Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از بیرجند ؛  بارانی، رئیس اداره بهزیستی زیرکوه گفت: البسه شامل 54 پیراهن، 32 شلوار و 10 کلاه و سبدهای غذایی شامل برنج، روغن، قند، ماکارونی، چای و گوشت است.

وی افزود: ارزش این بسته ها در مجموع 2 میلیون و 250 هزار تومان است که 850 هزار تومان ارزش البسه و یک میلیون و 400 هزار تومان ارزش سبدهای غذایی است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

بارانی گفت: این بسته های حمایتی با کمکهای خیران تهیه و توزیع شده است.

انتهای پیام/ک

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: بهزیستی مددجویان بهزیستی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۲۷۸۵۶۹۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

عیدی مددجویان بهزیستی و کمیته امداد واریز شود

  به گزارش خبرگزاری صدا و سیما به نقل از خانه ملت، حسینعلی حاجی دلیگانی ضمن تبریک سال نو گفت: طبیعتا در سال جدید یکی از اولویت‌های اصلی باید تقویت معیشت مردم باشد و برنامه ریزی باید در این راستا صورت گیرد. وی ادامه داد: مخصوصا رسیدگی به وضعیت اقتصادی مددجویان بهزیستی و کمیته امداد در شرایط اقتصادی فعلی باید با دقت بیشتری پیگیری شود. این نماینده مردم در مجلس یازدهم تصریح کرد: اینکه شنیده می‌شود همان عیدی حدود ۷۰۰ هزار تومانی مددجویان نیز امسال واریز نشده، قابل قبول نیست و باید مسئولان پاسخگو باشند و در سریعترین زمان ممکن این مبالغ محدود واریز شود.

دیگر خبرها

  • ۲۰۰۰ بسته معیشتی میان مددجویان کمیته امداد و بهزیستی آذربایجان‌شرقی توزیع شد
  • توزیع ۱.۲ میلیون غذای گرم میان نیازمندان خوزستانی
  • توزیع ۲۲ هزار بسته معیشتی میان مددجویان کمیته امداد مازندران
  • ۲۰۰۰ بسته معیشتی بین مددجویان آذربایجان شرقی توزیع شد
  • توزیع هزار بسته سبد کالا بین مددجویان کمیته امداد خراسان رضوی
  • توزیع یک هزار بسته معیشتی بین مددجویان کمیته امداد هریس
  • توزیع ۱۰۰۰ بسته معیشتی بین مددجویان کمیته امداد هریس
  • توزیع هزار ۵۰۰ سبد غذایی بین نیازمندان خمینی شهر
  • عیدی مددجویان بهزیستی و کمیته امداد واریز شود
  • کشف بیش از ۱۰ تُن البسه تاناکورای قاچاق در کامیاران