Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزار ش خبرنگار خبرگزاری بسیج از قم سومین یادواره شهدای گردان پدافند هوایی لشکر 17 علی بن ابی طالب(ع)  با سخنرانی سردار علی بلالی معاون هماهنگ کننده قرارگاه پدافند هوایی خاتم الانبیاء در سالن همایش‌های پژوهشکده اسلامی امام صادق (ع) قم برگزار شد.

سردار علی بلالی در این مراسم با بیان چگونگی شکل گیری پدافند هوایی سپاه پاسداران گفت: امروز عزت،‌اقتدار و امنیت ایران اسلامی نتیجه ابتکار، همت، جانفشانی و خطرپذیری جوانان این مرز و بوم است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

معاون هماهنگ کننده قرارگاه پدافند هوایی خاتم الانبیاء افزود: اگر امروز موشک‌های ما میتواند هزاران کیلومتر را بدون هیچ خطایی بپیماید و نقطه زنی کند و تن دشمنان را به لرزه در آورد، نشأت گرفته از اعتقاد بزرگانی همچون سردار تهرانی مقدم هاست به آیه شریف «ما رَمَیْتَ إِذْ رَمَیْتَ وَ لکِنَّ اللهَ رَمى»...

وی تصریح کرد: امروز در سایه جانشانی همین شهدا تا جایی اقتدار گرفته ایم که دشمنان ما همه سعی خود را معطوف کرده اند تا صنعت موشکی و دفاعی ما کنترل کنند. که به لطف خدا هر لحظه این نظام اسلامی مقتدرتر و تنومندتر می‌شود.

در پایان مراسم سردار بلالی با بوسه بر چادر مادر شهیدان غلامعلی و مهدی حاجی زاده و اهداء‌ یادبودی از ایشان تقدیر نمود.

همچنین  رزمندگان و فرماندهان اسبق گردان پدافند هوایی لشکر 17 علی بن ابی طالب(ع) خاطراتی از جانفشانی‌های همرزمان خود در دوران 8 سال دفاع مقدس بیان کردند.

 

منبع: بسیج نیوز

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت basijnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «بسیج نیوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۲۷۸۵۶۹۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

برگزاری یادواره شهدای مدافع حرم در بیجار

دریافت 29 MB کد خبر 6081089

دیگر خبرها

  • دیدار کارکنان تیپ ۴۰ متحرک هجومی ارتش با امام جمعه اردبیل
  • برگزاری یادواره شهدای مدافع حرم در بیجار
  • برگزاری سومین یادواره سردار شهید سید محمد حجازی در کوهدشت
  • یادواره شهدای غریب استان بوشهر برگزار می‌شود
  • یادواره ۳۲ شهید امدادگر اردبیل برگزار می‌شود
  • ارتش از بدنه جامعه و دلسوز مردم است
  • برگزاری اولین یادواره شهدای هنرمند مرند
  • برگزاری اولین یادواره شهدای هنرمند شهرستان مرند
  • یادواره منطقه‌ای شهدای ایل کلهر
  • مراسم بزرگداشت شهدای حمله تروریستی اسرائیل به کنسولی ایران در دمشق