Web Analytics Made Easy - Statcounter

هم اکنون با ابلاغ دستور رئیس جمهور از طریق ارتباط ویدئو کنفرانس و با حضور وزیر راه و شهرسازی و مدیرعامل بنادر و دریانوردی به صورت همزمان ۲۲ پروژه دریایی و بندری در هرمزگان به بهره‌برداری رسید. به گزارش گروه اقتصادی خبرگزاری دانشجو، هم اکنون با ابلاغ دستور رئیس جمهور از طریق ارتباط ویدئو کنفرانس و با حضور وزیر راه و شهرسازی و مدیرعامل بنادر و دریانوردی در پیشرفته‌ترین پایانه کانتینری ایران در بندر شهید رجایی، بهره‌برداری همزمان از ۲۲ پروژه دریایی و بندری هرمزگان آغاز شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!



این پروژه‌ها به ارزش یک‌هزار و ۶۰۰ میلیارد تومان از جمله ۱۲ دستگاه گنتری کرین پیشرفته برای تخلیه و بارگیری کانتینر از کشتی‌های اقیانوس‌پیمای نسل هفتم با اعتبار ۱۰۴ میلیون یورو از محل منابع داخلی سازمان بنادر و دریانوردی به بهره‌برداری رسید.

محمد اسلامی وزیر راه و شهرسازی در این آئین گفت: با افتتاح و بهره برداری از این تعداد پروژه در بندر شهید رجایی، ظرفیت تخلیه و بارگیری کانتینری از ۳/۲ میلیون تن به ۵/۵ میلیون تن افزایش یافته است.

وی افزود: اغلب تجهیزات نصب شده، ساخت داخل بوده و با سرمایه‌گذاری ۴۴۷ میلیارد تومان معادل ۱۰۴ میلون یورو، ظرفیت اشتغال برای یکهزار و ۲۰۰ نفر فراهم شده است.

وزیر راه و شهرسازی تصریح کرد: از یک‌هزار کیلومتر راه روستایی مقرر برای بهسازی و نوسازی در این سفر، ۳۶۷ کیلومتر به سرانجام رسید و تا پایان دولت تحول چشم‌گیری در حوزه راه‌های روستایی خواهیم داشت.

اسلامی گفت: کریدور غرب به شرق از پارسیان به بندرعباس و از بندرعباس بچابهار پیشرفت خوبی داشته است و در این سفر ۲۶ کیلومتر در محور غربی به بهره‌برداری می‌رسد.

گفتنی است، توسعه فرودگاه بندرعباس به لحاظ کیفی و کمی در بخش ناوبری و پارکینک دیگر طرح قابل افتتاح بود که به بهره‌برداری رسید.

منبع: خبرگزاری دانشجو

کلیدواژه: روحانی اقیانوس پیما وزیر راه و شهرسازی هرمزگان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت snn.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری دانشجو» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۲۷۸۵۶۳۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بهره برداری از ۱۴ پروژه اجرای طرح هادی در رودسر

به گزارش خبرنگار مهر، رضا شعبانی زاده عصر پنجشنبه در آئین افتتاح نمادین پل روستای پایین محله قاسم آباد بخش چابکسر اظهار کرد: به مناسبت دهه بنیاد مسکن ۱۴ پروژه بنیاد مسکن در قالب اجرای طرح هادی در روستاهای شهرستان رودسر با اعتبار ۱۳ میلیارد و ۶۰۰ میلیون تومان به بهره برداری می‌رسد.

رضا شعبانی زاده این پروژه‌ها را شامل اجرای دیوار حائل سنگی به مساحت ۶۱۹ مترمکعب با اعتبار ۴ میلیارد و ۲۰۰ میلیون تومان، اجرای پروژه آسفالت معابر ۷ میلیارد تومان، اجرای سنگ فرش معابر با مساحت دو هزار متر مکعب به مبلغ ۲ میلیارد و ۴۰۰ میلیون تومان ذکر کرد که به صورت نمادین در پایین محله قاسم آباد اجرای پل و دیوار حائل سنگی با اعتبار ۲ میلیارد و۳۰۰ میلیون تومان به بهره برداری رسید.

وی با بیان اینکه از ۲۱ فروردین تا ۳۱ فروردین دهه حساب ۱۰۰ امام (ره) است، افزود: هدف از افتتاح حساب ۱۰۰ توسط امام راحل، تأمین مسکن محرومین و استفاده از ظرفیت و مشارکت مردم در این امر پسندیده بوده است.

کد خبر 6082002

دیگر خبرها

  • بهره‌برداری پروژه‌های عمرانی گلستان با اعتبار ۱۶ هزار میلیارد تومان
  • بررسی پروژه‌های اجرایی بهره برداری و توسعه آب شرب شهرستان میاندوآب
  • بهره برداری از ۱۴ پروژه اجرای طرح هادی در رودسر
  • بهره‌برداری از پست ۶۳ کیلو ولت تاریخانه دامغان
  • بهره برداری از پروژه‌های عمرانی و آغاز عملیات فیبر نوری شهرستان میامی
  • افتتاح ۲۷ پروژه در منطقه ۲ همزمان با یکصد و هفدهمین پویش امید و افتخار
  • بهره برداری و آغاز ساخت ۴ مدرسه در میناب
  • مراسم رژه گرامی داشت سالروز ارتش در بندرعباس
  • بازدید مشاور وزیر راه و شهرسازی از پروژه ریلی رشت کاسپین
  • آغاز مراسم رژه گرامی داشت سالروز ارتش در بندرعباس