیگیری شود.

امام جمعه زنجان با تاکید بر لزوم تشویق جوانان به فرزندآوری اظهار کرد: اصل تشویق، رفع نگرانی‌هایی است که جوانان مطرح می‌کنند، از طرفی نگران معیشت بودن شک کردن به وعده خدا برای روزی‌رسانی به بندگان است.

وی با بیان اینکه باید دید در استان در حوزه کاری، فامیل و خانواده، شهر، محله خود چه قدم‌هایی را می‌توان برداشت، خاطرنشان کرد: گاهاً نگرانی‌هایی توسط برخی از جوانان برای فرزندآوری وجود دارد و وظیفه ما این است نگرانی جوانان را با مباحث قرآنی، اجتماعی، ملی و فرهنگی پاسخ دهیم.

خاتمی با تاکید بر تشویق جوانان برای فرزندآوری اضافه کرد: درست است برخی نگرانی‌ها و دغدغه‌ها وجود دارد اما نگران معیشت بودن به وعده خداوند شک کردن است.

وی با اشاره به عملیات وعده صادق و موفقیت آن گفت: در این خصوص دوست و دشمن به اقتدار ایران اعتراف کردند، از این رو نباید بگذاریم این موضوع فراموش شود.

امام جمعه زنجان گفت: عملیات وعده صادق که پاسخ مشروع ایران بود، حس غرور ملی را تقویت و دل مردم را شاد کرد.

کد خبر 747156

دیگر خبرها

  • کشتار غیر مجاز دام در روستا‌های گردشگری اردبیل معضل جدی
  • شعار سال، یک دستور عملیاتی است
  • شعار سال یک دستور عملیاتی است
  • هیات‌های ورزشی به حوزه فرهنگ ورود کنند
  • وعده ایران برای نابودی ظلم جهانی قطعی است
  • امام جمعه رشت: بسیاری از مردمان دنیا امروز دلداده سپاه هستند
  • بسیاری از مردمان دنیا امروز دلداده سپاه هستند
  • امام جمعه رشت : بسیاری از مردمان دنیا امروز دلداده سپاه هستند
  • دشمن، دل‌بسته‌ جنگ فرهنگی و ادراکی است
  • دشمن، دل‌بسته‌ی جنگ فرهنگی و ادراکی است