Web Analytics Made Easy - Statcounter

یکی از رهبران جنبش مقاومت اسلامی (حماس) گفت که عادی‌سازی روابط با رژیم اشغالگر قدس به مثابه مشروعیت بخشیدن به این رژیم و تجاوزات مستمر آن علیه ملت فلسطین است.

به گزارش ایسنا، شیخ حسن یوسف، از رهبران جنبش مقاومت اسلامی حماس افزود که عادی‌سازی روابط یک جرم و به مثابه تضییع حقوق ملت فلسطین است؛ ملتی که خط مقدم دفاع از آرمان فلسطین به شمار می‌رود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

چنین اقداماتی به امت ما و فلسطینیان لطمه‌های سنگین وارد می‌کند.

وی تاکید کرد که ملت‌ها و دولت‌های عربی حق عادی‌سازی روابط با رژیم اشغالگر قدس را ندارند. چنین اقدامی تجاوز و تعدی آشکار به حقوق امت و اصول و آرمان‌های آنان است.

وی خاطرنشان کرد: ما فلسطینیان نباید از تشکیلات خودگردان فلسطین بگذریم زیرا این تشکیلات از رهگذر امضای توافقنامه‌های اسلو و کمپ دیوید باب عادی‌سازی روابط با دشمن صهیونیستی را گشود و رژیم‌های عربی را به تلاش در این زمینه تشویق کرد.

عضو مجلس قانونگذاری فلسطین تصریح کرد: ما فلسطینیان از آن دسته از ملت‌ها و دولت‌های عربی و اسلامی مخالف عادی‌سازی روابط تقدیر و تشکر می‌کنیم.

یوسف از ملت‌های عربی و اسلامی خواست ضمن مخالفت با عادی‌سازی روابط، از تمامی ابزارهای در اختیار خود در راستای هشدار دادن نسبت به عواقب این اقدام استفاده کنند.

انتهای پیام

منبع: ایسنا

کلیدواژه: حماس

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۲۷۸۵۶۶۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

لفاظی جدید نتانیاهو علیه مقاومت فلسطین

به گزارش گروه سیاست خبرگزاری علم و فناوری آنا، بنیامین نتانیاهو، نخست‌وزیر رژیم صهیونیستی در جدیدترین لفاظی خود علیه حماس اظهارکرد: همچنان ۱۳۳ نفر از شهروندان ما در جهنم حماس اسیر هستند و ما متعهد هستیم زنده یا مرده آنها را بازگردانیم!

وی افزود: حماس تمام پیشنهادهای ما برای آزادی ربوده شدگانمان را رد کرده و این مطلبی است که وزیر خارجه آمریکا گفته است.

نخست وزیر رژیم صهیونیستی گفت: به زودی ضربات قوی به حماس وارد خواهیم کرد و فشارهای سیاسی و نظامی را بر آن برای آزادی ربوده شدگانمان افزایش خواهیم داد!

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • مهمترین دستاورد طوفان الاقصی توقف عادی سازی روابط کشور‌ها با اسرائیل است
  • ارسال پیام بازدارندگی در وعده صادق/ طوفان الاقصی ارکان رژیم صهیونیستی را به چالش کشید
  • توقف عادی سازی روابط کشور‌ها با اسرائیل، مهمترین دستاورد طوفان الاقصی
  • شهادت ۳۰ کودک بر اثر گرسنگی در غزه
  • شهیدی که مغز متفکر مقاومت فلسطین بود
  • ترکیه و بازتعریف نقش در موضوع فلسطین
  • واکنش حماس به عملیات ضد صهیونیستی در قدس اشغالی
  • واکنش حماس به تصویب کمک‌های جدید آمریکا برای صهیونیست‌ها
  • لفاظی مجدد نتانیاهو علیه مقاومت فلسطین
  • لفاظی جدید نتانیاهو علیه مقاومت فلسطین