Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «بسیج نیوز»
2024-04-25@00:54:49 GMT

برپایی نخستین جشنواره خانوادگی چلچراغ در قم

تاریخ انتشار: ۲۸ بهمن ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۲۷۸۵۸۵۶

به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج از قم، نخستین جشنواره خانوادگی چلچراغ به همت پایگاه فدک حوزه شهیده افضل و پایگاه شهید شعبانی حوزه شهید منتظری در مجموعه فرهنگی ورزشی شهید منتظری محله شادقلی خان برگزار شد.

این جشنواره با حضور رضا رحیمی رئیس هیئت روستایی و عشایری استان و ریاست شهرداری منطقه دو، حسن عابدی مدیرکل اداره ورزش و جوانان و طلایی و مالکی نژاد عضو شورای شهرو نادری فرمانده حوزه شهیده افضل با بازیهای بومی- محلی از جمله مسابقه طناب کشی و دارت برای سنین مختلف و مسابقه آشپزی ویژه مادران اجرا گردید.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

فرمانده حوزه مقاومت شهید محمد منتظری با اشاره به احداث این مجموعه فرهنگی ورزشی توسط سپاه، هدف از برگزاری جشنواره را ایجاد محیطی شاد و نشاط بین خانواده ها به ویژه نوجوانان و جوانان دانست.

 این برنامه با حضور 130 نفری از خانم های اهالی این محله برگزار و در پایان جوایز نفیس و ارزنده به برندگان اعطا شد.

منبع: بسیج نیوز

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت basijnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «بسیج نیوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۲۷۸۵۸۵۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

حضور دانش‌آموز عکاس ایرانی در جشنواره‌ای در روسیه

در این مسابقه سالانه که در ۱۰ بخش رنگی، تک رنگ، منظره، سفری، چیدمان، دنیای حیوانات، زندگی روزمره، هنر بیجان، ریزنگار، قدرت و در سه رده سنی برگزار می‌شود، زهرا عطاریانی در رده سنی ۱۰ تا ۱۳ سال و در دو بخش منظره و زندگی روزمره در این نمایشگاه پذیرفته شده است.

امسال عکس‌های پذیرفته شده این نمایشگاه از میان ۱۶ هزار و ۱۷۱ عکس دریافتی از ۵ هزار و ۶۷۱ عکاس از ۴۳ کشور جهان انتخاب شده که ابتدا در شهر مسکو و سپس در چند شهر بزرگ از جمله سن پترزبورگ به نمایش عمومی درخواهد آمد. این نهمین موفقیت بین المللی این هنرآموز نوجوان ایرانی است.

علاقه‌مندان محترم می‌توانند جهت کسب اطلاعات بیشتر و مشاهده عکس‌های منتخب از تاریخ ۲۶ تیرماه جاری به پایگاه اطلاع رسانی مسابقه به نشانی www.noframes.photos.ru مراجعه نمایند.

باشگاه خبرنگاران جوان فرهنگی هنری موسیقی و هنرهای تجسمی

دیگر خبرها

  • پیش کنگره یادواره ۱۵ هزار شهید استان فارس در کازرون برگزار می‌شود
  • پیش‌کنگره  ۱۵۰۰۰ شهید فارس در کازرون برگزار می‌شود
  • نخستین سالگرد شهادت آیت الله سلیمانی در زاهدان برگزار می‌شود
  • حضور دانش‌آموز عکاس ایرانی در جشنواره‌ای در روسیه
  • نخستین دوره جایزه داستان و بازآفرینی فراخوان داد
  • امیر محمودی: جوانان ما به تهدیدات پاسخ قاطع خواهند داد/ غزه در مقابل تمام دنیا ایستاده است + فیلم
  • نقد و بررسی کتاب به من نگو فرمانده برگزار شد
  • ماموریت دشوار تیم ملی جوانان: مسابقه با زمان!
  • راه یابی مستند بانوی کهگیلویه و بویراحمدی به جشنواره ملی
  • شهید قرنی نخستین شهید ارتش بعد از انقلاب اسلامی