Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش ایرنا مرحله پایانی دومین دوره از سری مسابقات فوتسال کارکنان فرمانداری ها و استانداری خوزستان روز یکشنبه در اهواز برگزار شد.
تیم استانداری خوزستان که در این رقابت ها حریفان خود را یکی پس از دیگری با اقتدار شکست داد در بازی فینال با غلبه بر تیم فرمانداری شهرستان رامهرمز به مقام قهرمانی رسید؛ بدین ترتیب تیم رامهرمز نایب قهرمان این مسابقات شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


در دیدار رده بندی این رقابت ها تیم فرمانداری شهرستان های امیدیه و آغاجاری با پیروزی مقابل تیم فرمانداری دشت آزادگان به مقام سوم دست یافت.

9879/6002
انتهای پیام

منبع: جماران

کلیدواژه: جشنواره فجر قیمت گوشت 40 سالگی انقلاب بودجه 98 بازی فوتسال مسابقات خوزستان استانداری جشنواره فجر قیمت گوشت 40 سالگی انقلاب بودجه 98 امام خمینی س سید مصطفی خمینی سید احمد خمینی سید حسن خمینی انقلاب اسلامی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.jamaran.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «جماران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۲۷۸۵۸۰۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

۲ نشان برنز، سهم کاراته کا‌های جوان استان همدان

به گزارش خبرگزاری صدا و سیمای استان همدان؛ در وزن منهای ۵۹- کیلوگرم رده سنی جوانان سارینا نوری از استان سیستان و بلوچستان و فرناز عادلی دهنوی از استان اصفهان قهرمان و نایب قهرمان شدند و محیا نادری از استان همدان و هلیا کماسی از استان تهران مشترک به مقام سوم رسیدند.

همچنین در وزن منهای ۴۸- کیلوگرم غزل فتحی چشمه از استان لرستان و فاطمه جعفرنژاد از استان تهران در رده‌های نخست و دوم ایستادند و یسنا زرین از استان آذربایجان غربی و دنیا نوروزی عین القاضی از استان همدان مشترک مقام سوم را به خود اختصاص دادند.

رقابت‌های کاراته قهرمانی کشور و انتخابی تیم ملی بانوان در رده‌های سنی مختلف دختران و پسران تا ۶ اردیبهشت به میزبانی دانشگاه آزاد اسلامی واحد همدان در حال برگزاریست.

دیگر خبرها

  • جمالپور: حق کشتی فرنگی خوزستان داشتن ۲ مربی در المپیک است
  • ۲ نشان برنز، سهم کاراته کا‌های جوان استان همدان
  • سه شهر میزبان جام جهانی 2024 فوتسال
  • شهرهای میزبان جام جهانی ۲۰۲۴ فوتسال معرفی شدند
  • پایان روز دوم مسابقات ورزشی کارکنان دولت در کرمان
  • پایان مرحله استانی مسابقات ورزشی کارکنان دولت در کرمان
  • خبر‌های ورزشی فارس، ۳ اردییبهشت
  • اطلاعیه شماره ۵ هیات استانی بررسی مرحله دوم انتخابات
  • فرمانداری نائین به فرمانداری ویژه ارتقا یافت
  • رقابت دانش آموزان خرامه‌ای در مسابقات قرآنی