Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «مهر»
2024-04-16@09:11:34 GMT

سفیر پاکستان برای مقابله با تروریست‌ها تعهد داد

تاریخ انتشار: ۲۸ بهمن ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۲۷۸۵۸۴۱

سفیر پاکستان برای مقابله با تروریست‌ها تعهد داد

احمد امیرآبادی‌ فراهانی رئیس گروه دوستی پارلمانی ایران و پاکستان در گفتگو با خبرنگار مهر با اشاره به تماس تلفنی اش با سفیر پاکستان برای پیگیری حادثه خاش، گفت: از دولت پاکستان خواسته شد تا به تعهدات خود درباره مقابله با اقدامات گروه‌های تروریستی در داخل خاک این کشور عمل کند.

نماینده مردم قم در مجلس ادامه داد: مراتب نگرانی نمایندگان مجلس درباره عدم برخورد قاطع و مناسب ارتش این کشور با تروریست‌هایی که با حضور در مناطقی از پاکستان هرازگاهی به ایران آمده و اقدامات تروریستی انجام می‌دهند نیز در این تماس تلفنی اعلام شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود: سفیر پاکستان قول داد برای مقابله با تروریست‌ها اقدام شود و تاکید کرد هیچکدام از این گروه‌های تروریستی مورد حمایت اسلام‌آباد نیستند.

کد خبر 4545165

منبع: مهر

کلیدواژه: احمد امیرآبادی ایران پاکستان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۲۷۸۵۸۴۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

حملات تروریستی در پاکستان 11 کشته برجای گذاشت

به گزارش حوزه بین‌الملل خبرگزاری تقریب، شبکه GEO اعلام کرد که در حمله اول افراد ناشناس یک اتوبوس را در مسیر خود از کویتا به تفتان موقف ساختند و پس از بازرسی سرنشینان آن 9 نفراز  آنها را ربودند که کمی بعد پیکر ربوده شدگان پیدا شد و آثار اندازی در مکان ربودن آنها مشهود بود.

در این گزارش آمده است که کشته شدگان همگی از ساکنان منطقه پنجاب پاکستان بودند.

در حمله دوم افراد ناشناس اقدام به بازرسی اتومبیل‌ها در مسیر N-40 کرده و به اتومبیلی که اقدام به توقف نکرد، شلیک کردند که در این تیراندازی دو نفر کشته و 3 نفر مجروح شدند.

در همین رابطه شهباز شریف، نخست‌وزیر پاکستان ضمن عرض تسلیت به مناسبت جان باختن شماری از شهروندان، بر مجازات تروریست‌ها و همدستان آنها تاکیدکرد.
 

دیگر خبرها

  • حمله به کلیسای آشوریان در سیدنی، اقدام تروریستی بود
  • روح الامینی: مجلس دوازدهم از حاشیه‌سازی فاصله بگیرد/ زارعی: احزاب به باند تنزل پیدا کرده‌اند +فیلم
  • روح الامینی: مجلس دوازدهم از حاشیه‌سازی فاصله بگیرد/ زارعی: احزاب به باند تنزل پیدا کردند +فیلم
  • کشور‌ها درباره پاسخ ایران به حمله اسرائیل در شورای امنیت چه گفتند؟
  • سفیر ایران در نروژ: عملیات نظامی مشروع ایران علیه اسرائیل مطابق با قوانین بین‌المللی انجام شد
  • تروریستی خواندن لشکر زینبیون به امنیت پاکستان آسیب می‌زند/ از لشکر زینبیون باید تقدیر کرد
  • انهدام اهداف نظامی مهم ارتش تروریست صهیونیستی/ هشدار به دولت تروریستی آمریکا
  • واکنش وزیر کشور به حملات تروریستی در سیستان و بلوچستان
  • کشته شدن ۲۷ تروریست الشباب در جنوب سومالی
  • حملات تروریستی در پاکستان 11 کشته برجای گذاشت